• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період уточнення: 27.02.2025 11:15 - 05.03.2025 00:00
Відповідь надана

Сертифікація в Україні є добровільною

Номер: e6acbed250e54348a8435fb567c3b924
Дата опублікування: 04.03.2025 12:56
Опис: Шановний Замовник! Вже багато разів успішно було оскаржено вимоги щодо надання сертифікатів, згідно з Вашими вимогами: "На підприємстві учасника повинна бути впроваджена та функціонувати система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. На підтвердження, надати в складі пропозиції Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та рекомендації щодо застосування». 12. Система менеджменту якості Учасника повинна відповідати вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 відповідно до КВЕД по предмету закупівель. На підтвердження надається відповідний сертифікат. 13. Учасник повинен надати копію чинного сертифікату на систему управління відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) «Системи управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно послуг фізичної та технічної охорони. 14. Для підтвердження відповідності вимогам щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником надається довідка/ або лист про застосування заходів із захисту довкілля в довільній формі з зазначенням учасником обов`язку застосування заходів із захисту довкілля та підтвердженням, що діяльність учасника відповідає вимогам діючого природоохоронного законодавства. Додатково надати в складі пропозиції Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Звертаємось до Вас з проханням прибрати вимоги з Додатку 4 щодо надання вищевказаних сертифікатів, оскільки Замовник не має права втручатися в господарську діяльність учасників.
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно п.п.4 ч.2 ст.22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Згідно із Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об'єкта оцінки відповідності. Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності продукції, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, у відповідності до вимог п.1 ст. 268 Господарського Кодексу України, покупець може вимагати від постачальників, у тому числі, сертифікат відповідності. Отже, зазначені вимоги є правомірними та встановлені з метою отримання якісних послуг від виконавця за договором.
Дата відповіді: 05.03.2025 12:50
Відповідь надана

вимоги

Номер: 8729fc4fd47a4f189b9409838869570c
Дата опублікування: 28.02.2025 15:00
Опис: Доброго дня Вами вимагається надання потенційними учасниками договорів добровільного страхування персоналу від нещасних випадків. Поясніть будь-ласка на підставі чого вами вимагаються вказані договори, яким чином вони вплинуть на якість надання послуг за предметом закупівлі, та яким чином Вас як замовника обходить питання взаємовідносин між потенційними учасниками як роботодавцями та їх найманими працівниками. Дана вимога прописана під учасника в якого є дані договори? Хочемо зазначити що даний вид страхування є добровільним і здійснюється за згодою застрахованої особи. Приберіть вказану вимогу з тендерної документації
Відповідь: Добрий день!!! Прибрали вказану вимогу у тендерній документації.
Дата відповіді: 03.03.2025 10:07
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: a1faf1cdbb3449e58b60c33e10565fcb
Дата опублікування: 28.02.2025 14:25
Опис: Шановний Замовнику! Ви свідомо звужуєте коло потенційних учасників п.1.7. та п.1.9. Додатка 3 до тд. Приберіть п.1.7. та п.1.9. з тендерної документації. Які фукціональні обовязки покладаються на 2 службових собак в центрі надання адміністративних послуг?
Відповідь: Добрий день!!! Зробили зміни до Додатку 3. Дякуємо за звернення!!!
Дата відповіді: 03.03.2025 10:57
Відповідь надана

Термін надання послуг

Номер: 3dcecd54e65547b7a0681a9f469cb6ff
Дата опублікування: 28.02.2025 10:08
Опис: Доброго ранку! Підкажіть, будь ласка, вами зроблений розрахунок на 5382 людини годин охорони (Додаток 1). Дана к-ть годин розрахована з 01 березня по 31 грудня 2025 року. Подача (07 березня), аукціон (10 березня) розгляд пропозицій (не менше 5 роб. днів), завантаження документів на перможця (4 роб дні) погодження договору та його укладення (ще 10 днів). Тобто, процедура займає тривалий час, а тому фактично охорона не буде надаватись у березні. За таких умов, к-ть годин може бути значно меншою та вплине на ціну за 1 (одну) годину охорони, що призведе, може бути більшою урахуванням фактичного об'єму надання послуг. Просмио внести зміни та прибрати кількість годин з тендерної документації, щоб потенційні учасники змогли власноручно зробити розрахунок!
Відповідь: Добрий день!!! Внесли зміни в Додаток №1, щоб потенційний учасник мав змогу власноруч зробити розрахунок!!!
Дата відповіді: 03.03.2025 10:55