-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обкладинки на справи
Завершена
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період уточнення:
04.03.2025 14:03 - 09.03.2025 00:00
Відповідь надана
Опис
Номер:
89dbc411ff364073a4a858614debaf8d
Дата опублікування:
05.03.2025 10:19
Опис:
Добрий ранок. 1) Поз. 2 - лицева сторона: крейдована (біла) гладка. Тип паперу - офсет чи картон макулатурний білого кольору (300 г/м2), аналогічно як у поз. 1? Якщо папір офсетний, вкажіть щільність.
Відповідь:
Добрий день, щодо першого запитання: 1. Обкладинки на справу (картон) Розмір: формат А3+ (розмір обкладинки в розгорнутому вигляді
470× 330 мм.).
Матеріал:
- картон макулатурний білого кольору;
- щільність картону не менше 300 гр/м2.
Формат: альбомний;
Друк: з обох сторін згідно зразків
Пакування: по 250 примірників у пачці.
Лицева сторона: крейдована (біла) гладка; ліва половина: без друку.
Внутрішня сторона: сіра.
Шт. 31700
2. Обкладинки на справу (папір) Розмір: формат А3+.
Матеріал: папір.
Формат: альбомний;
Колір: білий, білизна по СІE – не менше 145.
Товщина: не менше 103 мкм.
Непрозорість: не менше 92 %.
Друк: з обох сторін згідно зразків
Пакування: по 1000 примірників у пачці.
Лицева сторона: крейдована (біла) гладка; ліва половина: без друку.
Шт. 42450
Щодо другого запитання: Обкладинки на справу (папір): Щільність: не менше 80 г/м2
Дата відповіді:
05.03.2025 11:16
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
c2cceeac85384b7ca3bd900026b0358f
Дата опублікування:
04.03.2025 17:21
Опис:
У разі неможливості зміни коду ДК закупівлі, прошу внести зміни шляхом ДОПОВНЕННЯ ТЛУМАЧЕННЯ, що згідно умов ТД вважається аналогічним договором. Наприклад: "аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник ТА/АБО предметом якого є товар, що є аналогічним предмету закупівлі, а саме: обкладинки на справи».
Дане формулювання не буде дискримінаційним та не звужуватиме коло потенційних учасників, тим самим надаючи учасникам, які мають досвід у постачанні аналогічного товару змогу прийняти участь в закупівлі.
Дякую!
Відповідь:
Добрий день, розглянувши Ваше запитання, територіальним управлінням було вирішено внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
05.03.2025 08:52
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
ddb23ca1032c44ad82ee71fa3a6abed5
Дата опублікування:
04.03.2025 15:50
Опис:
Добрий день! За умовами ТД "аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів"
Замовником визначено наступний код ДК закупівлі 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей.
Однак, предметом закупівлі є обкладинки на справи, що зазвичай визначається за кодом ДК 021: 2015: 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя.
Враховуючи вище зазначене, прошу внести зміни до ТД шляхом зміни коду ДК на 021: 2015: 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя або шляхом доповнення примітки, що згідно умов ТД вважається аналогічним договором фразою "та/або постачання аналогічного товару (обкладинки на справи) тощо.
Відповідь:
Добрий день, Територіальне управління неодноразово здійснювало закупівлю товарів, що належать до класу 22990000-6 – Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей. Це свідчить про те, що даний товар не обмежується виключно кодом 22850000-3 (Швидкозшивачі та супутнє приладдя), оскільки він має широке застосування в різних виробничих процесах і не обов'язково пов'язаний із швидкозшивачами. Папір або картон, що використовуються для виготовлення обкладинок на справи, є частиною класу товарів, що відносяться до коду 22990000-6, оскільки цей код охоплює також інші типи паперу та картону для графічних цілей, що можуть бути використані для виготовлення обкладинок.
Також для зміни коду закупівлі «Обкладинки на справи» Замовнику необхідно відміняти закупівлю. Адже Замовник на даному етапі не має змоги внести зміни у Річний план закупівель та в оголошення про проведення закупівлі.
Дата відповіді:
04.03.2025 16:35