• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«ДК 021 -2015-24450000-3 Агрохімічна продукція»

Закупівля здійснюється вцілому

Завершена

837 540.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 187.70 UAH
Період уточнення: 02.08.2018 08:54 - 07.08.2018 09:00
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 9bf3f9996b924a0c8d141adbf257ae60
Дата опублікування: 06.08.2018 12:36
Опис: Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкурентних та дискримінаційних вимог. По-перше, у п.2. Медико-технічних вимог зазначено, що засіб не повинен містити важкорозчинних компонентів (зокрема, трихлорізоціанурову кислоту), ізоціанурову кислоту, декстрин, віддушку, алкілполігліколь, сульфат натрію, сульфонол. Проте, наш засіб містить трихлорізоціанурову кислоту, а при цьому швидкість розчинення таблетки складає кілька хвилин, навіть у холодній воді та у невеликому об’ємі води. Вами не прописаний час розчинення таблетки у медико-технічних вимогах. У Методичних вказівках на засіб «Санітаб» також не зазначений час розчинення, а тільки зазначено, що він добре розчиняється у воді. Розчинність у воді визначається не тільки активно-діючою речовиною, а й кількістю та якістю допоміжних компонентів. Просимо відповісти, чи правильно ми розуміємо, що інші пропозиції також будуть розглянуті, навіть якщо у складі засобу буде міститися трихлорізоціанурова кислота. В іншому разі, просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити час розчинення таблеток. По-друге, Ваша вимога щодо того, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» повністю нівелюється наступним пунктом, де зазначено, що у разі, якщо Учасник пропонує інший товар, ніж визначений цією документацію (еквівалент), даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками і характеристиками, про що надається інформація у вигляді таблиці 2а згідно пункту 1.2 Додатку 2 із порівнянням та зазначенням усіх характеристик. Тобто, еквівалент надати неможливо. По-третє, в Україні відсутній засіб, що повністю відповідає викладеним Вами вимогам, крім єдиного засобу - «Санітаб». Тобто еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі. Згідно існуючих нормативних документів санітарного законодавства України, відсутні документи, які б вимагали проведення досліджень дезінфекційних засобів на Mycobacterim terrae. Також, відсутні затверджені документи, які викладають методику проведення таких досліджень. Тому ми вважаємо цю вимогу дискримінаційною, незаконною та такою що неможливо виконати жодним учасником даної закупівлі. Нам не зрозуміло, для чого у закладах Управління освіти, молоді та спорту, де працівники та діти, що відвідують ці заклади проходять обов’язкові медогляди щорічно, висунута вимога щодо дії саме на Mycobacterim terrae. Можуть виникнути й особливо-небезпечні інфекції, то чому не вписана, наприклад, лихоманка Ебола, або чума, холера та інші небезпечні інфекції? Просимо виключити цю невиправдану вимогу. По-четверте, вами висунута вимога в п.п.3 п.5 Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо надання копії актів звіряння до аналогічного договору що повинен надати учасник. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки дана вимога звужую конкуренцію та можливість взяти участь у даній закупівлв інших учасників у яких відсутні дані акти звіряння. По-п’яте, вами висунута вимога в п.п.1 п.2 Розділу Оцінка тендерної пропозиції щодо надання копії довідки про взяття на облік платника податку (у разі наявності) або копію витягу з реєстру платників податків. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки на даний час чинним законодавством України не передбачено порядок та можливість надання вищезгаданих довідок жодним державним органом чи установою. Таким чином можна дійти висновку, що викладені Вами медико-технічні вимоги до предмету закупівлі та кваліфікаційні вимоги порушують вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, просимо внести такі зміни до тендерної документації та медико-технічних вимог предмету закупівлі: 1) зазначити час розчинення таблеток; 2) виключити вимогу про дослідження на тест-штамів Mycobacterim terrae; 3) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги; 4) внести зміни до Додатку №1 та медико-технічних вимог виключивши з них опис конкретних дезінфікуючих засобів та інші дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Добрий день! Документація переглядається.
Дата відповіді: 09.08.2018 10:47