• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Роботи з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони), сховище обліковий номер № 105093, 105094 за адресою: вулиця Велика Васильківська, 92 у Голосіївському районі м. Києва» (ДК 021:2015: 71320000-9 — Послуги з інженерного проєктування)

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період уточнення: 04.03.2025 14:32 - 17.03.2025 10:00
Відповідь надана

Акт огляду

Номер: ff065b305f4243f7b5369fd6d41a3f29
Дата опублікування: 13.03.2025 15:43
Опис: Вимога скласти акт обстеження об’єкту є дискримінаційною умовою, спрямованою на відсіювання учасників процедури закупівлі. Адже Замовник має можливість допустити до відвідування будівельного майданчика і складення акту обстеження об’єкту лише тих учасників, до яких він прихильний, натомість, інших – не допустити до огляду взагалі або не завірити підготовлений ними акт огляду, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників. За таких умов, повнота і відповідність пропозиції учасника поставлена в залежність від волі замовника. Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий акт ще до подання пропозиції. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі. Додаткової дискримінаційності цій вимозі надає уточнення, що підготувати такий акт потрібно саме в період звернення за роз’ясненнями. З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині і вилучити вимогу щодо обов’язкового відвідування в період звернення за роз’ясненнями будівельного майданчика і складення акту обстеження об’єкту.
Відповідь: Шановний учаснику , повідомляємо що згідно з п. 6.4.1  ДСТУ  9273:2024 підготовка до проведення обстеження, що є в вихідними даними для подальшого  проектування, є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога обґрунтована складністю та не типовістю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання. Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього огляду (обстеження) об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних проектних робіт представниками проектних організацій. Тому ми вважаємо, що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога не є дискримінаційною та не спрямована на відсіювання учасників процедури закупівлі. Замовником, для усіх учасників були поставлені рівні вимоги, надано достатньо часу для звернення та відвідування об’єкту, тим самим, - гарантовано доступ до нього та підписання відповідного акту. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників
Дата відповіді: 14.03.2025 12:29
Відповідь надана

Звіт про аудит

Номер: 40332afb3ecd4536ad4cd3da6e9dbab4
Дата опублікування: 11.03.2025 13:33
Опис: Підійде попередній звіт про аудит?
Відповідь: Він не відповідає вимогам тендерної документації, так як є необов'язковим та проводиться до сертифікації. Попередній аудит може надати вам звіт про стан базової придатності для сертифікації, детальну експертизу окремих процесів або відповідність окремим вимогам відповідного стандарту за запитом.
Дата відповіді: 13.03.2025 13:11
Відповідь надана

Акт про попереднє відвідування

Номер: ba242a8087cf4c1ba1a900c459e07e83
Дата опублікування: 11.03.2025 13:28
Опис: Добрий день! Як можна зв'язатись з представником і домовитись про зустрічь для відвідування об'єкта?
Відповідь: Добрий день! Огляд об’єкта проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я Замовника. Учасник повинен направити листа-звернення. Зазначений лист повинен бути зареєстрований після чого Замовник розглядає у найкортший термін даний лист та визначає уповноваженого представника, дату та час для попереднього огляду об’єкту. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Дата відповіді: 13.03.2025 13:11
Відповідь надана

аналогічні капремонт СС3

Номер: e838dc454d3147ab915e17db0fd64309
Дата опублікування: 06.03.2025 11:34
Опис: Шановний Замовнику! На якій підставі у п. 2 Додатку 3 тендерної документації вимога щодо аналогічних договорів містить дискримінаційні положення в частині обмеження виду робіт тільки новим будівництвом не менш ніж для одного договору, а також вимаганням договору щодо споруди цивільного захисту, а саме: «У переліку аналогічних договорів необхідно мати не менш одного договору, в складі якого є виконання проектних робіт на капітальний ремонт споруди цивільного захисту класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3.» Враховуючи, що саме поняття аналогічного договору, що 1) діючим законодавством не передбачено поділ спеціалізації для виконання проектних робіт в залежності від виду будівництва - нове будівництво, реконструкцію чи капітальний ремонт, а всі ці види проектів з будівництва можуть виконувати сертифіковані спеціалісти, розподіл яких визначається не за видом будівництва, а згідно професійної спеціалізації та класам наслідків (відповідальності) (СС1, СС2, СС3) обʼєктів будівництва, що і зазначено у відповідному кваліфікаційному сертифікаті, 2) відповідно абзацу 3 Вступу до ДБН В.2.2-5:2023 встановлено, що СПП (споруди подвійного призначення) мають бути запроєктовані таким чином, що б одночасно задовольняти встановлені вимоги відповідно до обох функціональних призначень та мати захисні властивості сховищ або протирадіаційних укриттів, тобто захисна споруда подвійного призначення за своїм функціональним призначенням є захисною спорудою цивільного захисту та, ще додатково, з метою раціонального використання захисної споруди поза межами періоду дії надзвичайних ситуацій, воєнних (бойових) дій та терористичних актів використовується за визначеною функцією (житлова, виробнича, суспільно-громадська тощо), що є основною для неї, просимо виключити вищезазначені обмеження у переліку аналогічних договорів, які повинні надаватись учасником, виклавши це положення у новій редакції, а саме: «У переліку аналогічних договорів необхідно мати не менш одного договору на нове будівництво / реконструкцію / капітальний ремонт, який передбачає улаштування споруди подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, СС3.» З цього питання вже існує практика АМКУ, а саме: закупівлі UA-2024-07-23-003736-a; UA-2024-10-23-015097-a, UA-2024-06-27-001874-a. Для запобігання затягування терміну проведення процедури закупівлі через вимушеність подання скарги до АМКУ стосовно вищезазначеного обмеження, просимо внести запропоновані зміни до тендерної документації.
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до функціонального призначення об’єкт будівництва - споруда цивільного захисту, а саме сховище, обліковий номер № 105093, 105094. Відповідно до п 5.2 ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту" зі Зміною №1. «Захисні споруди залежно від умов, що в них створюються, та захисних властивостей поділяються на: сховища та протирадіаційні укриття», тому вимога про внесення запропонованих змін до тендерної документації, задоволена частково.
Дата відповіді: 07.03.2025 08:04
Відповідь надана

