• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері управління відходами (ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». (Одержувач бюджетних коштів). Тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою

Завершена

175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Період уточнення: 20.02.2025 17:52 - 25.02.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога

Номер: 18d88599be2f42f69a581b303e4cdeee
Дата опублікування: 20.02.2025 19:12
Опис: Доброго дня! Шановний замовник щодо вашої вимоги за п. 8 додатку 1/1: Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинною та вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для первинного пакування - щільністю не менше 50 мкм та розміром не менше 500х1000 мм; для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм), що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації. Надати гарантійний лист у довільній формі, накладні на придбання пакування, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника Є схожа практика наших колег з цього приводу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-22-007719-a та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-06-011370-a У рішенні АМКУ за результатами розгляду скарги за цим пунктом було встановлено, як приклад, цитуємо: «Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 та Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами не встановлено вимог, що пакування має бути саме щільністю не менше 50 мкм та розміром не менше 600х1000 мм (для первинного пакування); для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 700х1000 мм.» Зазначені вами критерії суперечать Наказу Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 та Ліцензійним умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Далі пункт 9 цього додатку: ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами; • ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами; З цього приводу також вже була подана скарга, замовник з цього приводу має скарги і надалі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-16-004987-a Ще до вас логічне запитання, процедура сертифікації добровільна в Україні, інформація щодо наявності в сертифікаті інформації визначається органом сертифікації, який має дозвіл, це не залежить від набувача. Просимо не провокувати потенційних учасників на оскарження умов тендерної документації, та прибрати дану вимогу у розмірах тари та СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами в сертифікатах ISO.
Відповідь: Шановний запитувачу! Замовник повинен бути переконаний, що потенційний переможець володіє відповідною сертифікованою тарою. Також ми маємо право безпосередньо вимагати у майбутнього надавача послуг відповідну тару, яка відповідає вимогам Додатку 3 до Державних санітарно-протиепіемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами (пункт 22 розділу V) . Тому з метою екологічно безпечного зберігання та нівелювання небезпеки небезпечних медичних відходів - фізичних, хімічних, біологічних та інших властивостей відходів, що створюють або можуть створити небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров’я людини, що призвело б до негативних екологічних, санітарно-епідемічних наслідків або завдало матеріальної чи моральної шкоди, задля того, щоб полегшувати переміщення і транспортування певної кількості одиниць товару чи групових паковань, щоб запобігати фізичному пошкодженню під час переміщення транспортування, Замовником встановлено саме такі вимоги, оскільки з іншої тарою розміром та щільністю не зручно працювати, оскільки потенційні переможці хочуть зекономити на тарі та надати таку, яка рветься, тонку, що неможливо належно упакувати відходи.   Щодо СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами в сертифікатах ISO. По даному пункту пояснюємо, що пiд час проходження сертифiкації  щодо стандарту, на вiдповiднiсть якому передбачено перевiрити (оцiнити) систему управлiння та подальше отимання сертифiкатiв ISO, обов'язковим критерiем є сфера застосування системи, щодо якої передбачено перевiрити (оцiнити) систему управлiння. Орган сертифiкацii розробляє документацiю вiдповiднодо тих видiв дiяльностi, якими безпосередньо займається пiдприсмство - заявник. Також подається вся iнформацiя, що стосусться всix процесiв, використовуваних організацією, якi можуть вплинути на вiдповiднiсть якість послуг, у нашому випадку на управління небезпечними відходами. Сертифiкати, якi подають учасники, отриманi вiдповiдно до реглементів сертифiкацiї визначеного нацiональним агентством акредитацii.  Таким чином, до прикладу, учасник, який не має транспортних засобiв власних або орендованих, не може бути сертифікованим щодо транспортування. Так само як відсутності технологій на управління небезпечними відходами та відповідної матеріально-технічної бази. Станом на сьогоднішній день – жодне підприємство не обмежене у своєму праві та можливості пройти сертифікацію системи управління якістю. Вимогу щодо наявності таких сертифікатів не є дискримінаційною. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до чинного законодавства, міжнародна сертифікація. А саме ISO, яке підтверджує якість надання послуг повинно відповідати чинному законодавству. Враховуючи те, що відбулися зміни у сфері управління відходами, а саме прийнятий ЗУ «Про управління відходами»  замовник вправі вимагати сертифікацію якість послуг відповідно до змін у законодавстві.
Дата відповіді: 23.02.2025 23:40