• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Тверде паливо (Брикети торф'яні)

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 21.02.2025 11:16 - 05.03.2025 00:00
Відповідь надана

Лісорубний квиток

Номер: dd898c8e13da415ca0353c1fae8128d6
Дата опублікування: 28.02.2025 14:12
Опис: У складі пропозиції учасник, (зокрема для підтвердження законності набуття права власності на товар, або права на здійснення продажу даного товару тощо), може надати: - лісорубний квиток тощо, який є дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів, лісову сертифікацію відповідно вимогам. Якщо співпраця з лісовим господарством відбувається на підставі договору, то в складі тендерної пропозиції надати копію такого договору та копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір. Просимо прибрати вимогу з Додатку 5, яка не стосується предмету закупівлі. Дякуємо.
Відповідь: Змінюємо
Дата відповіді: 28.02.2025 15:12
Відповідь надана

Код ДК

Номер: cc39e3940b0645049b1d5c22aedc33a6
Дата опублікування: 28.02.2025 13:52
Опис: Доброго дня. У новій редакції закупівлі в Додатку 4 вказано: Аналогічним вважається договір, предметом якого є: код ДК 021:2015: код 03413000-8, що визначається за четвертою цифрою відповідного коду ДК. До змін код ДК 021:2015: код 09110000-3 відповідав предмету закупівлі. Зараз вимагається аналогічний код з абсолютно відмінним кодом від коду предмету закупівлі. Просимо пояснити зміну коду ДК для аналогічного договору або змінити вимогу на ДК 021:2015: код 09110000-3. Дякуємо!
Відповідь: Змінюємо
Дата відповіді: 28.02.2025 15:12
Відповідь надана

пошук дрібниць

Номер: 72367e9b83664511acbc6ac477f24e24
Дата опублікування: 27.02.2025 18:31
Опис: Тут я бачу пошук дрібниць - для Вас це, можливо, "дрібниці", а для Учасника така невідповідність ДІЮЧОМУ законодавству з посиланнями на неіснуючі пункти чи підпункти чи застарілі норми в результаті може призвести до відхилення пропозиції! Вимоги привести ТД у відповідність діючому Законодавству аж ніяк не може вважатися дрібницею.
Відповідь: Щодо дрібниць - це ж зрозуміло, що це описка (мається на увазі обзаци, пункти). По друге, це було б важливо для Учасника коли б Замовник відхилив Т.П. за цими помилковими або не існуючими пунктами (доречі у Вас був би привід оскаржити рішення Замовника, чим ідеальніша Т.Д. тим Учасникам складніше - це та від себе). Також треба розуміти, що технічні помилки, описки, помилкові норми є юридично "мертвими" їх не враховують і все. Але також треба визнати, що у ваших зауваженнях є сенс, доцільність, що стало приводом передивитись Т.Д. та відкоригувати її. А юридичний "батл" мені сподовався З повагою Замовник
Дата відповіді: 28.02.2025 08:02
Відповідь надана

пункт 44 і пункт 47 Особливостей!

Номер: 9c0c9dad3f62409ab04573641c371b8f
Дата опублікування: 27.02.2025 18:01
Опис: Просимо ознайомитися з ОСТАННЬОЮ РЕДАКЦІЄЮ ОСОБЛИВОСТЕЙ!!! https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF/ed20240919#Text
Відповідь: Для уникнення таких непорозумінь бо ви всеодно не зрозумієте, нами буде відкоригована Т.Д. та опублікована в оновленій редакції.
Дата відповіді: 27.02.2025 18:13
Відповідь надана

пункт 44 Особливостей

Номер: 6725c56b401d4059bd09b986f6782ceb
Дата опублікування: 27.02.2025 17:56
Опис: Замовник вимагає: ПЕРЕМРЖЕЦЬ процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Пункт 44 Особливостей не містить підпунктів 5,6,12! Просимо пояснити, як Замовник може посилатися на неіснуючі пункти?
Відповідь: Тут я бачу пошук дрібниць а виникає тоді коли друга сторона права.
Дата відповіді: 27.02.2025 18:16
Відповідь надана

