-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги по заправці та відновленню картриджів (50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
28.02.2025 15:36 - 07.03.2025 00:00
Відповідь надана
Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Номер:
ee91eb17fc724a1db2b1e850db529757
Дата опублікування:
04.03.2025 14:32
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме:
У додатку 1.1 до Тендерної документації " ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Послуги по заправці та відновленню картриджів (50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)» код ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" зазначено надати:
1. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням картриджів, дійсного на момент розкриття пропозицій.
13.2 Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів та інші основні комплектуючі) які використовуватимуться при наданні послуг з заправки/відновлення тонерних картриджів, є безпечними для оточуючого персоналу та застосування за призначенням, дійсні на момент розкриття пропозицій.
16. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням тонерних картриджів, дійсного на момент подання пропозицій.
Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Наразі наберає обертів практика оскарження в АМКУ таких вимог Замовниками, пропонуємо переглянути Вам рішення АМКУ по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України.
Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги,
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Ваше звернення було уважно розглянуто. Наразі опрацьовується внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
04.03.2025 17:25
Відповідь надана
КВЕД
Номер:
f066c702b13d4905894fdf168c9878dd
Дата опублікування:
04.03.2025 14:20
Опис:
Шановний Замовник!
Детально ознайомившись зі змістом тендерної документації, виявили вимогу, що суперечить законодавству України у сфері здійснення публічних закупівель. Зокрема вимога: «5. Основним видом господарської діяльності Учасника має бути код згідно з КВЕД 009:2010 - 95.11 Ремонт комп'ютерів і периферійного устаткування, що включає в себе заправку та відновлення картриджів. Дану вимогу учасник підтверджує копією витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Витяг/виписка обов’язково має містити інформацію щодо засновників та кінцевих бенефіціарних власників (для юридичних осіб). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник – юридична особа, Учасник додатково повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції довідку у довільній формі, що містить обґрунтовану причину відсутності такої інформації.» є неправомірною виходячи із наступного:
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 3 ЦКУ однією із засад цивільного законодавства є свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом. Аналогічну норму містить і ч. 1 ст. 6 ГКУ (загальні принципи господарювання).
Згідно із ч. 1 ст. 42 ГКУ підприємництво — це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Основними принципами підприємницької діяльності, зокрема, є: вільний вибір видів підприємницької діяльності; самостійне формування програми діяльності, вибір постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежене законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; вільне розпорядження прибутком, що залишається після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом, комерційний розрахунок та власний комерційний ризик (ст. 44 ГКУ).
Відповідно до ст. 43 ГКУ принцип свободи підприємницької діяльності полягає в тому, що:
• підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом;
• особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами;
• перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а також перелік видів діяльності, підприємництво в яких забороняється, встановлюються виключно законом;
• здійснення підприємницької діяльності забороняється органам державної влади та органам місцевого самоврядування.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить прямої вказівки на обов’язкову наявність в ЄДР чи статуті учасника кодів КВЕД, які стосуються предмету закупівлі. Разом із тим Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/ пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Види економічної діяльності нашого підприємства містять в собі код 95.11 Ремонт комп'ютерів і периферійного устаткування, проте він не є основним. Ми маємо великий досвід виконання Договорів, предметом яких є Послуги із заправки, відновлення картриджів, технічного обслуговування та ремонту офісної, комп’ютерної техніки із заміною комплектуючих (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки. Це Учасник підтверджує наданням інформації про досвід виконання аналогічних предмету закупівлі Договорів.
Отже, вимога щодо основного Коду згідно з КВЕД є необгрунтовано та абсолютно безпідставною.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо у Замовника внести зміни до Тендерної документації та усунути пункт вимоги: «5. Основним видом господарської діяльності Учасника має бути код згідно з КВЕД 009:2010 - 95.11 Ремонт комп'ютерів і периферійного устаткування, що включає в себе заправку та відновлення картриджів. Дану вимогу учасник підтверджує копією витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Витяг/виписка обов’язково має містити інформацію щодо засновників та кінцевих бенефіціарних власників (для юридичних осіб). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник – юридична особа, Учасник додатково повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції довідку у довільній формі, що містить обґрунтовану причину відсутності такої інформації.»
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Ваше звернення було уважно розглянуто. Наразі опрацьовується внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
04.03.2025 17:24