• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44112230-9 Лінолеум)

Завершена

410 932.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 054.66 UAH
Період уточнення: 26.02.2025 17:03 - 04.03.2025 00:00
Відповідь надана

ЩОДО ЗМІН ДО ТЕНТЕРНОї ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 20ebe360e876449dafe3a7a70ea9ad00
Дата опублікування: 03.03.2025 14:03
Опис: З метою забезпечення рівноправності участі у даній закупівлі потенційних постачальників , та у звʼязку з підготовкою великого обʼєму інформації та документів що потребують умови тендерної документації Замовника при формуванні Тендерної пропозиції, просимо вас змінити дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій на більш пізніший термін . Крім того, з метою запобігання оскарження в АМКУ навмисних , дискримінаційних вимог Замовника щодо строків розрахунку за поставлену продукцію , яка обмежує кількість учасників , зокрема наше підприємство , просимо змінити терміни проведення розрахунків з 180 днів ( 6 міс ) на більш прийнятні умови , Також просимо змінити умови тендерного забезпечення виконання договору щодо строків його повернення постачальнику , та крім того видалити з умов тендерного забезпечення виконання договору- дискримінаційну умову не повернення тендерного забезпечення постачальнику за критерієм не виконання їм поставки продукції за строком що не перевищує 5 робочих днів . Дана вимога не може містити таку норму в супереч зі змістом договору, цивільного та господарського права . За такою нормою передбачається дисциплінарні штрафні санкції та врегулювання спорів між сторонами угоди на підставі діючого договору.
Відповідь: Доброго дня. КП «Тролейбусне депо №2» розглянуло Ваше звернення та повідомляє наступне. 1) Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було визначено Замовником відповідно до вимог чинного законодавства. Згідно із п.34 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів. 2) Щодо строку розрахунків за поставлену продукцію зазначимо таке. Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, зі змінами, починаючи з 24.02.2022 року на території України діє режим воєнного стану. Відповідно до наказів Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 № 75 та від 22.12.2022 № 309, з урахуванням змін, Харківська міська територіальна громада з 24.02.2022 р. по 15.09.2022 р. знаходилася в районі проведення активних бойових дій та з 15.09.2022 р. по теперішній час знаходиться в районі проведення можливих бойових дій. У зв’язку з широкомасштабною агресією російської федерації проти України та постійними ворожими обстрілами міста Харкова, забезпечення організаційних та технічних умов для роботи підприємства, процесів керування, координації, контролю та узгодженості дій усіх підрозділів підприємства, пов'язаних з виконанням виробничо-технологічних процесів, процесів у сфері забезпечення життєдіяльності міста Харкова, функціонування підприємства відбувається в надзвичайних умовах. У зв’язку із вищезазначеним, підприємством встановлений строк розрахунків за поставлений товар – впродовж 180 робочих днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування. Звертаємо Вашу увагу, що встановлений підприємством строк розрахунків ніколи не створював перешкод для належного виконання договору, а також використовувався у господарській діяльності, не тільки після введення воєнного стану, а і до ведення воєнного стану в Україні. 3) Стосовно встановлення умов неповернення забезпечення договору про закупівлю зазначимо таке. Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Згідно із п. 16 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, зокрема, зазначаються відомості про розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Отже, Замовником було визначено перелік випадків повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства. Наголосимо, що відповідно до ст.6, ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Таким чином, КП «Тролейбусне депо №2» визначило кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, строк розрахунків за поставлений товар, а також перелік випадків повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до норм чинного законодавства України. Разом з тим, вважаємо необхідним зазначити, що КП «Тролейбусне депо №2» дотримується вимог законодавства щодо здійснення публічних закупівель та вживає всіх можливих заходів для максимальної економії, ефективності витрачання коштів, а також для забезпечення безперебійної роботи підприємства, що відноситься до критичної інфраструктури міста Харкова.
Дата відповіді: 04.03.2025 17:07