• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Бахіли утеплені (колір Мультикам)

Завершена

28 174 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 872.50 UAH
Період уточнення: 04.03.2025 16:08 - 08.03.2025 00:00
Відповідь надана

Маркування виробу

Номер: d843bbf4a0274222abb749fddf642534
Дата опублікування: 07.03.2025 18:45
Опис: Добрий день! Надайте будь ласка уточнення стосовно маркування виробу, а саме, як потрібно в маркуванні вказувати назву виробу: "Бахіли утеплені, КОЛІР Мультикам" ( згідно тендерної документації та особливостей №19), чи "Бахіли утеплені, ВИД Мультикам" (згідно ТС).?
Відповідь: Шановний Учаснику. В Тенндерній дркументації, а саме в Додатку 2 "Технічні вимоги" прямо вказано на відпловідність якому документу має відповідати товар. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 08.03.2025 09:38
Відповідь надана

помилка в назві нормативного документу

Номер: 079935198eb7466c84be0f9eb8d6da66
Дата опублікування: 07.03.2025 16:55
Опис: Добрий день. Звертаємо Вашу увагу на допущену помилку в назві нормативного документу , а саме: Додаток 2 до Оголошення Технічні вимоги до предмету закупівлі «Бахіли утеплені (ТС A01XJ.80735-424:2023: колір Мультикам, особливості застосування № 19, пункт 3 роз’яснення до вимог координат кольору № 8)». Нормативний документ ТС має назву : ТС A01XJ.80735-424:2023 (01). Тобто назва ТС написана не повністю, без (01), а отже це неправильно зазначений документ, неіснуючий. Враховуючи вищезазначене, просимо виправити дану суттєву помилку в назві нормативного документу, за для недопущення здійснення помилок учасниками при підготовці. Потенційний учасник може помилково вказати неправильний ТС (згідно Вашого додатку), отримати, відповідно, технічні документи з помилкою, а документи/інформації, які стосуються технічних характеристик товару, не можуть бути виправлені протягом 24 години наданих Замовником, згідно Постанови № 1178, Особливостей. Наперед хочемо зазначити, що Ваша відповідь у вигляді «Діяти згідно ТС, яка зазначена в таблиці п.1 Додатку 2 до Оголошення, бо там написано правильно» не буде коректною та буде визначатись як порушення, оскільки назва головного нормативного документу даної закупівлі,а саме ТС, повинна бути правильно зазначена в кожному реченні, де присутнє посилання на неї. Дякуємо)
Відповідь: Добрий день, Шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу пильність. Нормативний документ який вказаний не є "неіснуючим" та в даному випадку це не є "суттєвою" помилкою, будь ласка не створюйте хаос. В додатку 2 "Технічні вимоги" прямо вказано на відпловідність якому документу має відповідати товар та, більше того, є посилання безпосередньо на офіційний сайт НГУ де саме розміщені ТС. Виходячи з цього, не переживайте, це не буде грубою помилкою, а особливо, якщо ви будете дотримуватись статті 5 Закону та надасте саму економічно вигідну пропозицію. Дякуємо.
Дата відповіді: 08.03.2025 09:36
Відповідь надана

стосовно забезпечення

Номер: 96fb7eb183a445739a8c7821660b815d
Дата опублікування: 07.03.2025 16:07
Опис: Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору, у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Замовник невірно розмістив інформацію в електронному полі електронної системи закупівель PROZORRO в графі: «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю:», оскільки зазначив - ВІДСУТНІ. Вважаємо, що вся інформація, яку надає Замовник про спрощену закупівлю № UA-2025-03-04-012369-a, повинна бути достовірною. Приймаючи до уваги вище вказане, просимо внести достовірну інформацію в електронному полі електронної системи закупівель PROZORRO в графі: «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю:», тобто ту, яка міститься в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику! Термін "вітсутній" у відповідному полі електронної системи закупівель зазначений стосується строку дії гарантії у формі оригіналу платіжної інструкції поза строком дії договору, що не регулюється Законом України "Про публічні закупівлі" та є ініціативою майданчику. За більш детальним роз'ясненням Ви можете звернутись до технічної підтримки майданчика. Додатково нагадуємо, що ми поважаємо, але не розділяємо, Ваше бажання затягнути строки проведення закупівлі. Для уточнення можливих формальних помилок і існує "період уточнень" в якому ви можете задавати свої питання без постійного прохання внести зміни до оголошення.
Дата відповіді: 07.03.2025 16:32
Відповідь надана