СС3

Номер: 9479b29beee5497eb8463352a6af7e64
Дата опублікування: 06.03.2025 11:30
Опис: просимо вас повідомити на підставі якого показника ви самостійно визначили що ваш об'єкт СС3?
Відповідь: Відповідно до вимог п. 4.15 ДСТУ 8855:2019 незалежно від класифікації за ознаками таблиці 1 ДСТУ 8855:2019 клас наслідків (відповідальності) для сховищ цивільного захисту (цивільної оборони) незалежно від місця розташування, місткості та класу захисту - СС3 — значні наслідки;
Дата відповіді: 07.03.2025 08:04
Відповідь надана

звіт а не висновок

Номер: f02541ac814a46418bf180b3aee319ca
Дата опублікування: 06.03.2025 11:28
Опис: Згідно ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво результатом експертизи є ЗВІТ, а не висновок як ви вимагаєте в дод.1. Просимо Вас виправити невідповідність.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вашого звернення будуть внесени зміни до ТД
Дата відповіді: 06.03.2025 15:44
Відповідь надана

інструментальне обстеження

Номер: 7c4399045f1941bd9c9901b1528968d1
Дата опублікування: 06.03.2025 11:26
Опис: Згідно п.4.1б, п.7.1 дод. "А" ДБН А.2.2.3-2014 із змінами №1,2 при реконструкції, капітальному ремонту не допускається проводити проєктні роботи без раніше проведених інженерних вишукувань та інструментального обстеження будівель та споруд (код КВЕД-2010: Клас 71.20, ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Проведення інструментально-технічного обстеження будівель та споруд з метою оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій, будівель та споруд). Ці дані в свою чергу є вихідним даним для проєктування. Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження? Згідно п. 7.1 дод. А ДБН А.2.2.3-2014 із змінами 1,2 звіт з обстеження відноситься до переліку вихідних даних, які надаються замовником !. Отже п.12.1 додатку 1 -технічне завдання порушує вимоги вказаного ДБН. Просимо усунути порушення. Обстеження проводить експерт будівельний (код професії 2142.2 Національного класифікатору професій ДК 003:2010. Звіт з обстеження розроблений згідно вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 сертифікованим експертом із обстежень будівель, має бути зареєстрований в єдиному державному реєстрі будівельної діяльності і мати свій унікальний код. Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження будівлі, і чи є у цього звіту унікальний код?
Відповідь: Згідно п.4.1б, ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" із Зміною № 1 і Зміною № 2 при розробленні проектної документації на реконструкцію або капітальний ремонт існуючого об’єкта або його частини, якими не передбачається зміна конструктивної схеми, додаткові навантаження на підвалини та основи або зміна схем їх прикладання відносно передбачених на час зведення існуючого об’єкта – обстеження технічного стану, уточнення раніше виконаних або проведення нових інженерних вишукувань виконується за необхідності. Разом відповідно до вимог п.10 додатку 2 умов оголошення - «Завдання на проектування» висновок про технічний стан конструкцій за матеріалами обстеження покладається на Виконавця, відповідно до п.4.1б, ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" із Зміною № 1 і Зміною № 2 «Розроблення проектної документації на реконструкцію, капітальний ремонт існуючого об’єкта або його частини виконується на підставі: - висновку та/або рекомендацій за результатами обстеження технічного стану, виконаного відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" від 12 квітня 2017 року № 257" Звертаємо Вашу увагу, Додатку «А», ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" із Зміною № 1 і Зміною № 2, - є довідкового характеру. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про будівельні норми» Сфера застосування будівельних норм визначається у кожному нормативному акті з урахуванням особливостей об’єкта нормування. Відповідно Замовник не здійснює жодного порушення. Разом з цим вказаний Вами нормативно-правовий документ ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 недіючий з 01.09.2024р. Відповідно підстави для внесення змін в оголошення – відсутні.
Дата відповіді: 07.03.2025 08:04
Відповідь надана

ЗВІТ ПРО АУДИТ

Номер: df8ad4431fe64aa1b43abb907fe29e7a
Дата опублікування: 04.03.2025 20:02
Опис: Шановний Замовнику, поясність,будь ласка, що це за документ і хто його видає - ЗВІТ ПРО АУДИТ за результатами сертифікаційного аудиту?
Відповідь: Доброго дня!!! Звіт про аудит є підставою для прийняття рішення про видачу сертифікату та підтвердження відповідності системи менеджменту критеріям аудиту. Ціль проведення аудиту визначення спроможності системи менеджменту забезпечувати відповідність об’єкта аудиту застосованим законодавчим, регулюючим та договірними вимогам, визначення ефективності системи менеджменту. Звіт про аудит – видає орган сертифікації системи управління. Сертифікат ISO 9001:2015 видається терміном на 3 роки. Для того, щоб сертифікат був дійсний протягом усього терміну його дії, необхідно щорічно проводити контрольний аудит з позитивним результатом. Перший наглядовий аудит відбудеться не пізніше, ніж через 12 місяців після першого аудиту. Тим часом, другий наглядовий аудит відбудеться не пізніше, ніж через 12 місяців після першого наглядового аудиту.
Дата відповіді: 05.03.2025 16:06