-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦЗВ-25Т_026_ВО: Комплект матеріалів для захисту поверхонь залізничної техніки і рухомого складу (44810000-1 Фарби)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
33 645 235.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 168 226.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 168 226.18 UAH
Період уточнення:
25.02.2025 17:54 - 12.03.2025 00:00
Відповідь надана
Стосовно виробника
Номер:
3dcd8fd5109f47bc91ff453d2eb49d97
Дата опублікування:
11.03.2025 16:10
Опис:
Добрий день! Шановний замовнику, просимо обов’язково в ТД, вказати (внести зміни), що предмет закупівлі (комплект захисного покриття), вказаний в технічній специфікації Додатку 1 до тендерної документації, повинен бути виготовлений одним виробником. З переліку очевидно, що матеріали формують одну систему покриття, тому важливо, щоб всі компоненти були від одного виробника. Це обумовлено збереженням гарантії на покриття та виконання ним своєї захисної функції. 100% сумісність продукції (складових компонентів між собою) для міжшарової адгезії та збереження антикорозійних, декоративних властивостей протягом гарантійного терміну експлуатації залізничної техніки та рухомого складу. Більше того, важливо знати, що тільки виробник емалей знає, яка кількість ланок NCO (ізоціанатнев'яжуче в фарбі) необхідна для полімеризації певної кількості ОН ланок (акрилового в'яжучого в фарбі) і забезпечення хорошої сушки і хімічної стійкості покриття. При використанні затверджувачів інших виробників може статися, що ланок NCO недостатньо, плівка покриття виходить м'якою, незатверділою, якщо ж ланок NCO в надлишку, то плівка покриття вийде занадто твердою, внаслідок чого вона може відшаровуватися від поверхні. Тому дана вимога повинна обов’язково прописана в умовах тендерної документації.
Відповідь:
Згідно Додатку 1 тендерної документації предметом закупівлі є Комплект матеріалів для
захисту поверхонь залізничної техніки і рухомого складу, як зазначено у технічних вимогах
компоненти системи покриття повинні бути сумісні між собою згідно рекомендацій виробника.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
13.03.2025 13:17
Відповідь надана
Розділ Грунт-шпаклівка
Номер:
5ae5366a67074100bed5b1fb201529a8
Дата опублікування:
07.03.2025 16:47
Опис:
Добрий день, шановний Замовник! В ТД в Додатку А, розділ Грунт-шпаклівка Ви пишете, по тексту НЕ «Грунт-шпаклівка»,
а «МАТЕРІАЛ». Відповідно до Технологічної інструкції "Фарбування пасажирських вагонів" яка затверджена наказом
Укрзалізниці від 31.12.2013р., №487-Ц/од. (див.ст.88-90), товар, що Вами закуповується має найменування «Грунт-шпаклівка».
Використовуючи одночасно два терміни "Грунт-шпаклівка" та «Матеріал» виникає плутанина, в результаті чого відповідно до Додатку 1 закуповується товар з найменування "грунт-шпаклівка" , а вимоги у Додатку А висуваються до "матеріалу". Таким чином можна запропонувати до постачання товар грунт-шпаклівку, а документи і по факту постачати невідомий "матеріал", до прикладу, крейду.
Вимагаємо внести зміни в ТД у відповідності з вимогами Технологічної інструкції, та найменування товару і вимоги до характеристик визначати до "грунта-шпаклівки"
Відповідь:
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
10.03.2025 16:23
Відповідь надана
Розділ Грунт-шпаклівка
Номер:
a5939d7f9ff24db1947d7a98b619a82d
Дата опублікування:
06.03.2025 17:30
Опис:
Добрий день! Шановний Замовник, в тендерній документації в додатку А розділ Грунт-шпаклівка Ви пишете, далі по тексту НЕ грунт-шпаклівка, а Шпаклівка, що недопустимо, так як це вказує, що в якого-то Учасника не має грунт-шпаклівки і він хоче її підмінити на шпаклівку.
Крім того, грунт-шпаклівка використовується після шпаклювання для усунення мілких рисок, дефектів і пор, попередньо зашпакльованих металевих поверхонь. Ви же в тендерній документації пишете, що шпаклівка наноситься шпателем на знежирену металеву поверхню.
