-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015– 44810000-1- Фарби
без ПДВ
Торги не відбулися
1 051 712.86
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 781.67 UAH
мін. крок: 0.1% або 781.67 UAH
Період уточнення:
25.02.2025 17:00 - 07.03.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
b556e27c43d4493182e7eb283158f291
Дата опублікування:
28.02.2025 15:22
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Добрий день. АТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" не використовує електронний документообіг для укладання договорів. Процес укладання договір відбувається відповідно до методики укладання договорів, затверджений внутрішнім наказом на підприємстві.
Дякуємо.
Дата відповіді:
03.03.2025 13:19
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
a352a689c40747f291ac084c03fa8680
Дата опублікування:
28.02.2025 15:20
Опис:
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Як Замовники, так і постачальники наразі функціонують в умовах підвищеної небезпеки. Розуміємо, що недобросовісні постачальники можуть маніпулювати та зловживати вищезазначеними обставинами та затримувати відвантаження Товару/ не відвантажувати Товар, але нехтувати безпекою працівників не можна.
У зв’язку із вищенаведеним пропонуємо деталізувати обставини непереборної сили та додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Добрий день.
Проєкт договору на закупівлю затверджено внутрішнім наказом АТ "Полтаваобленерго", він є типовим і враховуючи специфіку предмету закупівлі може доповнюватись вже на стадії підписання з переможцем закупівлі без зміни істотних умов договору, крім випадків передбачених законодавством України.
Дякуємо.
Дата відповіді:
03.03.2025 12:48
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
2c956b0e79014684b4c9dd6da9912cb3
Дата опублікування:
28.02.2025 15:17
Опис:
У п. 4.2 проєкту договору передбачена можливість замовника оплачувати Товар через перерахунок грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі рахунку на оплату, або шляхом емісії простого векселя (векселів).
Вексель — це цінний папір, який засвідчує безумовне грошове зобов’язання векселедавця сплатити після настання строку визначену суму грошей власнику векселя (векселедержателю). Таке визначення містить Положення про порядок здійснення банками операцій з векселями в національній валюті на території України, яке затверджене постановою Правління НБУ від 16.12.2002 № 508. Із 31.12.2023 вексель, що видані у документарній формі, як електронний документ, підписується з використанням електронного підпису відповідно до вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (ч. 6 ст. 5 Закону «Про облік векселів в Україні» від 05.04.2001 № 2374-III; далі – Закон № 2374):
від імені юридичних осіб — шляхом накладення електронного підпису керівника або уповноваженої ним особи та електронного підпису головного бухгалтера (за наявності посади головного бухгалтера у штатному розписі юридичної особи) або уповноваженої ним особи;
від імені фізичних осіб або фізичних осіб — підприємців — шляхом накладення одного електронного підпису зазначеної особи або уповноваженої нею особи.
Видача векселю може зайняти більший час ніж обумовлено умовами договору, що у свою чергу може затримати відвантаження товару. Просимо розглянути можливість виключення як форму оплати емісії простого векселя (векселів).
Відповідь:
Добрий день.
Проєкт договору на закупівлю затверджено внутрішнім наказом АТ "Полтаваобленерго", він є типовим і враховуючи специфіку предмету закупівлі може доповнюватись вже на стадії підписання з переможцем закупівлі без зміни істотних умов договору, крім випадків передбачених законодавством України.
Дякуємо.
Дата відповіді:
03.03.2025 12:48
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
16b6efb01ab14f748eb41027a303e72f
Дата опублікування:
28.02.2025 15:17
Опис:
У п.10.3. зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-Промисловою Палатою України. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше, ніж 60 (шістдесят) днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір, шляхом письмового повідомлення іншої Сторони протягом 5 календарних днів. У разі перерахування попередньої оплати Постачальник повертає Покупцю невикористану частину попередньої оплати, щодо якої відсутні складені Сторонами приймальні документи, протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору.
Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн. з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі.
Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22): «Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)». Просимо внести наступні зміни до пункту п.10.3 проєкту договору:
10.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-Промисловою Палатою України або іншого компетентного органу. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше, ніж 60 (шістдесят) днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір, шляхом письмового повідомлення іншої Сторони протягом 5 календарних днів. У разі перерахування попередньої оплати Постачальник повертає Покупцю невикористану частину попередньої оплати, щодо якої відсутні складені Сторонами приймальні документи, протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору.
Відповідь:
Добрий день.
Проєкт договору на закупівлю затверджено внутрішнім наказом АТ "Полтаваобленерго", він є типовим і враховуючи специфіку предмету закупівлі може доповнюватись вже на стадії підписання з переможцем закупівлі без зміни істотних умов договору, крім випадків передбачених законодавством України.
