-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спеціальний робочий одяг
Завершена
205 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 025.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 025.00 UAH
Період уточнення:
27.02.2025 11:18 - 08.03.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
868494bd397c4507a86b052bb3bf6a30
Дата опублікування:
28.02.2025 15:15
Опис:
Доброго дня, шановний замовнику! Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» визначені вимоги до предмета закупівлі, а також спосіб підтвердження його відповідності. Серед іншого вказано, що
Перелік документів, які надає Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на виріб та на тканину.
Пунктом 1 Порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ від 09.10.2000 N 247 (далі - Порядок), а також ст. 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» надано наступне визначення поняття: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Згідно п. 7.16. Порядку, Висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років.
Проте, 13.12.2023 Порядок втратив чинність згідно Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 19.10.2023 № 1829 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247». 01.10.2023 також втратив чинність і ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» в зв’язку із введенням в дію ЗУ «Про систему громадського здоров’я». В зв’язку із втратою чинності перелічених вище нормативно-правових актів на даний час висновки ДЕРЖАВНОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи не видаються ВЗАГАЛІ. Також слід вказати, що діюча редакція Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» також не містись такого документу, як Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відтак, вимоги визначені Замовником щодо надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечать приписам чинного законодавства та складені таким чином, що взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких наявні чинні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.».
Аналогічних висновків дійшов Орган оскарження при розгляді скарги UA-2023-11- 17-015847-a.cl, що викладені в рішенні №19542-р/пк-пз від 05.12.2023 р. та при розгляді скарги UA-2024-06-27-007330-a.b2, що викладені в рішенні №12334-р/пк-пз від 17.07.2024 р. (додаються).
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом виключення відповідної вимоги з умов тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня шановний учасник, в тендерну документацію 04.03.2025 будуть внесені відповідні зміни з урахуванням зазанчених у зверненні зауваженнями
Дата відповіді:
03.03.2025 17:02