Більш того, грунт-шпаклівка, як правило наноситься повітрянним або безповітрянним розпилом, а не шпателем. Це не тільки не вірно, але й абсолютно вступає в протиріччя з технологічною інструкцією "Фарбування пасажирських вагонів" яка затверджена наказом Укрзалізниці від 31.12.2013р., №487-Ц/од. (див.ст.88-90).
Вимагаємо усунути в ТД дане невірне формулювання і виправити в Додатоку А розділ Грунт-шпаклівка.
Відповідь:
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.03.2025 15:26
Відповідь надана
Щодо грунту антикорозійного для рухомого складу
Номер:
45b46c1c5a934b02a815b9ce7a12a7c9
Дата опублікування:
05.03.2025 08:33
Опис:
Добрий день! Шаблон порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик, зазначених в Додатку А тендерної документації для грунту антикорозійного для рухомохо складу не містить інформації про розмір ємностей для пакування та гарантійного терміну зберігання, хоч в Додатку А ці характеристики для грунту антикорозійного для рухомого складу вказані. Чи потрібно учасникам в порівняльній таблиці зазначати інформацію про розмір ємностей для пакування та гарантійний термін зберігання для грунту антикорозійного для рухомого складу, оскільки це єдиний спосіб підтвердити ці характеристики згідно вимог ТД?
Відповідь:
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.03.2025 09:18
Відповідь надана
Щодо попереднього досвіду використання матеріалів для потреб залізниці
Номер:
9efff7220ec8414985179a15441ca90b
Дата опублікування:
04.03.2025 18:35
Опис:
Аналогічні закупівлі з минулих років на постачання лакофарбової продукції містили вимогу щодо підтвердження використання матеріалів для потреб залізниці, шляхом надання договору на постачання лакофарбової продукції (емалі двокомпонентної, ґрунту, шпаклівки, розчинника, затверджувача), та в разі, якщо лакофарбова продукція не використовувалась для фарбування залізничного транспорту - проведення натурних випробувань протягом не менше 1-го року. Просимо розглянути доцільність внесення подібної вимоги в дану закупівлю, оскільки закупівля матеріалів без подібного досвіду використання може викликати додаткові фінансові затрати з Вашого боку.
Відповідь:
З метою розширення кола учасників закупівлі на даний час зазначена вимога не застосовується.
Дата відповіді:
07.03.2025 09:17
Відповідь надана
Щодо сумісності продукції
Номер:
9ba231d397d942e6839a69e587c3e108
Дата опублікування:
04.03.2025 18:33
Опис:
Шановний замовнику, просимо зазначити чи повинні товари, вказані в технічній специфікації Додатку 1 до тендерної документації, бути всі від одного виробника. З переліку очевидно, що матеріали формують одну систему покриття, тому важливо, щоб всі компоненти були від одного виробника для гарантії з 100% сумісності продукції, міжшарової адгезії та збереження антикорозійних та декоративних властивостей протягом гарантійного терміну експлуатації залізничної техніки та рухомого складу.
Відповідь:
Згідно Додатку 1 тендерної документації предметом закупівлі є Комплект матеріалів для захисту поверхонь залізничної техніки і рухомого складу, компоненти системи покриття повинні бути сумісні між собою згідно рекомендацій виробника. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
07.03.2025 09:16
Відповідь надана
Щодо відображення інформації в Додаку 4
Номер:
55874a2ccf94438a98888b5106c786c9
Дата опублікування:
04.03.2025 18:32
Опис:
Додаток 4 до тендерної документації «Цінова пропозиція» містить колонку 7 «Технічні, якісні характеристики товару», в якій для першої позиції Вами зазначено «Відповідно до порівняльної таблиці, що надається на виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації». Це означає, що учасники повинні залишити вказаний текст до кожного із продуктів, чи що учасники повинні скопіювати всі технічні характеристики із Додатку 2 в комірку колонки 7 до кожного із продуктів, тобто всю інформацію включно із таблицями із технічними показниками? Очікуємо Вашої відповіді, що, на Вашу думку, буде вважатися правильним заповненням колонки 7.
Відповідь:
У інструкції (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції Додатку 4 абзац 5 викладено у новій редакції.
