-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Шкарпетки літні (трекінгові)
Торги не відбулися
11 520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 600.00 UAH
Період уточнення:
21.02.2025 12:38 - 27.02.2025 00:00
Відповідь надана
Звернення щодо збільшення ціни
Номер:
9d00a7800fa04db2ba145f870ff47233
Дата опублікування:
24.02.2025 10:16
Опис:
Уточнення щодо пункту 7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 11 520 000,00 грн. (Одинадцять мільйонів п'ятсот двадцять тисяч гривень 00 копійок.) з урахуванням ПДВ». Згідно Оголошення, очікувана вартість предмета закупівлі становить 11 520 000,00 грн. або 28,80 грн. з ПДВ за одиницю товару.
В 2024 році Базою забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) було проведено закупівлю аналогічного предмету, а саме шкарпеток літніх трекінгових (тип 1) - UA-2024-01-18-011389-a, де найнижча пропозиція була надана ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" за Лотом №1 з ціною за одиницю товару – 28,80 грн з ПДВ. Тобто очікувана вартість закупівлі UA-2025-02-21-003847-a є рівною ціні найнижчої пропозиції, яка була запропонована у попередній закупівлі. Однак, така аномально низька очікувана вартість предмета закупівлі суттєво звужує коло учасників, які можуть надати свої цінові пропозиції. Визначення очікуваної вартості закупівлі на рівні ціни ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" за попередньою закупівлею наштовхує на думку, що дана процедура штучно створена з метою обмежити конкуренцію та створити преференції для наперед визначеного переможця. Згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономрозвитку України №275 від 18.02.2020 року, такий метод як розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель доцільно застосовувати у разі обмеженої конкуренції на ринку певного товару чи послуги та неможливості отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін. Оскільки обмеженої конкуренції на ринку панчішно-шкарпеткового виробництва в Україні немає, то такий метод не було доцільно використовувати, а Замовнику слід було зібрати інформацію про актуальні ринкові ціни у виробників на даний предмет закупівлі.
Окрім того, навіть якби даний метод доцільно було б застосувати, в супереч Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономрозвитку України №275 від 18.02.2020 року, Замовник не врахував індекс інфляції (+13,2% за період січень 2024 – січень 2025 рік), зміну курсу іноземних валют (+10,11% за період січень 2024 – січень 2025 рік)), збільшення розміру мінімальної заробітної плати (+12,67 % за період січень 2024 – січень 2025 рік), а визначав очікувану вартість закупівлі рівною ціні попередньої власної закупівлі. Враховуючи вище наведене, просимо виправити помилку, не допустити обмеження конкуренції та визначити обґрунтовану очікувану вартість предмета закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Чим саме обгрунтоване Ваше твердження, щодо формування ціни Замовника? Чим саме ви апелюєте, стверджуючи, що Замовник не проводив вивчення ринку, шляхом запиту комерційних пропозицій? Які є у Вас підстави вважати, що формування ціни бралось відповідно до "попередньої" закупівлі?
В умовах воєнного стану економія та раціональне використання бюджетних коштів є надзвичайно важливими. Дотримання цих принципів допоможе забезпечити ефективне та раціональне використання бюджетних коштів під час війни, що є важливим для підтримки економіки країни та забезпечення її обороноздатності. Відповідно до статті 5 Закону про "Публічні закупівлі" процедури здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна ЕКОНОМІЯ, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата відповіді:
24.02.2025 12:44