-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з охорони об’єктів (філії «Слобожанський лісовий офіс»)
Торги відмінено
26 235 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 131 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 131 175.00 UAH
Період уточнення:
24.02.2025 12:11 - 02.03.2025 00:00
Відповідь надана
Стосовно кваліфікації операторів пульту
Номер:
ec22a2285f1d4c0695591565751e90c1
Дата опублікування:
26.02.2025 16:34
Опис:
Згідно вимог тендерної документації на підтвердження кваліфікації чергових пульту потрібно надати свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією ,,4222 Черговий пульта”, тощо.
Відповідно до п.16 Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено:
" 16. Працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.
Освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти.
Професійна підготовка персоналу пункту централізованого спостереження забезпечується суб’єктом охоронної діяльності».
Тобто з вищевказаного положення зрозуміло, що воно не містить імперативної норми для проходження професійної підготовки черговим пульта суб’єкта охоронної діяльності. Забезпечення проходження такої підготовки для чергового пульта з боку суб’єкта охоронної діяльності є правом, а не обов'язком.
Враховуючи вищевикладене, Замовник усуньте наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за звернення. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
27.02.2025 10:58
Відповідь надана
Кількість постів
Номер:
ba117a4676754b5994b15133c44fab03
Дата опублікування:
26.02.2025 13:25
Опис:
Доброго дня. Яка кількість постів охорони? В кваліфікаційних вимогах (додаток 2) вказано 39 постів, а технічних вимогах (додаток 4) зазначено 38. Приведіть у відповідність дану інформацію в тендерній документації.
Відповідь:
Шановний Учасник, розглянувши ваше звернення замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
27.02.2025 08:50
Відповідь надана
Документи на право власності
Номер:
6004450370d74e469f5293ed4c5a2c98
Дата опублікування:
26.02.2025 13:23
Опис:
Доброго дня. Стосовно попереднього запитання щодо вимоги в ТД про підтвердження наявності приміщення пункту централізованого спостереження та персоналу для здійснення цілодобового режиму чергування та надання документів на право власності цього приміщення просимо внести зміни до тендерної документації, тому що це створює дискримінаційні умови для учасників закупівлі. Адже, ніякі нормативні акти не передбачають вимог щодо права власності на приміщення диспетчерського центру. Охоронні компанії мають право використовувати в своїй діяльності приміщення та будівлі для забезпечення своєї оперативно-господарської діяльності, в тому числі і для розміщення пункту централізованого спостереження, диспетчерського центру, чергової частини, які можуть знаходитися як у власності, так і використовуватися на правах оренди чи із залученням субпідрядників/співвиконавців тощо. Крім того, зазначаємо, що вимоги замовників щодо встановлення такого критерію як наявність матеріально-технічної бази саме у власності учасників (транспорт, приміщення, обладнання тощо) неодноразово визнавались АМКУ дикримінаційними. Останнє таке рішення АМКУ було прийняте 23.01.2025 року № 1051.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за звернення. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
27.02.2025 11:12
Відповідь надана
дискримінаційна вимогу щодо надання учасником документу про власність на приміщення
Номер:
09a246164fff4d51b3fa14c545ff1a7e
Дата опублікування:
25.02.2025 23:26
Опис:
Шановний Замовнику, умовами закупівлі, а саме в Додатку № 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ТОРГІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВІДПОВІДНО ДО АБЗАЦУ ПЕРШОГО ЧАСТИНИ ТРЕТЬОЇ СТАТТІ 22 ЗАКОНУ (які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено, окрім іншого, надання «Документ, що підтверджує право власності на приміщення пункту централізованого спостереження…»
Згідно ст.1. ЗУ «Про охоронну діяльність» пункт централізованого спостереження - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень.
Згідно ст.6. Забезпечення охоронної діяльності
Ч.1. Охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів:
1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак;
Ч.4. Вимоги щодо будівельного, конструктивного та технічного забезпечення пунктів централізованого спостереження визначаються у ліцензійних умовах.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960
"Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено,
зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що
додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі -
ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної
бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач
ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні
особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріальнотехнічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
6. До заяви про отримання ліцензії додаються:
1) копія паспорта керівника здобувача ліцензії (або його уповноваженого представника) з відміткою контролюючого органу про повідомлення про відмову через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (подається тільки фізичними особами - підприємцями, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу);
2) копії документів, що підтверджують відповідність установленим умовам прийняття на роботу та відсутність обмежень стосовно фахівця (фахівців) з організації заходів охорони здобувача ліцензії, а саме:
- копія документа, який підтверджує його (їх) відповідність кваліфікаційним вимогам, визначеним пунктом 14 цих Ліцензійних умов;
- копії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- копія документа, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
- копія паспорта громадянина України;
- копія трудового договору або витяг з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання;
щодо персоналу охорони (за наявності):
- відомості про персонал охорони (додаток 2), підписані керівником здобувача ліцензії або його уповноваженим представником;
відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації;
2-1) відомості про засоби провадження охоронної діяльності:
відомості про наявність спеціальних засобів (додаток 2-1);
відомості про наявність транспорту реагування (додаток 2-2);
2-2) відомості про доступність місць провадження господарської діяльності для маломобільних груп населення (додаток 4);
3) опис документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії, у двох примірниках (додаток 3).