Дата відповіді:
07.03.2025 09:15
Відповідь надана
Щодо грунту антикорозійного для рухомого складу
Номер:
f25cada4a00640a7abb003bd7798ea76
Дата опублікування:
04.03.2025 18:30
Опис:
В одній із відповідей на звернення до цієї закупівлі Вами вказано, що грунт антикорозійний для рухомого складу є грунтом двокомпонентним.
В тендерній документації наявна однозначна вказівка щодо двокомпонентності емалі, комплектність інших продуктів можна визначити за показником життєздатності з затверджувачем, якщо такий показник встановлено – продукт двокомпонентний.
Тендерна документація не містить вказівки на комплектність грунту антикорозійного для рухомого складу, також не встановлено показник життєздатності з затверджувачем.
Просимо надати роз’яснення, що в тендерній документації вказує на те, що цей продукт є двокомпонентним.
Відповідь:
Дякуємо за уважність до даної закупівлі. У відповіді на питання «Грунт для рухомого складу vs Грунт антикорозійний 28 лют. 16:52» було помилково зазначено, що Грунт антикорозійний «двокомпонентний грунт» – це одно компонентний грунт, що має підвищені антикорозійні властивості. 2 Згідно технології виробника, грунт для рухомого складу використовується для покриття кузову вагону з середини, грунт антикорозійний використовується покриття підвагонного обладнання, що потребує підвищеного захисту від корозії. В зв’язку з тим, що зазначені грунти мають відмінні характеристики та умови використання об’єднання їх в одну позицію неможливо. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
07.03.2025 09:12
Відповідь надана
Міцність плівки при ударі
Номер:
806f6769cf2a4578a1bdc7e7285491ed
Дата опублікування:
04.03.2025 17:11
Опис:
Шановний Замовник,
Просто прибрав назву прибору яким вімірюється міцність плівки не є правильно, Ви залишили метоти вимірювання ДСТУ ISO які свідчать про те, що саме цим прибором потрібно вимюрювати міцність, тобто по факту нічого не змінивши((, питання було в тому щоб ВИ ЯК ЗАМОВНИК МАЛИ МОЖЛИВІЗТЬ ПЕРЕВІРИТИ ДАННИЙ ПОКАЗНИК, ЯКЩО У ВАС ЦЬОГО ПРИБОРУ НЕМА, ТО ЯК ВИ БУДИТЕ ПЕРЕВІРЯТИ ДАННИЙ ПОКАЗНИК? Наскільки нам відомо в НДКТІ є маятник Кенега, чому Ви не включаєте данний прибор? Є таблиці(коефіцієнти) перерахунку..
Відповідь:
У технічній вимогі до предмету закупівлі зазначено діючий нормативний документ в якому зазначено метод проведення вимірювання зазначеного показника. Вимірювання зазначеного показника виконується органом з оцінки відповідності, що проводить випробування продукції на відповідність вимогам нормативного документу виробника згідно якого виготовляється продукція. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
07.03.2025 09:08
Відповідь надана
Вимір міцністі плівки
Номер:
bb7874c0166149c3944fd62b6928e7c1
Дата опублікування:
28.02.2025 16:53
Опис:
Доброго дня,
Шановний замовник в вимогах ТД, а саме Додаток А, майже у всіх позиціях вказано прилад яким проводити вимір міцністі плівки Еріксен (модель 304), чому саме він? Наскільки нам відомо, якщо прописують вимоги до приладів, то Ви маєте можливість вимірювати данним приладом та маєте його в наявності, наскільки нам відомо) в НДКТІ АТ "УЗ" даного приладу нема, а є прилад маятник Кенега як самий росповсюдженний прилад, питання ЧОМУ В ТД ВКАЗАНИЙ ПРИЛАД ЯКИМ ВИ ЯК ЗАМОВНИК НЕ МАЄТЕ МОЖЛИВОСТІ ПЕРЕВІРЯТИ ВАШІ ВИМОГИ? Прохання прибрати прилади які є "Ексклюзивні" у деяких виробників...
Відповідь:
До додатку А тендерної документації будуть внесені зміни в частині вилучення назв приладів згідно яких визначається міцність плівки, а саме: «У-1» та «Еріксен (модель 304)».
Дата відповіді:
03.03.2025 17:23