• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Матрац

Завершена

18 101 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 509.30 UAH
Період уточнення: 21.02.2025 12:28 - 27.02.2025 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: ff276c4a4be942d39c4b6f3b1b12bc06
Дата опублікування: 26.02.2025 19:51
Опис: Шановний замовнику,Просимо скасувати вимогу щодо надання позитивних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або на всі матеріали, з яких він виготовляється, оскільки ций документ неможливо отримати з жовтня 2023 року. Отже, така вимога є дискримінаційною, оскільки жодним чином не залежить від волі учасника та не може бути ним виконана.
Відповідь: Інформуємо, що отримання висновка(ів) санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або на всі матеріали з яких виготовляється виріб від відповідних органів не викликає труднощів, оскільки розширено список лабораторій та організацій, які мають право видавати висновки щодо відповідності санітарним стандартам.
Дата відповіді: 27.02.2025 10:18
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних вимог та строків подання пропозиції.

Номер: 3469adb9970448439241e99226f3f285
Дата опублікування: 26.02.2025 15:41
Опис: Шановний Замовнику! Опрацювавши вимоги Оголошення та додатків до нього, просимо прибрати відверто дискримінаційні вимоги, а саме: 1. Замовник вимагає Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки 3 вказаного вище Податкового розрахунку. Тобто фактично, учасник, що прийняв у штат водія або вантажника, тобто співробітників які виконують виключно логістичні задачі та не можуть вплинути на кількість та якість предмета закупівлі, у поточному звітному періоді, не має змоги пройти кваліфікацію, що є грубим порушенням статті 5 Закону України '"Про публічні закупівлі". Враховуючи специфіку виконання завдань за професіями, що цікавлять Замовника, а саме водія, комірника, вантажника, учасник може найняти таких співробітників навіть безпосередньо для виконання даного договору, при цьому звітність можливо буде надати лише у наступному періоді. Таким чином вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки 3 вказаного вище Податкового розрахунку. Наявність первинних кадрових документів є достатнім підтвердженням наявності відповідних працівників. 2. Замовник вимагає надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років, загальним обсягом не менше 5% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору): складається по наведеній або у довільній формі (скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника). Тобто для участі у закупівлі учасник повинен мати принаймні 1 договір вартістю 905 093,00 грн. або обсягом 965 одиниць предмета закупівлі, що фактично звужує потенційне коло учасників до мінімуму. Навіть значні швейні підприємства, що мають відповідні виробничі потужності для виготовлення предмета закупівлі та багаторічний досвід роботи, не зможуть прийняти участь у процедурі закупівлі через відсутність аналогічного договору з такою вартістю або обсягом. Також Замовник не обгрунтовує дану вимогу у частині обсягу: відсутня інформація, чому вимагається 5%, а не 1% і не 100%. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу у частині загального обсягу 5% від обсягу постачання. 3. Замовник зазначає, що Аналогічним вважається договір на постачання та/або виготовлення товару ДК 021:2015 39140000-5 (матрац). Вимагаємо привести твердження замовника до вимог пункту 22 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, та зазначити, що Аналогічним вважається договір на постачання та/або виготовлення товару ДК 021:2015 39140000-5 (Меблі для дому). 4. Для якісного виконання вимог замовника та своєчасного подання пропозицій, з метою забезпечення чесної та добросовісної конкуренції та економії державних коштів, зважаючи на обсяги технічної документації, яку необхідно надати у складі пропозиції, вимагаємо змінити строк подання пропозицій учасників до 00:00 годин 15.03.2025 р. 5. Вимагаємо прибрати вимогу щодо надання Позитивний(ні) висновок(и) санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або на всі матеріали з яких виготовляється виріб, оскільки даний(і) документ(и) неможливо отримати з жовтня 2023 року. За наявності даної вимоги, участь у процедурі закупівлі можуть прийняти виключно ті учасники, які отримували такі висновки у минулому. Разом з цим, слід розуміти, що висновок СЕС видається на підставі експертизи наданого зразка, а оскільки такі зразки піддавалися експертизі раніше жовтня 2023 року – вірогідність потрапляння цього конкретного виробу або цих конкретних матеріалів до замовника дорівнює нулю.
Відповідь: Шановний учаснику! Вимогами п. 1.4. Додатку № 4 до оголошення передбачена диспозитивна можливість надання, звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2024 рік або за останній звітній період. Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років, загальним обсягом не менше 10% від обсягу постачання дає можливість оцінки виробничих спроможностей Учасника в умовах воєнного стану. Також передбачена можливість надання деколькох аналогічних договорів за предметом закупівлі. Визначення предмету закупівлі за аналогічним договором проведено відповідно статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 3 "Порядку визначення предмету закупівлі" затвердженого Наказом Міністерства розвитку та економіки, торшівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020. Вимога щодо надання в складі пропозиції аналогічного договору за предметом матрац є конкретизованою та імперативною. Проведення закупівель здійснюється в строки, що продиктовані нагальними потребами бойових підрозділів Національної гвардії України. Інформуємо, що отримання висновка(ів) санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або на всі матеріали з яких виготовляється виріб від відповідних органів не викликає труднощів, оскільки розширено список лабораторій та організацій, які мають право видавати висновки щодо відповідності санітарним стандартам.
Дата відповіді: 27.02.2025 10:20
Відповідь надана

Щодо строків закупівлі

Номер: a106b86a9f5c429884a7e9ff5850312d
Дата опублікування: 25.02.2025 18:14
Опис: Шановний Замовник!Оголошення було опубліковане таким чином, що на підготовку пропозиції припадає всього 5 робочих днів, за які виготовити зразок та провести процедуру сертифікації не можливо. До того ж, строки поставки продукції, зазначені в оголошенні, жодним чином не пов'язані зі строком подачі пропозиції і продовження строку подачі пропозицій на кілька днів не збільшить строк пославки товарів за договором отже не вплине на забезпечення підрозділів згідно договору, заключеного за результатом процедури. Але може суттєво збільшити коло учасників і, відповідно, конкуренцію і економію бюджетних коштів. Отже повторно просимо продовжити строк подання пропозицій до 08.03.2025. Дякуємо за розуміння
Відповідь: Базою забезпечення створюються належні умови для високоефективного забезпечення нелетальних потеб Національної гвардії України. Зазначені в Оголошенні документи на підтвердження Технічним вимогам Замовника відповідно до Закону про публічні закупівлі, з дотримання всіх необхідних норм та правил, особливо зважаючи на чесність, конкретність та фінансову економію, ніяким чином не обмежують коло учасників та конкуренцію між ними. В свою чергу Учасник, задля організаації безперервності постачання та виключення недоцільних, з економічної точки зору, додаткових витрат пов’язаних підготовкою пропозиції, має регулярно сертифікувати продукцію.
Дата відповіді: 26.02.2025 15:25
Відповідь надана

Щодо строків закупівлі

Номер: 12a2938a517542c89507b6ad737ee7e7
Дата опублікування: 24.02.2025 17:22
Опис: Шановний Замовник! У зв'язку з тим, що минулорічна закупівля відбувалась на 2 тижні раніше, сертифікати відповідності на момент подання пропозицій цього року вже не чинні, і необхідно заново пройти всю процедуру сертифікації виробу, просимо продовжити строки подання пропозицій до 08.03.2025
Відповідь: Шановний Учаснику! Товар, що є предметом даної закупівлі необхідний для забезпечення військовослужбовців, які безпосередньо виконують бойові завдання. Проведення закупівель здійснюється в строки, що продиктовані нагальними потребами бойових підрозділів Національної гвардії України.
Дата відповіді: 25.02.2025 15:49