Дякуємо.
Дата відповіді:
03.03.2025 12:47
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
ed96e83feb6f460daa04aae7a41d062d
Дата опублікування:
28.02.2025 15:16
Опис:
У п.9.1.8. зазначено, що У разі зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних і відсутністю протягом двох місяців з дати виписки податкової накладної рішення податкового органу про реєстрацію (розблокування) податкової накладної, Постачальник сплачує Покупцю грошове забезпечення в розмірі суми ПДВ по цій податковій накладній протягом 7(семи) календарних днів з дня отримання від Покупця письмової вимоги. Грошове забезпечення підлягає поверненню після реєстрації (розблокування) податкової накладної.
Відповідно до ч. 1 ст. 216, ч. 1 ст. 218 ГК України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання.
Частиною 1 ст. 230 ГК України визначено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Згідно ч.1 ст.173 ГК України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.
У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) – ч. 4 ст. 231 ГК України.
Відповідно до статті 611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки.
Своєю чергою, оформлення, реєстрація ПН / РК є податковим обов’язком. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Згідно п. 37.1. ст.37 підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи.
Таким чином, до невиконання податкового обов’язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, виконання податкового обов’язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин.
Аналогічна правова позиція наведена у Поставові Верховного Суду 13 квітня 2018 року по справі № 902/380/17, якою Верховний Суд, залишаючи в силі рішення попередніх інстанцій визначив:
«Враховуючи викладене, відмовляючи у задоволенні позову, суди попередніх інстанцій правильно встановили та виходили з того, що зобов'язання відповідача щодо належного (своєчасного) оформлення податкових накладних, їх офіційної реєстрації та наявності чи відсутності у позивача можливості відшкодувати податковий кредит, не стосуються господарських відносин, що склалися між сторонами на підставі укладеного між ними договору поставки зерна майбутнього врожаю від 10.06.2015 № ВИН011К-Ф, а є за своєю правовою природою податковими зобов'язаннями, які регулюються нормами ПК України та контролюються ДФС.»
Окрім вказаного, загальновідомою є обставина, що блокування податкових накладних ДФС далеко не завжди здійснюється через будь - які обґрунтовані правові підстави . Єдиним засобом впливу Постачальника на ДФС в такому випадку (за умовами надання, до прикладу, витребуваних документів ДФС) є судове оскарження, яке явно не може відбуватися в межах наведених строків вказаних у пункті договору. Враховуючи вище викладене, прошу виключити пункт, як такий що суперечить вимогам законодавства та не узгоджується із судовою практикою Верховного суду України у цій сфері.
Відповідь:
Добрий день.
Проєкт договору на закупівлю затверджено внутрішнім наказом АТ "Полтаваобленерго".
Дякуємо.
Дата відповіді:
03.03.2025 13:14
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
31ed4ff13ffa49bb8c4cd2e7bbf65f3b
Дата опублікування:
28.02.2025 15:16
Опис:
У п.9.1.3. зазначено, що Оформлення Постачальником податкової накладної з порушенням вимог щодо її заповнення та підписання, передбачених Податковим кодексом та цим Договором, або не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі в терміни, які передбачені цим Договором, є відкладальною обставиною для настання обов'язку Покупця щодо здійснення оплати за цим Договором, до моменту одержання Покупцем такої податкової накладної та одержання інформації з Єдиного реєстру податкових накладних про підтвердження факту здійснення реєстрації Постачальником податкової накладної та перевірки Покупцем податкової накладної на предмет додержання вимог законодавства щодо її заповнення та підписання.
Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника). Просимо внести зміни до п.9.1.3:
9.1.3. Оформлення Постачальником податкової накладної з порушенням вимог щодо її заповнення та підписання, передбачених Податковим кодексом та цим Договором, або не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі в терміни, які передбачені цим Договором, є відкладальною обставиною для настання обов'язку Покупця щодо здійснення оплати за цим Договором, до моменту одержання на вимогу Покупця такої податкової накладної та одержання інформації з Єдиного реєстру податкових накладних про підтвердження факту здійснення реєстрації Постачальником податкової накладної та перевірки Покупцем податкової накладної на предмет додержання вимог законодавства щодо її заповнення та підписання.
Відповідь:
Добрий день.
Проєкт договору на закупівлю затверджено внутрішнім наказом АТ "Полтаваобленерго", він є типовим і враховуючи специфіку предмету закупівлі може доповнюватись вже на стадії підписання з переможцем закупівлі без зміни істотних умов договору, крім випадків передбачених законодавством України.
