-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Охоронні послуги для соціальних об’єктів
79710000-4 Охоронні послуги (послуги охорони)
Торги відмінено
24 944 976.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 124 724.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 124 724.88 UAH
Період уточнення:
06.03.2025 09:40 - 19.03.2025 10:00
Без відповіді
Дискримінаційна вимога
Номер:
18b44b498b684b66b0fc83c3d2e08db6
Дата опублікування:
13.03.2025 13:35
Опис:
Шановний замовнику відповдно до п. 6 Додатку 1 тендерної документації необхідно надати "Скановані копії довідок про медичний огляд кожного охоронника, у т.ч. у спеціальних медичних (наркологічних, психіатричних) закладах (рік, місяць), діючих на весь період надання послуг. " медичні довідки дійсні протягом 1 року з дати видачі. Прийом пропозицій до 25,03,2025 року, в той час відповідно до Додатку 4 проект договору розділ 10 п.10.1 "10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє 1 (один) рік з дати його підписання Сторонами, а в частині проведення розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань." тобто якщо прийом пропозицій до 25.03.2025 року а договір буде підписано хочаб одним днем пізніше медичні довідки не будуть дійсні на весь період надання послуг адже договір діє 1 рік. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу та викласти тендерну документацію у відповідності до Закону.
Без відповіді
Внесення змін
Номер:
8080bbd01deb4171a86d4d8e5b036044
Дата опублікування:
12.03.2025 15:30
Опис:
Шановний замовнику, після Ваших внесених змін, де договір укладається на 1 рік, тим паче неможливо надати медичні довідки, які дійсні на весь період надання послуг. Бо цей період ще невідомий на момент подачі пропозиції. Просимо внести зміни та передбачити подання чинних на момент розкриття пропозицій документів та у разі потреби гарантійний лист про проходження повторного огляду, якщо медичні документи не покривають весь період надання послуг. Дякуємо.
Без відповіді
Медичні довідки
Номер:
9be91392e68d461ab19234826123bb11
Дата опублікування:
12.03.2025 09:12
Опис:
Як вони можуть бути дійсні на весь період надання послуг, якщо вони діють 1 рік?
Тобто учаснику зараз потрібно відправити 30 працівників на ще один огляд - просто так?
Наші працівник проходили огляд у грудні, а хтось 18 лютого 2025. Але вона дійсна до 17 лютого 2026. Тобто навіть цій людині треба знову йти на огляд, хоч вона була тиждень назад! Внесіть зміни, адже це нелогічна вимога.
Без відповіді
Щодо Форми 2 Довідка про наявність працівників
Номер:
6947ff224ab04baf9387583cb46822b8
Дата опублікування:
11.03.2025 18:21
Опис:
Надайте будь ласка роз*яснення стосовно заповнення довідки про наявність працівників за формою 2. Де зазначати ПІБ охоронників та що треба зазначити в колонці "Кількість"?
Без відповіді
Медичний огляд працівників
Номер:
fcc6698ef818438b9a662d36ecc5f334
Дата опублікування:
11.03.2025 11:55
Опис:
Відповідно до Додатку 1 до Конкурсної документації Учасник має надати Скановані копії довідок про медичний огляд кожного охоронника, у т.ч. у спеціальних медичних (наркологічних, психіатричних) закладах (рік, місяць), діючих на весь період надання послуг.
Охоронні послуги, регулюються спеціальним Законом України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960.
Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, в тому числі і кадрові вимоги.
Так, п. 17 Ліцензійних умов встановлено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
- копію паспорта громадянина України;
- документ, що підтверджує набуття кваліфікації;
- відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації.
Отже, як вбачається з Ліцензійних умов, зазначені документи повинні бути надані саме під час прийняття на роботу працівників охоронної діяльності.
Щодо довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о зазначено наступне.
Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України 18 квітня 2022 року № 651.
Так, відповідно до п. 2 зазначеного Порядку:
Попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд – на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами.
Отже, враховуючи те, що ми плануємо залучати кадровий резерв, який вже пройшов зазначені психіатричні огляди у встановлені законодавством терміни, та термін яких, закінчуються раніше кінцевого терміну надання послуг даної закупівлі, то така вимога обмежує наше право на участь у зазначеній закупівлі.
Щодо документа про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 №246) інформуємо наступне.
Згідно п. 1.3. зазначеного Порядку Обов'язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року.
П.1.4. Попередній медичний огляд проводиться під час прийняття на роботу з метою:
- визначення стану здоров'я працівника і реєстрації вихідних об'єктивних показників здоров'я та можливості виконання без погіршення стану здоров'я професійних обов'язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу;
- виявлення професійних захворювань (отруєнь), що виникли раніше при роботі на попередніх виробництвах, та попередження виробничо зумовлених і професійних захворювань (отруєнь).
