• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Проведення окремих видів робіт з експлуатаційного утримування: аварійні роботи з ліквідації руйнувань та деформацій шарів дорожнього одягу автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” на км 19+121 – км 65+000 (окремими ділянками))

Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .

Завершена

85 181 359.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 851 813.59 UAH
Період уточнення: 27.02.2025 16:47 - 11.03.2025 00:00
Відповідь надана

Наявність працівників

Номер: bc7a19588d624116a55d83c04d24adac
Дата опублікування: 05.03.2025 10:50
Опис: Відповідно до графи 4 Таблиці №4, викладеної у Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен зазначити інформацію щодо освіти/спеціальності працівників. Просимо надати роз’яснення, чи необхідно зазначати освіту/спеціальність працівників, які не належать до інженерно-технічного персоналу (ІТР), а саме: машиністів дорожньо-будівельних машин, водіїв та дорожніх робітників, тобто працівників робітничих професій. Оскільки зазначена вимога є релевантною переважно для ІТР, вважаємо доцільним не вимагати від учасників зазначення освіти/спеціальності для працівників робітничих професій, що не передбачають обов’язкової спеціальної освіти.
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 07.03.2025 09:12
Відповідь надана

кваліфікація

Номер: faf07392558b41e4aabd1e3d3c44146a
Дата опублікування: 04.03.2025 17:30
Опис: Умовами тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) разом з підтверджуючими документами. Зокрема, Вами вимагається підтвердити наявність: Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8т в кількості 4 шт, Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13т в кількості 2 шт, Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16т в кількості 1 шт та Котки дорожні самохідні грунтові, маса 19 т в кількості 1 шт. В свідоцтвах про реєстрацію машин, які мають бути подані у складі пропозиції зазначається чітка вага механізму до цілого кілограму. Так може бути вказано наприклад, 7 800 кг, 13 450 кг або 15 200 кг і т.д. Така ситуація унеможливлює повну відповідність підтверджуючих документів кваліфікаційним вимогам ТД. Крім того, такі занадто вузькі обмеження по вазі котків суттєво обмежують коло потенційних учасників. З огляду на це, просимо внести відповідні зміни у ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. На ваше питання, повідомляємо, що мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування розраховувана на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкту експлуатаційного утримання, складеного у відповідності до «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (зі змінами), яка затверджена Наказом Міністерства інфраструктури України за №753 від 07.10.2022 року, Галузевих розрахунків витрат ресурсів на ремонтно-будівельні роботи на автомобільних дорогах загального користування , які затверджеі Наказом Державного агенства автомобільних доріг від 18.11.2022 року №Н-275/11-02, Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування , які затверджеі Наказом Державного агенства автомобільних доріг від 18.11.2022 року №Н-275/11-02. Зазначений перелік не містить посилання на конкретну торговельну марку , фірму, джерело походження або виробника. Повідомляємо, що учасники мають право надати «еквівалент», який за своїми технічними характеристиками не буде гіршим за той, який вимагається. Отже, відповідними будуть котки дорожні, маса яких буде дорівнювати, або буде більшою за ту, яка передбачена тендерною документацією.
Дата відповіді: 07.03.2025 12:51
Відповідь надана

Лабораторія

Номер: bec6c1de2a074f85a7a31afee835b850
Дата опублікування: 04.03.2025 16:07
Опис: Шановний Замовнику, п. 3 Додатком №2 до тендерної документації передбачено, що Учасник у разі залучення лабораторії надає договір про залучення сторонньої лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; Просимо надати роз’яснення, чи буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації, договір про залучення сторонньої лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, у разі якщо предметом цього договору зазначено "Інженерно-технічний супровід та послуги з проведення випробувань", а не прямо "Контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій"? Чи необхідно, щоб формулювання предмета договору дослівно відповідало визначенню "Контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій", чи допустимо застосування іншої назви, за умови, що фактично послуги охоплюють проведення відповідних випробувань та контролю якості зазначених матеріалів?
Відповідь: Шановний Учасник! У тендерній документації на закупівлю «ДК 021:2015: (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Проведення окремих видів робіт з експлуатаційного утримування: аварійні роботи з ліквідації руйнувань та деформацій шарів дорожнього одягу автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” на км 19+121 – км 65+000 (окремими ділянками))», зокрема у пункті 3 Додатку № 2 до неї, відсутня вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції договору про залучення сторонньої лабораторії, предметом якого є «Контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій». Водночас, згідно з пунктом 3 Додатку № 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає договір про залучення сторонньої лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, у разі відсутності власної лабораторії, та копію документу щодо відповідності лабораторії (із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів i конструкцій) вимогам чинного законодавства України.
Дата відповіді: 05.03.2025 14:23
Відповідь надана

АБЗ

Номер: f6ed1a50225b4540ae27e0b353d94dd4
Дата опублікування: 03.03.2025 14:24
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу). Згідно з абзацом першим підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314, «У ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ ПРАВО НА ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЖЕ НАБУВАТИСЯ суб’єктами господарювання НА ПІДСТАВІ безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, БЕЗ ОТРИМАННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ (ДОКУМЕНТІВ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ, ЛІЦЕНЗІЙ АБО ІНШИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НАДАННЯ ПУБЛІЧНИХ ПОСЛУГ), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.» Провадження господарської діяльності, яка потребує отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, НЕ ВХОДИТЬ ДО ПЕРЕЛІКУ ЗГІДНО З ДОДАТКОМ 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314. Згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами), на момент проведення даної закупівлі на території України діє воєнний стан. Керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314, суб’єкти господарювання можуть здійснювати свою діяльність на підставі Декларації про провадження господарської діяльності замість дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. При цьому, відповідно, відсутнє також рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Враховуючи те, що частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та пунктом 1 Розділу 3 ТД закріплено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.», просимо Замовника викласти вимогу тендерної документації у відповідності до діючого законодавства, надавши можливість подання Декларації про провадження господарської діяльності щодо асфальтобетонного заводу, наступним чином: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає: дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу АБО ДЕКЛАРАЦІЮ ПРО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЩОДО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО ЗАВОДУ, ЯКА ОФОРМЛЕНА ВІДПОВІДНО ДО ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 18.03.2022 №314.».
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 04.03.2025 09:46
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: a258a2283f7f4367af25a373c9e8f8a9
Дата опублікування: 01.03.2025 18:56
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно п.5 Додатку 2 до тендерної документації аналогічним договором вважається «Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та/або договір який містить основні види робіт/послуг згідно технічної частини, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років.». 1) Чи буде вважатись належним підтвердженням наявності аналогічного досвіду - договори на реконструкцію, капітальний, поточний ремонт доріг міст або інших населених пунктів? 2) Чи буде вважатись належним підтвердженням наявності аналогічного досвіду – роботи чи послуги з влаштування нижнього та/або верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші на підтвердження основних видів робіт відповідно до Таблиці 7 додатку 2? 3) Чи вірно ми трактуємо формулювання «договори укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років» - це період, який включає в себе 2021 або 2022 або 2023 або 2024 роки?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за ваше питання. На ваш запит, повідомляємо: 1. Вимогами п.5 Додатку 2 до тендерної документації чітко прописано, щодо підтвердженням наявності аналогічного досвіду , а саме: «Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та/або договір який містить основні види робіт/послуг згідно технічної частини» 2. Роботи чи послуги з влаштування нижнього та/або верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші, які підтверджені належним чином, будуть вважатись підтвердженням наявності аналогічного досвіду. 3. Період останніх 4 (чотирьох) років» - це період, який включає в себе 2021, або 2022, або 2023, або 2024 роки
Дата відповіді: 03.03.2025 10:55