19. У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує:
цілодобовий режим чергування операторів такого пункту;
наявність транспорту реагування;
ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб;
наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини;
наявність джерела безперебійного резервного живлення.
20. Пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаним:
системою цілодобової аудіореєстрації звукового фону операційного залу такого пункту і телефонних розмов у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;
системою відеоспостереження за операційним залом з цілодобовою реєстрацією відеоінформації у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;
аудіовідеопереговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які унеможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб.».
Тобто, Ліцензійними умовами не передбачено зобов’язання суб’єкта охоронної діяльності мати документ, що підтверджує саме право власності на приміщення пункту централізованого спостереження.
Тому, суб’єкт охоронної діяльності не позбавлений права використовувати приміщення для пункту централізованого спостереження, що є центром з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень, на праві оренди/суборенди/лізингу тощо.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з
ліцензійними умовами. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати Документ, що підтверджує право власності на приміщення пункту централізованого спостереження, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі і нашої фірми, як учасника закупівлі.
Просимо внести зміни у зазначену вимогу та надати право участі в закупівлі іншим учасникам, що використовують пункт централізованого спостереження у приміщенні, яке належить їм на праві оренди/суборенди.
Дякуємо за порозуміння. З повагою.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за звернення. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
27.02.2025 11:12
Відповідь надана
дискримінаційна вимога щодо надання учасником сертифікату 9001
Номер:
d8733524f6ca4fa286d6a50ae2b8629d
Дата опублікування:
25.02.2025 22:35
Опис:
Шановний Замовнику, умовами закупівлі, а саме в Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги послуги з охорони об’єктів (філії «Слобожанський лісовий офіс»)» передбачено:
Учасник повинен мати дієву систему управління та контролю якості надання послуг охорони, зокрема:
1.1 Учасник повинен надати такі сертифікати:
Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги»;
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960
"Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено,
зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що
додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі -
ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної
бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач
ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні
особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріальнотехнічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами".
Слід зазначити, що Ліцензійними умовами не передбачено надання Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги»;
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з
ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовник порушив зазначені вище вимоги діючого
законодавства. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати: Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги».
Просимо уповноважену особу ознайомитися з рішенням АМКУ № 75-р/пк-пз від 02.01.2025 закупівлі UA-2024-12-18-010072-a, в якому висвітлена позиція органу оскарження щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, та зобов’язано Замовника усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Просимо не затягувати процедуру закупівлі та виключити дискримінаційну вимогу щодо надання учасником:
«Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги»;
Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за звернення. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
27.02.2025 11:04
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
515e93b2c19641b085f20eba2df9453d
Дата опублікування:
25.02.2025 15:41
Опис:
Шановний Замовнику, згідно вимог тендерної документації: "Учасник, протягом місяця з моменту укладення договору на охорону, за власні кошти повинен встановити системи охоронної сигналізації, підключити їх та кнопку тривожного виклику на постах охорони до власного централізованого пульта охорони (моніторингової станції), здійснювати технічне обслуговування; встановити засоби відеоспостереження на кожному з постів, зазначених у п.3 цього Додатку, на підтвердження Учасник повинен надати:
- гарантійний лист щодо зобов’язання встановлення систем охоронної сигналізації (за необхідності), підключення їх та кнопки тривожного виклику на постах охорони до власного централізованого пульта охорони (моніторингової станції), здійснення технічного обслуговування, встановлення засобів відеоспостереження (за необхідності) на кожному з постів, зазначених у п.3 цього Додатку, з можливістю забезпечення передачі відеопотоку до апаратно-програмного комплексу, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постами охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет, безперервного запису та зберігання відеоматеріалів на електронні носії даних та реагування на тривожні виклики мобільними групами;
- посвідчення електромонтера 4 групи з електробезпеки на працівника (працівників) учасника, який/які буде виконувати встановлення та технічне обслуговування кнопки тривожного виклику. Працівник повинен бутив штаті Учасника (надати копії повідомлень про прийняття на роботу з квитанціями про прийняття ДПС України) або бути залученим на умовах договору ЦПХ з наданням його копії або бути в штаті підприємства, з яким укладений договір субпідряду на встановлення та технічне обслуговування систем охоронної сигналізації, та мати посвідчення щодо проходження ним навчання та перевірки знань з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98, з правил експлуатації електрозахисних засобів НПАОП 40.1-1.07-01, з правил будови електроустановок НПАОП 40.1-1.32-01".
