• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лакофарбова продукція (за кодом ДК 021:2015-44810000-1 - Фарби)

Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до пункту 10 Осоливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.

Завершена

176 892.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 768.92 UAH
Період уточнення: 05.03.2025 11:20 - 10.03.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 65266f96b21240a68a16d4b57d6450c0
Дата опублікування: 07.03.2025 11:13
Опис: Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Як Замовники, так і постачальники наразі функціонують в умовах підвищеної небезпеки. Розуміємо, що недобросовісні постачальники можуть маніпулювати та зловживати вищезазначеними обставинами та затримувати відвантаження Товару/ не відвантажувати Товар, але нехтувати безпекою працівників не можна. У зв’язку із вищенаведеним пропонуємо деталізувати обставини непереборної сили та додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; - настали після укладання цього Договору; - підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за змістовне звернення. Запевняємо що врахуємо дане звернення, під час укладання Договору із Переможцем.
Дата відповіді: 09.03.2025 13:41
Відповідь надана

ЛОС

Номер: c496c0e37fd546e99b3fa1e84c9ebd45
Дата опублікування: 06.03.2025 11:30
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас з питанням щодо вимоги надання копії розділу ТУ/ДСТУ, що містить вимоги стосовно вмісту ЛОС у запропонованій продукції (по позиціям де встановлена вимога стосовно вмісту ЛОС), завірені виробником продукції - яким нормативно-правовим актом це передбачено? Дана інформація підтверджується учасниками, шляхом надання у складі ТП етикеток, сертифікатів/паспортів якості виробника, протоколів випробувань лабораторій. Чи не є це порушенням законодавтва на Вашу думку? На наш погляд є, оскільки, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть підтвердити вимоги стосовно вмісту ЛОС у запропонованій продукції саме розділами з ТУ/ДСТУ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Озайомтесь, будь ласка, з рішенням АМКУ з цього приводу- № 17659-р/пк-пз (UA-2023-10-19-015171-a) від 03.11.2023 та внесіть зміни до тендерної документації, ДАЙТЕ МОЖЛИВІСТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ В ЗАКУПІВЛІ НЕ ЛИШЕ ОДНОМУ УЧАСНИКУ!
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення, Замовник не погоджується з твердженнями Учасника щодо наявності в тендерній документації дискримінаційних вимог, що обґрунтовує наступним: Тендерна документація сформована Замовником у відповідності до вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема пункту 8 Особливостей, статей 22 та 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та містить у своєму складі: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію – Додаток 3 до тендерної документації; - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам - Додаток 3 до тендерної документації. Лакофарбова продукція, що закуповується, передбачена для використання в закладах дошкільної освіти та медичних установах, її відповідність екологічним і санітарним нормам є критично важливою. Надання підтверджуючих документів (сертифікатів відповідності, протоколів лабораторних випробувань, паспортів якості тощо) забезпечує дотримання нормативів щодо вмісту ЛОС та інших шкідливих речовин, встановлених діючими стандартами. Вимога підтвердження рівня вмісту ЛОС є необхідною умовою для забезпечення безпеки кінцевих споживачів продукції – дітей та пацієнтів медичних установ. Вимоги до предмету закупівлі визначені Замовником на основі попередніх власних закупівель (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів, так і відповідних закупівель інших Замовників минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro». Замовником до оголошення даної процедури закупівлі, в межах визначення очікуваної вартості предмета закупівлі був здійснений моніторинг закупівель лакофарбових матеріалів, що проводились іншими Замовниками в електронній системі закупівель "Prozorro", як то передбачає Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та аналіз продукції, яка представлена на ринку в сукупності з документацією стосовно якісних характеристик продукції. При цьому Замовником сформовано вимоги до предмету закупівлі таким чином, щоб на ринку були присутні щонайменше два виробника, які виготовляють продукцію, яка б відповідала вимогам Замовника. Це виключає наявність у тендерній документації дискримінаційних вимог. Наведене Вами рішення Комісії АМКУ датоване 2023 роком та не враховує поточну ситуацію на ринку лакофарбової продукції. Окрім того, предметом рішення були вимоги тендерної документації по всім позиціям предмету закупівлі у взаємозв’язку з документами, які мали надати учасники на підтвердження відповідності вимогам Замовника. Якщо Учасник детально ознайомиться з технічними характеристиками даної процедури закупівлі та тієї, на яку він посилається, то зрозуміє що вони кардинально відрізняються, а отже рішення АМКУ в контексті даної процедури не може бути прийняте до уваги. Аналогічну позицію стосовно неможливості врахування прийнятих в межах інших закупівель рішень займає й сама Комісія АМКУ, про що прямо вказано в пункті 1 (сторінка 8) рішення 17659-р/пк-пз від 03.11.2023, яке Вами наведено: «Враховуючи викладене, інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної Скарги». Щодо встановлення вимог щодо обмеження вмісту ЛОС у предметі закупівлі та обраних Замовником способів підтвердження відповідності таким вимогам зазначаємо наступне. Наразі на території України діє Технічний регламент щодо обмеження викидів летких органічних сполук унаслідок використання органічних розчинників у певних лакофарбових матеріалах та матеріалах ремонтного фарбування автотранспортних засобів, затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 02 жовтня 2018 року № 1394, який встановлює вимоги до певних лакофарбових матеріалів та матеріалів ремонтного фарбування автотранспортних засобів щодо вмісту летких органічних сполук, що входять до їх складу. При цьому Технічний регламент містить підкатегорії продукції (цифрова або літерна, згідно з таблицями вмісту ЛОС) та відповідне граничне значення ЛОС, яке може містити відповідна категорія, яке відрізняється від категорії до категорії. Тобто Технічний регламент містить своєрідну класифікацію продукції в залежності від виду продукції, проте звісно не містить інформації до якої з підкатегорій відноситься продукція того чи іншого виробника. Відповідно до пункту 4.3 СОУ 74.9-02568182-003-2016 «Технічні умови України. Настанови щодо типової побудови, викладення, оформлення, позначення, прийняття та надання чинності» технічні умови розробляються, зокрема: - за відсутності національних та (або) міждержавних стандартів на розроблювану продукцію або за необхідності конкретизації їхніх вимог. Технічні умови розробляються за рішенням розробника та (або) виробника продукції або на вимогу замовника (споживача) продукції. Отже вимоги Замовника стосовно підтвердження відповідності продукції вимогам щодо вмісту ЛОС, зокрема, наданням витягів з ТУ, що містить таку інформацію, ніяким чином не суперечать вимогам законодавства, в тому числі, що регламентують як самі вимоги щодо обмеження вмісту ЛОС, так і побудови технічних умов. Наголошуємо, що потенційні учасники, мають змогу пропонувати продукцію будь-яких виробників, яка відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації, що вказані Учасником у запити. З повагою до вас та бережіть себе!
Дата відповіді: 09.03.2025 13:51