• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)

Завершена

2 357 392.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 573.93 UAH
Період уточнення: 20.02.2025 10:25 - 17.03.2025 00:00
Відповідь надана

Виключення дискримінаційних вимог до Учасників

Номер: d6607df554654538875f28151196f39f
Дата опублікування: 03.03.2025 16:37
Опис: Відповідно до пп. 5.1.2. п. 5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Документи, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій. Такими документами можуть слугувати сертифікати навчання від виробників матеріалів, сертифікати проходження семінарів та ін. Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом.». У пп. 5.1.4 п. 5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, вимоги до персоналу Учасника – які є дискримінаційними. У п. 6. Цього ж Розділу зазначено про наявність у учасника документів що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг або довідку про залучення випробувальної лабораторії – які є дискримінаційними. А також вимога, що Учасник має підтвердити наявність відповідного програмного забезпечення: для перевірки проектно-кошторисної документації (АВК-5 або аналогічний програмний комплекс); для перевірки графічної частини (BricsCAD або аналогічну) – яка є дискримінаційною. Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що технічний нагляд - здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правилам, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування. Статтею 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджено постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» (надалі – Порядок № 903). Отже, для виконання робіт з технічного нагляду, особи, що здійснюють технічний нагляд не повинні володіти додатковими навичками чи знаннями кращих передових практик та нормативної бази та не повинні мати досвід роботи з технологіями, системами, матеріалами, крім тих, що визначені Порядком № 903 та Законом України «Про архітектурну діяльність». У п.1 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, зокрема, наступне: «У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Законута абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Керівні принципи імплементації Програми розміщено на сайті Міністерства розвитку громад та територій України за посиланням: https://mtu.gov.ua/content/proekti-eib-nadzvichayna-kreditna-programa-dlya-vidnovlennya-ukraini-ta-programa-z-vidnovlenngya-ukraini.html. Проте, Керівні принципи імплементації Програми не містять вимог, зазначених у пп. 5.1.2 та 5.1.4 п. 5 та п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінетів Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова № 1178), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одними з принципами здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Також, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Однак, вимога Замовника щодо надання Учасниками документів, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій є специфічним навчанням невідомим широкому загалу. Враховуючи вищенаведене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постановою № 1178, Просимо Вас як Замовника: 1. Виключити з тендерної документації наступну вимогу: «Документи, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій. Такими документами можуть слугувати сертифікати навчання від виробників матеріалів, сертифікати проходження семінарів та ін. Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом» - як дискримінаційна вимога до учасників. 2. Виключити з тендерної документації наступну вимогу: «Вимоги до персоналу Учасника: -**Сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС2 та/або СС3 - не менше 2 осіб. -**Сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше 1 особи. -**Сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки - не менше 1 особи. -**Сертифікований інженер-геодезист – не менше 1 особи. -**Сертифікований провідний інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості - не менше 1 особи. - ***Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії – не менше 1 особи; ***на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату» - як дискримінаційна вимога до учасників. 3. Виключити з тендерної документації наступну вимогу: «Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг або довідку про залучення випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання основних будівельних матеріалів (зокрема але не виключно: бетони, пісок щільний природний, труби сталеві, труби поліетиленові) (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань зі сферою об’єктів вимірювань або сертифікат визнання вимірювальних можливостей з переліком вимірювальних можливостей). Додатково, у складі пропозиції надається: - лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю якості основних матеріалів, що використовуються для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі, із зазначенням назви процедури та її ідентифікатора на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель; - підтвердження наявності сертифікованого інженера-лаборанта (у власника випробувальної лабораторії) шляхом надання у складі пропозиції: документу, що підтверджує відносини (наказ на призначення та/або трудова книжка (витяг) та/або договір цивільно-правового характеру); чинний сертифікат, виданий органом з сертифікації персоналу; страховий поліс до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, дійсні на період будівництва, з урахуванням рівня кваліфікації, у разі закінчення строку дійсності у період виконання робіт - лист- зобов’язання учасника щодо його пролонгації. З метою можливості опрацювання та перевірки проектної документації та актів виконаних робіт підрядника, Учасник має підтвердити наявність відповідного програмного забезпечення: для перевірки проектно-кошторисної документації (АВК-5 або аналогічний програмний комплекс); для перевірки графічної частини (BricsCAD або аналогічну). На підтвердження у складі пропозиції надаються ліцензії (ліцензійні сертифікати).» - як дискримінаційна вимога до учасників. В разі не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися зі скаргою в АМКУ на умови закупівлі. Посилання на прийняття рішень КОМІСІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про зобов’язання Замовників на внесення змін до умов закупівель за аналогічними предметами закупівлі надаємо: https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-02-05-008908-a/lot-4c76698cee0f4d5fabb8cfebf822b508/complaints/6bee6df28b1c46c6839e0fbc9cd01c86
Відповідь: Доброго дня, ваші зауваження щодо виключення дискримінаційних вимог були враховані в оновленій редакції тендерної документації. Перелік змін додається до протоколу уповноваженої особи №14 від 05.03.2025.
Дата відповіді: 05.03.2025 16:28
Відповідь надана

Вартість робіт

Номер: 332cd8ca55de42f8946cad54c93ba859
Дата опублікування: 03.03.2025 14:26
Опис: Для розрахунку ціни пропозиції просимо надати суму глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку по Об'єкту БЕЗ ПДВ.
Відповідь: Добрий день, сума глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку по обєкту без ПДВ становить 130 966 280,00 грн.
Дата відповіді: 05.03.2025 17:18
Відповідь надана

СС

Номер: ed66cacf98d44350b457501010d9cd1e
Дата опублікування: 20.02.2025 10:38
Опис: Який клас наслідків об'єкту?
Відповідь: Добрий день, клас наслідків - СС2
Дата відповіді: 20.02.2025 15:29