• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини та гумотехнічні вироби до дизель-генераторів на базі двигуна типу 12ZV40/48

Завершена

3 894 074.88 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 38 940.75 UAH
Період уточнення: 21.02.2025 08:57 - 05.04.2025 00:00
Відповідь надана

умови оплати

Номер: 33bd5b0492164024ab347b85e02d4953
Дата опублікування: 21.03.2025 10:43
Опис: З посиланням на наше звернення, щодо умов оплати передбачених ТД для учасників нерезидентів від 27.02.2025 14:47, звертаємося до Вас з альтенативним зверненням, а саме звертаючи увагу на порівняно невеликий обєм закупівлі пропонуємо Вам узгодити умови оплати наступним чином. Умовами пункту 3 Розділу V тендерної документації передбачені умови оплати для учасників нерезидентів: оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Просимо Вас внести зміни до пункту 3 Розділу V тендерної документації та передбачити для учасників нерезидентів наступну форму розрахунку за поставлену продукцію: оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію.
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами замовника. У разі виробничої доцільності та прийняття відповідного рішення, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Дата відповіді: 24.03.2025 16:20
Відповідь надана

термін поставки

Номер: f4f0bc135c3f4b96bc4b38bca574866d
Дата опублікування: 06.03.2025 12:00
Опис: Шановні, пані та панове, встановлений термін поставки 30.6.2025 є занадто коротким. Стандартний термін поставки для цієї позиції складає 8 місяців після підписання контракту. Просимо Вас внести відповідні зміни до закупівлі.
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами замовника. У разі виробничої доцільності та прийняття відповідного рішення, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Дата відповіді: 07.03.2025 11:39
Відповідь надана

умови оплати - акредитив

Номер: 20ed72e0676646a09abc4fbe5ce7cdf6
Дата опублікування: 27.02.2025 14:47
Опис: Умовами пункту 3 Розділу V тендерної документації передбачені умови оплати для учасників нерезидентів: оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. З огляду на досвід виконання нашим підприємством аналогічних договорів процедура проведення митного оформлення товару і вхідного контролю першого і другого етапів (ВК1, ВК2) не залежить від Постачальника продукції в повній мірі і може бути розтягнута в часі на невизначений термін з невідомих нам причин, що робить не прогнозованими терміни оплати за поставлену продукцію. Відсутність розуміння про чіткі терміни оплати за поставлену продукцію ставить підприємство в скрутне становище в частині оплати обов'язкових платежів (податків та зборів), виплати заробітної плати співробітникам і розрахунків з контрагентами. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до пункту 3 Розділу V тендерної документації та передбачити для учасників нерезидентів наступну форму розрахунку за поставлену продукцію: Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином: – у валюті пропозиції на дату укладення договору по курсу НБУ, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни. Умови відкриття та здійснення оплати коштів за акредитивом визначаються Сторонами при укладенні Контракту. Оплата за поставлену Продукцію здійснюється шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву. Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600. Акредитив відкривається на суму Партії Продукції. Строк дії акредитиву – 5 місяців.
Відповідь: Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та виробничих потреб замовника. Наразі звернення опрацьовується відповідними підрозділами замовника. У разі виробничої доцільності та прийняття відповідного рішення, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Дата відповіді: 28.02.2025 14:58
Відповідь надана

забезпечення тендерної пропозиції банківською гарантією

Номер: da151c61e739420aab9e79360ed5804f
Дата опублікування: 26.02.2025 17:00
Опис: Шановні пані та панове, в процесі підготовки документів для прийняття участі в закупівлі в частині забезпечення тендерної пропозиції банківською гарантією банк-емітент щойно повідомив нам, що для завершення процесу емісії банківської гарантії банку потрібно більше часу. Враховуючи наведені обставини, просимо вас перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 21.03.2025.
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.02.2025 14:56
Відповідь надана

Вимога - застосування вже узгодженного проєкту контракту

Номер: 1b6e1adebd4a4d4983a18ae4dfe69dd7
Дата опублікування: 26.02.2025 16:55
Опис: Шановні пані та панове, враховуючи те, що предмет закупівлі залишається незмінним, пропонуємо Вам розглянути застосування проєкту контракту у додатку, який було узгоджено та укладено нашими сторонами за підсумками переговорів стосовно контракту 53-129-01-23-02809 від 11.07.2023 для укладення контракту за даною закупівлею. Проєкт контракту містить зміни запропоновані нашою стороною відповідно положень п. 6.6 СОУ НАЕК 045 з огляду на бездоганний досвід постачань за контрактами минулих 6 років та результатами проведеної оцінки нас як Постачальника цієї Продукції зі сталим процесом виготовлення Продукції.
Відповідь: Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та виробничих потреб замовника. Наразі звернення опрацьовується відповідними підрозділами замовника. У разі виробничої доцільності та прийняття відповідного рішення, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Дата відповіді: 28.02.2025 14:58