• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Планшети

Торги не відбулися

590 537.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 905.38 UAH
Період уточнення: 25.02.2025 17:53 - 02.03.2025 00:00
Відповідь надана

гарантійні листи від авторизованих сервісних центрів по гарантійному та післягарантійному обслуговуванню

Номер: 3464204f262246af8c4976af9b952ff3
Дата опублікування: 26.02.2025 10:28
Опис: Шановний Замовник! Діяльність авторизованих сервісних центрів та надання листів від них, в очевидь не має відношення до закупівлі планшетів. Просимо видалити вимогу щодо " На підтвердження інформації, яка зазначена Учасником в довідці, Учасник надає гарантійні листи від авторизованих сервісних центрів по гарантійному та післягарантійному обслуговуванню, в яких авторизовані сервісні центри підтверджують гарантійне та післягарантійне обслуговування Товару, який запропонований Учасником. В листі обов’язково повинно бути зазначено найменування авторизованого сервісного центру, його адреса, найменування Учасника, умови звернення, ідентифікатор цієї закупівлі. "
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. На даний товар передбачено гарантійне та післягарантійне обслуговування, яке проводиться в авторизованих сервісних центрах. Згідно п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.11.2023р. № 1251 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», виробник (продавець) виконує гарантійні зобов’язання щодо товару, зокрема передбачені рекламою, шляхом здійснення безоплатного ремонту або заміни товару протягом гарантійного строку відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”. Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, сервісний центр) протягом гарантійного строку в разі виявлення недоліку товару, який виник з вини його виробника (продавця), зобов’язується організувати гарантійний ремонт товару, який здійснюється за зверненням споживача безоплатно. Згідно п. 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.11.2023р. № 1251 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», продавець (сервісний центр) за зверненням споживача про необхідність усунення недоліку в товарі проводить безоплатно для споживача діагностику такого товару з метою виявлення недоліку. У разі виявлення недоліку, який виник з вини виробника (продавця), товар підлягає гарантійному ремонту в установлений строк. Згідно п. 5 статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів» Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт продукції, а також її випуск і поставку для підприємств, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт, у необхідному обсязі та асортименті запасних частин протягом усього строку її виробництва, а після зняття з виробництва - протягом строку служби, в разі відсутності такого строку - протягом десяти років. З метою врегулювання питання гарантійного та післягарантійного обслуговування Товару, замовником встановлено вимогу про надання учасником закупівлі довідки з переліком авторизованих сервісних центрів, із зазначенням інформації про найменування, фізичні адреси, web-адреси (за наявності), номери телефонів. При виконанні зазначеної вимоги, в учасників, які мають на меті належним чином виконувати гарантійні зобов’язання, не буде виникати ніяких проблем надати підтверджуючих документів. Вимога «На підтвердження інформації, яка зазначена Учасником в довідці, Учасник надає гарантійні листи від авторизованих сервісних центрів по гарантійному та післягарантійному обслуговуванню, в яких авторизовані сервісні центри підтверджують гарантійне та післягарантійне обслуговування Товару, який запропонований Учасником. В листі обов’язково повинно бути зазначено найменування авторизованого сервісного центру, його адреса, найменування Учасника, умови звернення, ідентифікатор цієї закупівлі.» обумовлена необхідністю наявності авторизованих сервісних центрів, в яких буде відбуватися гарантійне та післягарантійне обслуговування товару. Таким чином, вище наведене, не має підстави та не підлягає задоволенню.
Дата відповіді: 28.02.2025 16:43