• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Консолі світлофорні

Завершена

4 481 083.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 67 216.25 UAH
Період уточнення: 24.02.2025 14:29 - 08.03.2025 00:00
Відповідь надана

Змінити вимогу щодо сертифікату відповідності

Номер: c6082ac674364419967de86c4b0accea
Дата опублікування: 04.03.2025 17:52
Опис: Відповідно ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», який вступив у дію з 10.02.2016, в Україні здійснюється поетапний процес реформування системи технічного регулювання з переходом від обов’язкової сертифікації в системі в державній системі сертифікації (УкрСЕПРО) до європейської системи оцінки відповідності. З 1 січня 2018 року скасована державна система Сертифікації УкрСЕПРО – система обов’язкової та добровільної сертифікації продукції, яка введена в Україні Декретом Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 10 травня 1993 р. Консолі світлофорні не входить до переліку продукції що підлягає обов'язковій сертифікації. Для усунення дискримінаційної умови, вимагаємо убрати вимогу в Додатку 4 пункт 1: 1. Консолі світлофорні ОКС-6 та ОКС-3 повинні бути сертифіковані. Учасники закупівлі повинні надати копії сертифікатів відповідності (якості), який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та при поставці паспортів якості продукції, завірені підписом та печаткою виробника на кожне найменування предмету закупівлі. Надати можливість учасникам подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям
Відповідь: Консолі світлофорні ОКС-3 та ОКС-6 використовуються для поточного ремонту, заміни та впровадження нових світлофорних об’єктів на вулично-дорожній мережі міста Києва. Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації: «Консолі світлофорні ОКС-6 та ОКС-3 повинні бути сертифіковані. Учасники закупівлі повинні надати копії сертифікатів відповідності (якості), який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг». Дана вимога встановлена з метою збереження життя та майна мешканців міста. Замовник не може дозволити закупівлю та монтаж неякісного товару в місті. Сертифікація - це процес документального підтвердження незалежним органом відповідності продукції вимогам визначеними певними нормативними документами. Сертифікація продукції проводиться шляхом випробувань зразків виробів, аналізу технічної документації виробника, обстеження виробництва. Випробування дає можливість об’єктивно оцінити технічний рівень та якість виробів. Аналіз технічної документації та обстеження виробництва здійснюється з метою підтвердження можливості підприємства виготовляти продукцію відповідно до вимог чинних нормативних документів та для визначення періодичності та форм проведення технічного нагляду за виробництвом. Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Враховуючи все вищезазначене не вбачається підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дата відповіді: 07.03.2025 19:27
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги щодо ISO

Номер: e089ba7eddd64ad58b2cffe23611accc
Дата опублікування: 04.03.2025 17:34
Опис: До уваги Замовника ! Ми, як учасники процедури закупівлі, звертаємо вашу увагу на грубі порушення тендерної документації, що не лише обмежують конкуренцію, але й прямо суперечать вимогам чинного законодавства України. Зокрема, у тендерній документації передбачено вимогу щодо надання учасниками сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, ISO 28001, ISO 37001, ISO 45001, ISO 50001, що є непропорційним та необґрунтованим. Ці вимоги не відповідають предмету закупівлі, яким є Консолі світлофорні. Такі положення: 1. Суперечать принципу недискримінації учасників (стаття 5 Закону України “Про публічні закупівлі”), згідно з яким замовник зобов’язаний забезпечувати рівний доступ усіх учасників до закупівель. Встановлення надмірних вимог, що не мають прямого зв’язку із предметом закупівлі, є неправомірним обмеженням конкуренції. 2. Порушують статтю 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, яка визначає, що замовник має право вимагати лише ті документи, які підтверджують здатність учасників виконати договір. Сертифікати ISO стосуються внутрішніх процесів організацій і не впливають на якість поставки консолей світлофорних, а тому не можуть бути критерієм відповідності. 3. Створюють умови для дискримінації учасників та порушують вимоги Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року, яка забороняє висування вимог, що обмежують доступ до публічних закупівель. 4. Можуть стати підставою для втручання Державної аудиторської служби України (ДАСУ), згідно зі статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. ДАСУ має право призупинити тендер у разі виявлення порушень, що ставить під загрозу виконання процедури закупівлі та своєчасне постачання продукції. 5. Порушують вимоги Антимонопольного комітету України (АМКУ) щодо забезпечення відкритості, прозорості та чесної конкуренції у закупівлях. Встановлення таких вимог може бути розцінено як зловживання замовником своїм становищем. Вимога: З метою уникнення порушень законодавства, зриву тендерної процедури та притягнення замовника до відповідальності за дискримінаційні дії, вимагаємо: 1. Виключити з тендерної документації вимогу про надання сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, ISO 28001, ISO 37001, ISO 45001, ISO 50001 як таку, що є дискримінаційною, непропорційною предмету закупівлі та суперечить чинному законодавству України. 2. Привести тендерну документацію у відповідність до статей 5, 16 та 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, забезпечивши рівні умови для всіх учасників. Попередження: У разі невиконання вимоги залишаємо за собою право звернутися: • До Державної аудиторської служби України для призупинення тендеру та проведення моніторингу закупівлі відповідно до статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. • До Антимонопольного комітету України із заявою про визнання дій замовника антиконкурентними та дискримінаційними. Просимо надати відповідь у встановлений законом строк.
Відповідь: До уваги Учасника! Тендерна документація складена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, встановлених ст. 5 Закону. 1. Рівний доступ усіх учасників до закупівель реалізований для всіх учасників (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачених Законом. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи, відповідно до ч. 2 та 3 ст. 5 Закону. 2. Ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Додаткові вимоги тендерної документації встановлюються відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», ст. 23 Закону: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством», ст. 17 Закону, п. 47 Особливостей та іншими. Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. 3. Доступ до публічних закупівель реалізовується шляхом публікації оголошення про проведення публічної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик. 4. Підстави для проведення моніторингу визначені законодавством України. 5. Відповідно до ст. 18 Закону, Учасник, як суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження. Враховуючи все вищезазначене не вбачається підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дата відповіді: 07.03.2025 19:26