Дякуємо.
Дата відповіді:
03.03.2025 12:45
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
71d75a954f5b435d892bdecfd1289af7
Дата опублікування:
28.02.2025 15:15
Опис:
У п.8.10 зазначено, що У випадку порушення Постачальником строку підтвердження Заявки, що визначений в п.5.1. Договору, Постачальник сплачує Покупцю штраф в розмірі 5% вартості Товару по непідтвердженій Заявці.
У п.5.1 зазначено, що В разі відсутності листа про підтвердження заявки або рахунку на оплату, направлених Постачальником засобами поштового зв’язку або на електронну пошту Покупця протягом п’яти робочих днів з дати отримання заявки, остання вважається погодженою Постачальником по закінченню строку розгляду заявки (в останній робочий день зазначеного строку). Тобто заявка вважається автоматично підтвердженою після спливу 5 р.д. Отже, п.8.10 суперечить п.5.1 проєкту договору. Прошу виключити пункт 8.10 з умов договору.
Відповідь:
Добрий день.
Проєкт договору на закупівлю затверджено внутрішнім наказом АТ "Полтаваобленерго".
Дякуємо.
Дата відповіді:
03.03.2025 13:15
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
5dc1508344dd474b810b5463d81b178b
Дата опублікування:
28.02.2025 15:13
Опис:
У п.8.9 зазначено, що У випадку безпідставної відмови Постачальника поставити Товар або відмови з підстав, що не передбачені цим Договором, чинним законодавством та таких, як, зміна протягом строку дії договору закупівельних цін на товари, зміна курсу іноземної валюти тощо останній сплачує Покупцю штраф в розмірі 50% ціни Договору.
Санкція, що передбачена у п.8.9 є такою, що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно пп.7 ч.5 ст.41 Закону зазначено, що Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Такі ж вимоги містяться і в Особливостях. Умови договору мають відповідати законодавству та застосовуватись у чітких випадках за наявності вини Постачальника чи умисному ухиленню від виконання зобов’язань. Пропоную викласти пункт договору у наступній редакції, що більш деталізує та усуває можливі розбіжності при тлумаченні договору:
8.9. У випадку безпідставної відмови Постачальника поставити Товар за його вини, останній сплачує Покупцю штраф в розмірі 10% від вартості товару, від поставки якого відмовився Постачальник.
Відповідь:
Добрий день.
Проєкт договору на закупівлю затверджено внутрішнім наказом АТ "Полтаваобленерго".
Дякуємо.
Дата відповіді:
03.03.2025 13:13
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
037cb279f2624ed081649afd53ed5151
Дата опублікування:
28.02.2025 15:11
Опис:
У п.7.2 зазначено, що Гарантійний строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару становить ______місяців. Гарантійний строк починається з дати поставки Товару Покупцеві.
Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до пункт 7.2 проєкту договору:
7.2. Строк придатності, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару становить ______місяців. Строк придатності обчислюється з моменту виготовлення Товару.
Аналогічні зміни просимо внести до пунктів 7.3 та 7.4 проєкту договору.
Відповідь:
Добрий день.
Проєкт договору на закупівлю затверджено внутрішнім наказом АТ "Полтаваобленерго", він є типовим і враховуючи специфіку предмету закупівлі може доповнюватись вже на стадії підписання з переможцем закупівлі без зміни істотних умов договору, крім випадків передбачених законодавством України.
Дякуємо.
Дата відповіді:
03.03.2025 12:41
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
da545703fa974b08b04451776bc9fd9a
Дата опублікування:
28.02.2025 15:10
Опис:
У п. 2.2 зазначено, що Товар при поставці повинен супроводжуватись документами, сертифікатами якості та/або відповідності, що підтверджують якість та безпеку Товару (у передбачених законодавством випадках) тощо.
Шановний Замовник, предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Відповідно до вимог чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована. Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару та мати сертифікат відповідності на товар. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Просимо внести наступні зміни привести у п.2.2 проєкту договору:
2.2. Товар при поставці повинен супроводжуватись документами, сертифікатами якості та/або відповідності та/або паспортами якості тощо, що підтверджують якість Товару (у передбачених законодавством випадках) тощо.
Відповідь:
Добрий день.
Проєкт договору на закупівлю затверджено внутрішнім наказом АТ "Полтаваобленерго", він є типовим і враховуючи специфіку предмету закупівлі може доповнюватись вже на стадії підписання з переможцем закупівлі.
Дякуємо.
Дата відповіді:
03.03.2025 12:39