Керівник і Посадова особа

Номер: 1d893c2a3aa74b9b9d08270102990663
Дата опублікування: 27.02.2025 15:27
Опис: Отже "Керівник учасника" і "посадова особа учасника" це поняття тотожні тобто ідентичні за своєю суттю і є рівними при будь-яких значеннях та контекстах. Тобто на підприємстві є керівник - директор підприємства! А Посадовою особою, уповноваженою представляти інтереси учасника у закупівлі згідно довіреності є бухгалтер підприємства! То у Вас так виходить, що "Керівник учасника" і "посадова особа учасника" це поняття тотожні тобто ідентичні за своєю суттю і є рівними при будь-яких значеннях та контекстах, значить бухгалтер тепер є керівником, оскільки він є посадовою особою?! На кого тоді в даному випадку згідно Ваших вимог потрібно брати довідки про несудимість та корупцію - на бухгалтера (згідно ст17 ЗАКОНУ) чи на директора (згідно п.47 ОСОБЛИВОСТЕЙ)?
Відповідь: На кого брати довідку Вам вирішувати! Але не маніпулюте. Ще раз ці поняття тотожні, що саме мав на увазі КМУ я не знаю я лише кажу про факт, але якщо я не помиляюсь відповідальність на підприємстві несе керівник (вн же посадова особа) так як і призначає бухгалтера за якого на керівнику лежить відповідальність тому логічно довідку брати на керівника. А з вашої логіки на весь ланцюг, який приймає участь у закупівлях підпадають до цієї вимоги, можете брати на всіх.
Дата відповіді: 27.02.2025 16:47
Відповідь надана

Довідка з міграційної служби?????

Номер: 13f7c0a17a344f6582832206c246a45a
Дата опублікування: 27.02.2025 12:21
Опис: Стосовно довідок згідно п. 44 пояснюємо: якщо уважно подивитись на абзац 9 п.44 Особливостей, стає зрозумілим, яку довідку треба (на наш особистий погляд це має бути підтвердження, що учасник не є громадянином росіі із цього зокрема випливає - довідка міграційної служби). Ви що там таке забористе курите? Яким боком з абзацу 9 п.44 Особливостей вам стає зрозумілим, що потрібно надавати якісь довідки з міграційної служби?! Поясніть, до чого тут взагалі міграційна служба?
Відповідь: Жарт оцінив!!! Я розумію, що довести факт подвійного громадянства фактично не можливо та таких данних ми фактично не вимагаємо, але п. 44 Особливостей писав не замовник , замовник як і учасник роблять лише висновки та припушення. Якщо уважно прочитати п. 44 Особливостей, а саме: Замовник відхиляє Т.П. у разі, коли є громадянином російської федерації і далі за текстом... Так як це визначити (наприклад копія паспорту України) але наявність самого паспорту України не гагантує відсутності або наявності подвійного громадянства та другого паспорту тому припущення щодо ДМС це лише припушення в тексті виходячі з контексту пункту.
Дата відповіді: 27.02.2025 16:33
Відповідь надана

ст17 і п.47

Номер: 2a1a713752a74cf2ae77dd71d68883ff
Дата опублікування: 27.02.2025 12:06
Опис: Якраз ст.17 ЗАКОНУ і п.47 ОСОБЛИВОСТЕЙ протирічать частково одне одному, а саме - згідно ст.17 ЗАКОНУ, підтвердження п.3,6,12 вимагається на "службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі", в той час як згідно п.47 Особливостей (пп 3,6,12) таке підтвердження вимагається на "керівника учасника процедури закупівлі"! Наголошуємо, що електронні поля майданчиків містять інформацію саме щодо підтвердження вимогам на КЕРІВНИКА, а не на уповноважену особу! Тому Ваша вимога: "Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції" не можлива до виконання, оскільки в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції не міситься інформації щодо ст.17 (щодо уповноваженої особи), а міститься інформація щодо п.47 Особливостей (щодо керівника)! Оскільки у Вас зазначено вид закупівлі - відкриті торги з ОСОБЛИВОСТЯМИ, то просимо ставити вимоги згідно Особливостей, які можливо виконати технічно Учасником. Вимогу підтвердити ст.17 Закону в електронних полях виконати неможливо ЖОДНИМ учасником, оскільки електронні поля системи не містять підтвердження ст17 ЗАКОНУ! Просимо внести відповідні зміни, прибравши вимоги щодо ст.17 Закону! Закупівлі з особливостями не повинні містити вимоги щодо ст17 Закону! Не створюйте суперечності законодавства, які потім самі не зможете пояснити і приберіть вимоги щодо ст.17 Закону, натомість встановіть вимоги щодо п.47 Особливостей, з урахуванням яких Ви і проводите закупівлю.
Відповідь: Шановний учаснику, виключити вимоги закону з тендерної документації не є проблемою, але на наш погляд ваші вимоги грунтуються не на підставах а суто з власних тлумачень та висновків. Як зрозуміло з питання суть данного непорозуміння полягає в визначенні хто це Керівник а хто вважається посадова особа. Отже, спробуємо порозумітися. Так п. 47 Особливостей дійсно містить поняття "Керівник учасника" а ст. 17 Закону "Посадова особа учасника". На наш погляд та з огляду на нормативно-правову базу України це одне і теж. Зокрема відповідно до ч. 3 ст 65 Господарського кодексу України зазначено, що керівник, саме керівник підприємства є посадовою особою, відповідно до юридичної інциклопедії - посадова особа це керівник, звертаємо увагу, що цей перелік не є вичерпним! Звертаємо увагу, що єдиного міжгалузевого поняття "Посадова особа" не існує і тому виникає різне тлумачення і плутанина, хоча і використовується в різних галузях права. Отже "Керівник учасника" і "посадова особа учасника" це поняття тотожні тобто ідентичні за своєю суттю і є рівними при будь-яких значеннях та контекстах. Також не зрозуміло на підставі якого закону замовник має зобов'язання прибрати та не враховувати вимоги закону?, яка є первинною і з якої, на підставі якої породжений п. 47 Особливостей зокрема. Також не зрозуміло, що заважає учаснику отримати витяги з відповідних реєстрів та підвантажити їх у ЕСЗ як паперовий носій а при заповненні полів в ЕСЗ застосувати принципи тотожність понять. В друге звертаємо увагу, що вимоги тендерної документації ні в якому разі не порушують права учасників, не впливають на технічну можливість заповнення електронних полів системи ні зараз ні в майбутньому. З повагою Замовник
Дата відповіді: 27.02.2025 15:08
Відповідь надана