Враховуючи те, що ми плануємо залучати кадровий резерв, який вже пройшов зазначені медичні огляди у встановлені законодавством терміни, та терміни яких закінчуються до настання кінцевого терміну надання послуг, то така вимога обмежує наше право на участь у зазначеній закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, вимога щодо надання довідок про медичний огляд кожного охоронника у т.ч. у спеціальних медичних (наркологічних, психіатричних) закладах (рік, місяць), діючих на весь період надання послуг обмежує наше право на участь у зазначеній закупівлі, так як виходячи з вимог Замовника наша компанія має направляти своїх працівників на періодичний огляд, а саме: психіатричний огляд, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о та обов’язковий медичний огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 №246 повторно в період дійсності вже наявних довідок про стан здоров'я працівників.
Ми як Учасник зацікавлені в якості надання охоронних послуг, відповідно всі наші працівники перебувають в трудових відносинах відповідно до норм чинного трудового законодавства України та відповідають вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960.
Тому просимо прибрати вимогу стосовно надання довідок про медичний огляд кожного охоронника, у т.ч. у спеціальних медичних (наркологічних, психіатричних) закладах (рік, місяць), діючих на весь період надання послуг, так як вона суперечить чинному законодавству України.
Відповідь надана
Усунути дискрімінаційні вимоги
Номер:
deb2eb35d42a4268b3f652a39ff3308a
Дата опублікування:
07.03.2025 14:44
Опис:
Щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Шановний Замовник
Наше підприємство виявило в тендерній документації певні вимоги, які суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежують конкуренцію.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватися з дотриманням принципів відкритості та недискримінації учасників. Однак, у тендерній документації містяться вимоги, які можуть призвести до порушення зазначених норм, а саме:
1. Відсутність поділу на лоти – це обмежує можливість участі більшої кількості учасників та суперечить Закону. Просимо розбити об'єкти на лоти.
2. Географічні обмеження – вимога надання послуг лише у визначених регіонах без можливості участі інших учасників є дискримінаційною. Просимо розбити об'єкти на регіони та вказати точні адреси об'єктів.
3. Обмеження щодо субпідрядників – вимога щодо обмеження частки субпідрядників до 20% не є обґрунтованою. Просимо прибрати цю вимогу.
4. Завищені вимоги до штату працівників – вимога щодо наявності не менше 30 охоронників є необґрунтованою та порушує принцип пропорційності. Просимо прибрати цю вимогу.
5. Фінансові обмеження – вимога про наявність обороту не менше 30% від вартості закупівлі є завищеною та обмежує можливості для нових учасників. Просимо прибрати цю вимогу.
6. Короткий строк виправлення помилок – надання лише 24 годин для усунення недоліків у документах не відповідає вимогам справедливого доступу до участі. Просимо прибрати цю вимогу.
7. Вимога надати не менше 2 аналогічних договорів не є виправданою, оскільки це може обмежити участь нових компаній, які ще не мають великого досвіду. Просимо прибрати цю вимогу.
З огляду на викладене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, усунувши зазначені дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Підприємство, що проводить закупівлю, не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Конкурс проводиться відповідно до норм наказу Державного підприємства «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)» та внутрішніх нормативних документів як спрощена закупівля, з метою максимальної економії та ефективності. Всі закупівлі здійснюються з дотриманням наступним принципам: добросовісна конкуренція серед осіб, що беруть участь у процедурах Закупівель; максимальна економія та ефективність; недискримінація осіб, що беруть участь у процедурах Закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка конкурсних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповіді на Ваші зауваження:
1. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку).
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
2. Внесли відповідні зміни
3. Відповідно до Додаток 3 до Конкурсної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Конкурсу» зазначено перелік об’єктів та необхідна кількість охоронників по кожному об’єкту та з урахуванням ст. 50 КЗпП Замовником встановлено мінімальний штат працівників, які повинні бути у штаті підприємства для якісного надання послуг згідно норм чинного законодавства.
4. Одним із кваліфікаційних критеріїв, передбачених у чинному Законі України «Про публічні закупівлі» є «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Оскільки законодавством передбачено право замовника самостійно визначати у тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі, то критерії фінансової спроможності до учасників закупівлі не можуть вважатись дискримінаційними умовами.
Разом з тим, у будь-якому випадку встановлені замовником критерії не повинні суперечити вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) - частина третя статті 16).