ПЛАТІЖНА ІНСТРУКЦІЯ

Номер: 53db5f616a554498b566f0f711571466
Дата опублікування: 07.03.2025 16:06
Опис: Добрий день. В пункті 12.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. В цьому пункті також міститься інформація про оформлення реквізитів в платіжної інструкції, розмір забезпечення та інформація для оформлення платіжної інструкції. Окрім цього цей пункт містить інформацію для оформлення банківської гарантії. Враховуючи те, що Замовник у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі встановив вимогу про надання учасником - переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді платіжної інструкції а не банківської гарантії вважаю, що інформація для оформлення банківської гарантії, яка міститься в п. 12.1. Оголошення, є зайвою. Приймаючи до уваги вище вказане, просимо виключити з п. 12.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі наступне: «Інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) Місцезнаходження Замовника: 62495, Україна, Харківська обл., смт. Васищеве, вул. Промислова, 9 Код ЄДРПОУ: 45134733 IBAN № UA928201720355249003000016671 в ДКСУ м. Києва, МФО 820172». .
Відповідь: Шановний учаснику! Просимо вважати слово "банківська гарантія" технічною опискою, яка не впливає на зміст Оголошення. Ми поважаємо Ваше бажання затягнути строки проведення закупівлі, однак для уточнення формальних помилок та уточнень і існує "період уточнень" в якому ви можете задавати свої питання без постійного прохання внести зміни до оголошення.
Дата відповіді: 07.03.2025 16:26
Відповідь надана

Свідоцтво ПДВ

Номер: c1f12e7f3b634802b338c8398652a69d
Дата опублікування: 07.03.2025 13:14
Опис: Добрий день. В переліку документів переможця присутня вимога надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток та Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності). Щодо Копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток: Згідно норм чинного законодавства України документу у вигляді свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток – не існує. У зв’язку з тим, що Переможець спрощеної закупівлі не зможе виконати вимогу про надання копії неіснуючого документу, просимо виключити документ, у вигляді копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток, з переліку документів для Переможця спрощеної закупівлі, який міститься в п. 16.14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Щодо Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість: Вже тривалий час платникам податку на додану вартість органи Державної податкової служби, замість Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість видають Витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Враховуючи вищевказане, з метою недопущення дискримінації учасників та додержання рівного ставлення до них, просимо замінити в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі документ «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість» на «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість».
Відповідь: Шановний Учаснику! У разі надання еквівалента документа, що підтверджує реєстрацію суб'єкта господарювання платником податку (свідоцтва про реєстрацію платником ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ, свідоцтва про реєстрацію платником єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку тощо), таке підтвердження вважатиметься належним чином виконаним. Враховуючи наведене, оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребує внесення нагальних змін.
Дата відповіді: 07.03.2025 14:21
Відповідь надана

Висновок СЕЕ

Номер: 4819f494763247ea9d8dda9e938fef0b
Дата опублікування: 07.03.2025 13:03
Опис: Доброго дня! В пункті 6.6 проекту Договору (Додаток 3 до тендерної документації)зазначено, що на кожну партію товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику (товароодержувачу) наступні документи, а саме: на сировину та матеріали (фурнітуру) з яких виготовляється виріб, або на виріб в цілому протокол випробувань відповідності Товару вимогам безпеки для здоров’я і життя людини згідно з чинним законодавством України виданий випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність національним агентством з акредитації України. Зазначаємо, що протокол випробувань відповідності вимогам безпеки для здоров’я і життя людини – це внутрішній документ акредитованої (уповноваженої) установи, на підставі якого дана уповноважена установа надає заявникові Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. Тому просимо уточнення, чи буде вірним та таким, що відповідає вимогам даного пункту, надання при поставках товару Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на зразок (Бахіли утеплені, колір Мультикам) Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь: Добрий день! Так
Дата відповіді: 07.03.2025 13:14
Відповідь надана

