-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги
Торги відмінено
558 144.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 790.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 790.72 UAH
Період уточнення:
21.02.2025 15:13 - 02.03.2025 00:00
Відповідь надана
Невідповідність у тендерній документації
Номер:
942e92ffcbc74b6682b8b73469b9f957
Дата опублікування:
01.03.2025 13:18
Опис:
Шановний Замовнику в особі Уповноваженої особи!
Вивченням умов Тендерної документації встановлено грубі та суттєві суперечності в основних її умовах і порушення окремих вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» :
1)Так, згідно п.3.2. Тендерної документації Цінова пропозиція подається Учасниками в електронному вигляді шляхом
заповнення електронних форм з окремими полями, у яких
зазначається інформація про ціну з :
⁃ інформацією про субпідрядників/співвиконавців, y разі їх залучення (надається згідно з п. 3.9 Розділу 3 тендерної документації).
Проте, зазначений пункт 3.9. Розділу 3 передбачає зовсім з іншого питання умови та інформацію, а саме щодо Внесення змін або відкликання тендерної пропозиції, та інших відомостей не містить.
2)Окрім того, згідно пункту 3.8. Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку 2 до цієї Документації.
Водночас, Додатком 2 помилково встановлено обовʼязок Охорони у випадку відповідних несанкціонованих дій негайно доповідати керівництву обласного бюро(?).
Будь-яких визначень чи привʼязки до інших умов поняття керівництва Обласного Бюро, можливості його ідентифікації, місця знаходження, відношення до даної закупівлі чи Замовника та врахування Учасниками при формуванні тендерної пропозиції можливості технологічного процесу і способу виконання цього обовʼязку, встановленого у Додатку 2 до Тендерної документації, Вами не наводиться та відношення до Замовника (Національний Лісотехнічний Університет України) не має жодного.
3)Також, згідно п.п.1 п.5.4. Тендерної документацї Загальна ціна пропозиції - означає суму, за яку учасник передбачає поставити товари, надати послуги чи виконати роботи в обсязі, визначеному замовником. На виконання п.п.3.2.1. п.3.2. Тендерної документацї Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом
заповнення електронних форм з окремими полями, у яких
зазначається інформація про ціну з заповненою
формою
"ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ".
Форма заповнюється згідно з Додатком Nº 4 до тендерної документації.
Згідно вимоги Додатку 4
Учасник не повинен відступати від форми тендерної пропозиції.
Однак, встановлена Вами у Додатку 4 форма тендерної пропозиції (цінової пропозиції) прямо суперечить змісту самого оголошення про проведення даної закупівлі, дата початку аукціону за якою, станом на цей момент, заплановано на 05.03.2025 року, а розрахунок Учасниками ціни тендерної пропозиції за визначеною Вами формою передбачає врахування 744 людино/години повного календарного місяця Березня включно. При цьому, Вами також не враховано на момент оголошення та конкретний час внесення змін до тендерної документації й мінімального встановленого Законодавством періоду процедури для укладення договору про закупівлю після оголошення повідомлення про намір його укласти.
Просимо усунути вказані вище суперечності у документації, внести необхідні зміни у неї та привести у відповідність до чинного законодавства умови оголошеної Вами публічної закупівлі.
Відповідь:
У зв'язку з тим, що чинним законодавством не передбачено внесення змін до оголошення про закупівлю (щодо очікуваної вартості закупівлі, обсягу закупівлі), Замовник відмінить відкриті торги за даною Закупівлею
Дата відповіді:
03.03.2025 17:18
Відповідь надана
Розбіжність інформації між технічною документацією та проектом договору.
Номер:
39d8ed8644d94bc28ffccf25566755a1
Дата опублікування:
25.02.2025 18:10
Опис:
Шановний Замовнику!
А)При вивченні документації закупівлі виявлено неточності, невідповідності та прямі суперечності в обовʼязкових документах серед істотних умов, які підлягають усуненню та приведенню Вами у відповідність в встановленому Законом порядку:
1. Згідно п.4.3. розділу 1 тендерної документації(далі - ТД) місце надання послуг визначається Додатком 2 до ТД.
2. Згідно Додатку 2 до ТД місцем надання послуг є місто Львів, вул. Природна, 19/4.
3. Згідно п.2 Додатку 1 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати погоджений ним підписаний проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 до ТД.
4. Однак, у проекті Договору, опублікованому Замовником у Додатку 5 до ТД, а саме пунктом 1.1. встановлено суттєву умову про те, що Замовник доручає, а Виконавець зобовʼязується за плату здійснювати фізичну охорону приміщення (будівлі та приміщень) та прилеглої території за абсолютно іншою адресою, а саме: «м. Львів, вул. Пекарська, буд. 61 (надалі -Обʼєкт), підтримувати громадський порядок та забезпечувати схоронність майна Замовника».
5. Таким чином, Замовником встановлено помилково суттєву умову Договору про місце надання послуг, яка суперечить іншим умовам ТД.