Згідно технічного завдання тендеру предметом надання послуг є код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги, послуги з охорони об’єктів (філії «Слобожанський лісовий офіс»), саме послуги фізичної охорони, а не фізичної та технічної охорони або послуги с установлення охоронної сигналізації. Тобто, ви встановлюєте вимоги щодо наявності електромонтера всупереч положенням тендерної документації. Вимога щодо надання посвідчення електромонтера 4 групи з електробезпеки не містить обґрунтування щодо необхідності наявності посвідчення електромонтера, саме 4 групи. Для виконання робіт з встановлення системи охоронної сигналізації, підключення її та кнопки тривожного виклику на постах охорони до власного централізованого пульта охорони (моніторингової станції), здійснення технічного обслуговування; встановлення засобів відеоспостереження достатньо наявності електромонтера 3 групи з електробезпеки, що відповідає вимогам чинного законодавства. У технічному завданні тендерної документації взагалі нічого не зазначено про кількість електромонтерів. Тому прохання прибрати або внести зміни щодо вимоги про наявність електромонтерів. У іншому випадку будемо звертатися до АМКУ для відстоювання своїх прав та інтересів.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Код товару ДК, визначений за чотирма цифрами класифікатора 021:2015, а саме: 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги, включає в себе Послуги з охорони, а також Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації.
Також, повідомляємо, що пунктом 2 Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлено необхідність встановлення за рахунок учасника охоронної бездротової сигналізації на об’єктах замовника з подальшим наданням обладнання в оренду (за вимогою замовника).
Щодо надання посвідчення електромонтера 4 групи повідомляємо наступне.
Кваліфікаційні розряди встановлюються відповідно до складності робіт. Кваліфікаційні вимоги до 4 розряду за професією «Електромонтер з ремонту і обслуговування електроустаткування» передбачають здійснення монтажу, ремонту електроустаткування будь-якого призначення усіх типів і габаритів, регулювання і перевірку електроприладів після ремонту, виявлення та ліквідування несправностей електроустаткування зі схемами вмикання середньої складності, виконання робіт за кресленнями та схемами, а також стаж роботи за професією Електромонтер 3 розряду не менше 1 року.
Попередній освітньо-кваліфікаційний рівень «Електромонтер з ремонту і обслуговування електроустаткування» 3 розряду має визначати ознаки пошкоджень або відхилень від начального стану пристроїв, способів ліквідації неполадок, будову і призначення всіх пристроїв, що обслуговуються, допустимі навантаження на проводи, способи стикування та кріплення проводів, основи знань з електротехніки, правила утримання і ремонту контактної мережі в обсязі своїх обов’язків, правила безпечного виконання робіт.
Отже, кваліфікаційний рівень електромонтера 4 розряду передбачає самостійну роботу з монтажу та обслуговування охоронної сигналізації на відміну від електромонтера 3 розряду, який в залежності від типу та габаритів електроустаткування повинен працювати під керівництвом електромонтера вищої кваліфікації.
Дата відповіді:
27.02.2025 10:42
Відповідь надана
Роз'яснення щодо вимог тендерної документації
Номер:
5fd88beef4fb4c6d8c5a10b67ff73c35
Дата опублікування:
24.02.2025 15:20
Опис:
Щановний Замовнику, згідно п.3 Додатку 2 тендерної документації чи може учасник пітвердити наявність майна видатковими накладними ?
Відповідь:
Шановний Учаснику згідно п.3 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог, за наведеною нижче формою, яка містить інформацію: - про наявність форменого одягу (у достатній кількості для забезпечення охорони 39 постів охорони); спеціальних засобів (бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії - не менше 1 одиниці кожного виду спеціального засобу для кожного поста охорони, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії - не менше 8 одиниць, а також ліхтарів, мобільних телефонів та радіостанцій не менше 2 Вт із розрахунку оснащення всіх постів охорони на об’єктах Замовника.
На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати скановану/-і копію/-ї документів, які підтверджують наявність в Учасника майна згідно інформації вказаної довідці, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази можуть бути:
- свідоцтво права власності на техніку, чи нерухоме майно;
- витяги з відповідних реєстрів, або договори купівлі-продажу та акти приймання-передавання майна (наданий учасником договір без акту передачі майна, не є доказом отримання такого майна);
- інвентаризаційні картки або оборотно-сальдова відомість, або договори оренди (найму), лізингу, позики, позички, або інші договори, предметом яких є передача майна у тимчасове користування учаснику та акти приймання-передавання майна в оренду.
Дата відповіді:
24.02.2025 15:52