Емблема

Номер: ecb9eadc3bba43f79b007b9fdf6e0bfc
Дата опублікування: 07.03.2025 13:01
Опис: Доброго дня! В Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасники повинні надавати у складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу випробувань на бахіли утеплені, колір Мультикам, виданого (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній сфері, з урахуванням особливостей застосування ТУ №19. В даних особливостях № 19 зазначено, що етикетка та товарний ярлик повинні бути «без напису «емблема Збройних Сил України». Просимо роз’яснення, чи вірно ми розуміємо, що на маркуванні не повинно бути саме емблеми ЗСУ, проте постачальник (виробник) може розмістити в маркуванні емблему Національної Гвардії України та це не буде вважатися помилкою в протоколі випробувань? Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь: Добрий день! Емблеми ЗСУ та НГУ не вимагається особливостями застосування №19, тобто їх немає бути.
Дата відповіді: 07.03.2025 13:17
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 6a6ecd53cd01485fa0267479735865eb
Дата опублікування: 07.03.2025 12:34
Опис: Доброго дня! Чи буде вважатись аналогічним договір за предметом закупівлі "Бахіли утеплені, вид 2" за кодом ДК "021:2015-35810000-5 Індивідуальне обмундирування"?
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, якщо "Бахіли утеплені, Вид 2" відносяться до такого готового виробу як Бахіли утеплені за кодом ДК "021:2015-35810000-5 Індивідуальне обмундирування", то так, буде вважатись як аналогічний! Дякуємо!
Дата відповіді: 07.03.2025 12:40
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 1ca6216841614df6941e9c54549ae70a
Дата опублікування: 07.03.2025 10:15
Опис: Добрий день! Чи буде вважатись аналогічним договір за кодом ДК 35810000-5 Індивідуальне обмундирування, але з іншою назвою предмета закупівлі?
Відповідь: Фраза "індивідуальне обмундирування (бахіли утеплені)" означає, що: 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування: Це код згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП). Він вказує на загальну категорію товарів, до якої належать бахіли. (Бахіли утеплені): Це конкретний вид індивідуального обмундирування, який уточнює, про який саме товар йдеться. Тобто, текст в дужках служить для: уточнення конкретного товару, що відноситься до загальної категорії "індивідуальне обмундирування". надання більш детальної інформації про предмет закупівлі або постачання. Таким чином, коли в тендерній документації або договорі зазначено "аналогічним вважається договір на постачання та/або виготовлення товару 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування (Бахіли утеплені)", це означає, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати договори, предметом яких було постачання або виготовлення саме утеплених бахіл, які відносяться до категорії індивідуального обмундирування.
Дата відповіді: 07.03.2025 10:35
Відповідь надана

Про пдв в забезпеченні

Номер: 9cf527cd2402411da601140f9ecdbd20
Дата опублікування: 06.03.2025 17:55
Опис: Шановний Замовнику! Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі. Ознайомившись з Оголошенням, вважаємо, що деякі положення Оголошення, а саме пункт 11.2. розділу 11 «Розмір надання забезпечення пропозицій учасників» необхідно змінити,. Розділом 11 Оголошення передбачено внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії. В п. 11.2. Оголошення зазначено, що розмір забезпечення пропозиції - 3 (три) відсотки від суми очікуваної вартості: 845 235,00 гривень (Вісімсот сорок п'ять тисяч двісті тридцять п'ять гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ. Згідно норм Податкового Кодексу України, операції пов’язані з банківською гарантією не є об’єктом оподаткування ПДВ. Отже розмір забезпечення пропозиції не може включати в себе ПДВ. Беручи до уваги даний факт, керуючись положеннями Оголошення та нормами чинного законодавства України, з метою недопущення порушення норм чинного законодавства України, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до Оголошення, а саме: в пункті 11.2. розділу 11 «Розмір надання забезпечення пропозицій учасників» слова «з урахуванням ПДВ» виключити.
Відповідь: Шановний учаснику! У випадку нормативно (юридично) обґрунтованої відсутності зазначення у електронній банківській гарантії "з урахуванням ПДВ", за умови збігу загального розміру банківської гарантії із сумою, зазначеною в оголошенні, цей факт не вважатиметься невідповідністю, за аналогією з пропозиціями учасників, які є платниками єдиного податку. З огляду на зазначене, внесення змін до оголошення не потребується.
Дата відповіді: 07.03.2025 11:46