Б)Крім того, пунктом 5.1.4. Договору передбачено зокрема, що розмір майнової відповідальності Виконавця визначається відповідно до вимог пункту 3 частини 1 статті 980 Цивільного кодексу України. Статтею 980 ЦК України регулюється питання предмету та обʼєкту абсолютно іншого договору-договору страхування. У звʼязку із цим просимо привести у відповідність до чинного на даний час законодавства зазначене положення Договору закупівлі, або деталізувати в обовʼязках Виконавця необхідність страхування відповідальності щодо обʼєкту Договору та обґрунтувати це згідно предмету за кодом ДК закупівлі, враховуючи виключний перелік зобовʼязань субʼєктів охоронної діяльності, встановлений Законом України «Про охоронну діяльність».
В)Також, просимо обґрунтувати необхідність залучення не менше чотирьох груп швидкого реагування та алгоритм, підстави, мету, логіку та послідовність їх виклику при потребі, враховуючи специфіку та локалізацію діяльності обʼєкта охорони і прямо передбачені обовʼязки та відповідальність Виконавця за Договором в цілому, що відповідає меті закупівлі.
Г)Крім того, просимо розʼяснити в разі залучення Учасником частини з необхідного транспорту співвиконавця (наприклад однієї одиниці з чотирьох) чи потрібно додатково зазначати також у довідці згідно п.1.2.2. Додатку 1 до ТД відомості про наявність пульта централізованого спостереження ще й співвиконавця з персоналом для здійснення чергування – не менше 2-ох додаткових працівників також і співвиконавця, які відповідають за контроль прийняття сигналів, що надходять на ПЦС, у випадку якщо Учасник надасть такі відомості про вже наявність у нього ПЦС та не менше 2-х вищевказаних аналогічних працівників ПЦС, які відповідають за контроль прийняття сигналів? Якщо так, то просимо обґрунтувати таке подвійне дублювання однієї умови в разі взаємодії Учасника з його співвиконавцем в цьому питанні та можливість практичного її застосування в подальшому, або викласти цю умову у зрозумілій для однозначного трактування редакції без необхідності подвійного дублювання аналогічних документів учасниками згідно засад Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Шановний учасник
А) Будуть внесені зміни у тендерну документацію для усунення помилки
Б) Будуть внесені зміни у тендерну документацію.
В) Пунктом 1.2.2. Розділу Додатку 1 до Тендерної документації передбачено вимогу, щодо наявності у потенційного учасника груп швидкого реагування (не менше чотирьох), при цьому не менше однієї з них , яка розташована в безпосередній близькості від об’єкту охорони, що забезпечує можливість їх своєчасного прибуття на об’єкт охорони (не більше 10 хвилин) (п 1.3.2. Розділу 1 Додатку 1 до ТД.).
Наявність таких вимог обгрунтовується необхідністю Замовника на етапі закупівлі послуг забезпечити подальше належне надання послуг охорони. Замовник зацікавлений у закупівлі послуг у учасників, які забезпечені достатньою кількістю працівників відповідної кваліфікації та мають у наявності достатньо обладнання та матеріально-технічної бази для того, щоб мати можливість забезпечити якнайшвидше прибуття групи швидкого реагування при спрацюванні «тривожної кнопки», не залежно від спрацювання «тривожної кнопки» та залучення груп швидкого реагування на інших об’єктах охорони.
Г) Будуть внесені зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
26.02.2025 16:38
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
a77809f865834549bcee6a6582c45dd3
Дата опублікування:
24.02.2025 16:15
Опис:
Шановний замовнику, в тендерній документації вказана вимога, щодо 4 груп швидкого реагування, прошу пояснити для чого Вам на одному обёєкті 4 групи реагування і у випадку виклику групи реагування яку функцію має виконувати ще 3 групи? адже відповідно до технічних вимог ви проводете закупівлю охорони одного обёєкту. В даних діх у випадку відсутності обгрунтованої причини ми вбачатимемо навмисну дискримінацію та обмеження кола учасників, що в свою чергу є підставою нам звернутись до контролюючих органів, котрі в свою чергу зможуть надати правову оцінку діям замовника та уповноваженої особи яка несе персональну відповідальність відповідно Законодавства.
Відповідь:
Шановний учасник
Тендерною документацією не вимагається наявності «на одному об`єкті 4 групи реагування», як зазначено у Вашому зверненні. Пунктом 1.2.2. Розділу Додатку 1 до Тендерної документації передбачено вимогу, щодо наявності у потенційного учасника груп швидкого реагування (не менше чотирьох), при цьому не менше однієї з них , яка розташована в безпосередній близькості від об’єкту охорони, що забезпечує можливість їх своєчасного прибуття на об’єкт охорони (не більше 10 хвилин) (п 1.3.2. Розділу 1 Додатку 1 до ТД.).
Наявність таких вимог обгрунтовується необхідністю Замовника на етапі закупівлі послуг забезпечити подальше належне надання послуг охорони. Замовник зацікавлений у закупівлі послуг у учасників, які забезпечені достатньою кількістю працівників відповідної кваліфікації та мають у наявності достатньо обладнання та матеріально-технічної бази для того, щоб мати можливість забезпечити якнайшвидше прибуття групи швидкого реагування при спрацюванні «тривожної кнопки», не залежно від спрацювання «тривожної кнопки» та залучення груп швидкого реагування на інших об’єктах охорони.
Дата відповіді:
26.02.2025 16:04