5. При проведення відкритих торгів з особливостями, п.43 Постанови Nº 1178 від 12.10.2022 р.(далі-Постанови) передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Дії учасника після розміщення вимоги щодо усунення невідповідностей учасник має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
6. Спеціальним законодавством у галузі публічних закупівель регламентовано вимоги до тендерної документації та окреслено імперативні межі кваліфікаційних критеріїв, у рамках яких замовник наділений диспозитивними повноваженнями щодо встановлення певних вимог до учасників торгів. Критерії підтвердження досвіду виконання обсягів основних видів робіт по аналогічних договорах, а також відсутність претензій виконання умов таких договорів, є обʼєктивно необхідними для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційними, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні роботи, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами та іншими документами.
Чинним законодавством не передбачено вимог щодо документів, якими виконання учасником аналогічного договору може бути підтверджено обмеження їх кількості тощо. Чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», а відтак в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 цього Закону. Такі вимоги надають замовнику захист від недобросовісних виконавців або підрядників, які надають послуги, виконують роботи неналежної якості.
Шановний Учасник, з урахуванням вищевикладеного, при розробці конкурсної документації Підприємством, що проводить закупівлю, було враховано всі основні принципи проведення публічних закупівель, не зважаючи на те, що Підприємство не є Замовником у розумінні Закону та проводить закупівлю відповідно до внутрішніх нормативних документів як спрощена закупівля, з метою максимальної економії та ефективності
Дата відповіді:
11.03.2025 17:48
Відповідь надана
ст. 631 ЦКУ
Номер:
04e26c24e2d64ebebb6d85dd1576c552
Дата опублікування:
07.03.2025 12:53
Опис:
Шановний Замовнику, в Додатку 4 до конкурсної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» визначено:
«10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє по «28» лютого 2026 року, а в частині проведення розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Керуючись частиною третьою ст. 631 ЦКУ, Сторони дійшли згоди, що умови цього Договору застосовуються до відносин між Сторонами, що виникли з 01 березня 2025 року.»
Просимо виправити технічну помилку та прибрати дату, що передує даті оголошення про закупівлю.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику. Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу. Внесли відповідні зміни.
Дата відповіді:
11.03.2025 17:38
Відповідь надана
щодо дислокації постів охорони
Номер:
c50793dc97ba42a0bc7d7e1a9821e889
Дата опублікування:
07.03.2025 11:11
Опис:
Шановний Замовнику,
Умовами Додатку 3 до Конкурсної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Конкурсу) наведена ДИСЛОКАЦІЯ
об’єктів на надання послуг з фізичної охорони, яка містить інформацію щодо кількості об’єктів охорони.
Пунктом 6 Розділу 1. «Загальні положення» вказані місця надання послуг, а саме: Київ, Київська область, Черкаська область, Івано-Франківська область, Закарпатська область.
Для розрахунку вартості послуги просимо визначити які об’єкти (за номерами) належать до вказаних територіальних одиниць, а саме: м. Київ, Київської області, Черкаської області, Івано-Франківської області, Закарпатської області.
Дякуємо.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Внесли відповідні зміни.
Дата відповіді:
11.03.2025 17:38
Відповідь надана
щодо надання фінзвітності
Номер:
862310d125584053bc1d7df087419560
Дата опублікування:
07.03.2025 10:27
Опис:
Шановний Замовнику,
Умовами Додатку 1 до Конкурсної документації (І частина: Перелік документів, що вимагається згідно з Конкурсною документацією у складі пропозиції) пунктом 14 передбечено:
«На підтвердження обороту за останній звітний період 2024 рік на суму не менше 30 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати:
1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом:
- остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 4 Додатку 2 Конкурсної документації;».
Згідно наказу МФУ від 28.03.2013р. № 433 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо заповнення форм фінансової звітності» при складанні фінансової звітності суб'єкт господарювання враховує правила, що приведені в цих Методрекомендаціях, щодо заповнення форм фінансової звітності.
Відповідно, в річній фінансовій звітності (Балансі) відображаються активи, зобов'язання та власний капітал підприємства.
ПИТАННЯ: Які саме статті балансу потрібно враховувати для підтвердження обороту за останній звітний період 2024р. на суму не менше 30% від вартості поданої пропозиції.
Дякуємо.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Відповідно до вимог Конкурсної документації, для підтвердження обороту за останній звітний період 2024 року на суму не менше 30% від вартості поданої пропозиції учасник
повинен надати форму Nº1 «Баланс» та форму Nº2 «Звіт про фінансові результати».
При цьому:
• Оборот (виручка) підприємства відображається у Звіті про фінансові результати (форма Nº2), а саме в статті "Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)" (Код рядка 2000).
• Баланс (форма Nº1) містить інформацію про активи, зобовʼязання та власний капітал, але не відображає оборот підприємства.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасником надається наступний документ в повному обсязі - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати») за 2024 рік.
Дата відповіді:
11.03.2025 17:17