ст. 17 та п. 44

Номер: 4f916c8297d74c27a47fffd32a06ea57
Дата опублікування: 26.02.2025 18:09
Опис: Доброго дня. Просимо пояснити, чому Замовник встановлює вимоги щодо ст17 Закону, якщо на даний час Законодавством замість ст.17 вимагається підтвердження вимог щодо п.47 Особливостей? Також просимо пояснити, яку довідку повинен надати Учасник про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі передбаченої пункту 44 Особливостей? Про яку саме підставу з п.44 Особливостей йде мова? Також щодо обставин, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей... про які обставини тут йдеться? Ви не плутаєте п.44 з п.47 Особливостей по всій закупівлі? Просимо привести документацію у відповідність діючому законодавству щодо вимог по ст17 Закону та щодо вимог по п.44 Особливостей. Дякуємо!
Відповідь: Отже, стосовно першого питання: Виходячи з правової природи питання щодо встановлення вимог у тендерній документації замовника (надалі Т.Д.) з врахуванням вимог ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі Закон) а ні п. 47 Особливостей повідомляємо: По-перше, п. 47 Особливостей та Особливості взагалі затверджені ПКМ України, що не відміняє норму закону, а є лише підзаконним нормативно-правовим актом. Внесення змін до закону можливо лише у спосіб прийняття закону про внесення відповідних змін, який приймається Верховною Радою України, як єдиним законодавчим органом влади в Україні та в ієрархії нормативно- правових актів має вищу юридичну силу щодо підзаконних актів (Верховенство права), тому радимо не плутати та не поєднувати вимоги ПКМ України і Закон.Також нагадуємо, що ст. 17 закону не скасована, а п. 47 Особливостей лише віддзеркалює вимоги зазначеної статті, що в даному випадку не протирічить одне одному (у випадку протиріччя неминуче необхідно застосовувати вимоги закону). Також, слід нагадати, що п. 3 Особливостей чітко це підтверджує, а саме: Замовники зобов'язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до закону, проводить закупівлі лише з урахуванням особливостей, а не повністю на них посилатися, ігноруючи Закон. Стосовно другого питання, щодо пунктів 44 та 47 особливостей: довідку, яку учасник повинен надати, повідомляємо: Перше, треба почати з юридичних дефініцій та дефініцій взагалі - Відсильна норма - це норма існує для встановлення ознак, яких бракує та щодо яких слід звернутися до інших частин норми, або інших норм цієї галузі права. Абзац - це відрізок мовлення, тексту, що складається з одного чи кількох речень, пов'язаних між собою за змістом. Отже, п 44 Особливостей має ознаки відсильної норми, а саме: обзац 3 цього пінкту відсилає на норми п. 47 цих же Особливостей тому він і був зазначений у Т.Д. Далі, частина питання полягає в обзаці 14 п. 44 Особливостей, щодо обставин, про які йдеться мова. Якщо подивитися на поняття абзац та поглянути на п. 44 ми дійдемо до висновку, що абзац 14 п. 44 містить відсилочну норму та відсилає до ст. 22 Закону, яка встановлює вимоги до невідповідності вимогам Т.Д. Стосовно довідок згідно п. 44 пояснюємо: якщо уважно подивитись на абзац 9 п.44 Особливостей, стає зрозумілим, яку довідку треба (на наш особистий погляд це має бути підтвердження, що учасник не є громадянином росіі із цього зокрема випливає - довідка міграційної служби). Враховуючи вищевикладене, стає зрозумілим, що порушень Закону, нормативно - првових актів з боку замовника не існує, порушень прав учасників не вбачається, приводити документацію у відповідність не має ніякої підстави. Бажаємо успіхів з повагою Замовник
Дата відповіді: 27.02.2025 11:25