• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Костюми жіночі та чоловічі літні, халати робочі

Завершена

1 226 023.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 130.12 UAH
Період уточнення: 20.02.2025 10:16 - 01.03.2025 00:00
Відповідь надана

Підтвердження кваліфікації

Номер: 8934845e257c4d5e9c950c1488d0589b
Дата опублікування: 28.02.2025 15:35
Опис: Просимо роз'яснити, чи буде достатньо сканувати сторінку трудової книги з записом про прийняття, адже відомості у трудовій книзі можуть бути конфіденційними.
Відповідь: Доброго дня. Достатньо титульної сторінки з ПІБ працівника та сторінки з записом про прийняття працівника на відповідну посаду.
Дата відповіді: 03.03.2025 15:57
Відповідь надана

Строки поставки продукції, виготовлення зразка

Номер: 70fdb279ad374077a5381415513cebd9
Дата опублікування: 28.02.2025 14:42
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до оголошених вимог закупівлі, які вказані у Додаток №4 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», ми вбачаємо ознаки індивідуального пошиву. Ключові моменти, які на це вказують: 1. Індивідуальні конструктивні особливості o Центральна потайна застібка на «блискавку» та планка на кнопках (різне розташування для чоловіків і жінок). o Різні види кишень (нагрудні, прорізні, накладна на рукаві, під бейдж із прозорою вставкою). o Специфічний крій – відрізні кокетки, пришивні еластичні манжети. 2. Персоналізація під замовника o Нанесення назви підприємства (індивідуальний логотип чи текст). o Вибір конкретного кольору (бордовий із салатовими вставками). o Світлоповертаючі стрічки в конкретних місцях (на зап’ястях, по низу куртки та штанів). 3. Матеріали та їх специфікація o Конкретно визначена тканина («Грета» 5115, 60% бавовна, 40% поліестер). o Вказана щільність тканини (260±10 г./м²), що не є універсальним стандартом для всіх виробників. 4. Різний крій для чоловіків та жінок o Дзеркальне розташування застібок (праворуч для чоловіків, ліворуч для жінок). o Окреме конструювання куртки та брюк відповідно до статі. 5. Упаковка за спеціальними вимогами o Кожен виріб у поліетиленовому пакеті з видимою розмірною етикеткою. o Пакування по 10 одиниць у коробках. Ці особливості вказують, що вироби виготовляються під конкретне замовлення, а не є серійною масовою продукцією. З огляду на це, звертаємо вашу увагу, що: 1. Неможливість виготовлення зразка в одиничному екземплярі. Індивідуальне виробництво даної продукції передбачає виготовлення партіями, оскільки відшив однієї одиниці як зразка є економічно та технологічно необґрунтованим. 2. Недостатній термін для відшиву зразка (3 дні від дати підписання договору) Виготовлення продукції під індивідуальне замовлення передбачає кілька етапів, які фізично неможливо виконати в такий короткий строк, зокрема: • Погодження технічних параметрів (підбір матеріалів, фурнітури, узгодження кольорової гами та дизайну). • Закупівля та підготовка матеріалів (замовлення та отримання необхідних тканин і фурнітури). • Розкрій тканини (індивідуальний підхід до кожного виробу з урахуванням специфікацій). • Проведення пошивних робіт (складний крій та різні типи швів, які потребують якісного виконання). • Нанесення світлоповертаючих стрічок та логотипу підприємства. • Контроль якості та відповідності готового виробу технічному завданню. • Пакування та підготовка до відправки. 3. Недостатній термін для виготовлення та постачання продукції (30 робочих днів). Враховуючи весь виробничий процес, відшив замовленої партії продукції, нанесення ідентифікаційних знаків, контроль якості та її доставка в такий короткий строк є нереалістичним. Дискримінаційні умови для Учасників. Встановлені вимоги фактично унеможливлюють участь більшості потенційних постачальників та порушують принципи добросовісної конкуренції. Оцінка якості продукції має здійснюватися шляхом документального підтвердження відповідності стандартам та вимогам замовника, а не через обмеження у строках та способі виготовлення зразків. Також необхідно встановити реалістичні терміни постачання всієї партії замовлення. Виходячи з викладеного, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: o Виключити вимогу про обов’язкове виготовлення зразка. o Збільшити термін виготовлення та постачання продукції до 60 робочих днів, що відповідає реальному виробничому процесу індивідуального пошиву. Вважаємо, що внесення цих змін сприятимуть забезпеченню прозорості закупівлі та участі більшої кількості постачальників, що підвищить конкуренцію та якість продукції, а також можливість економії бюджету організації. З повагою, потенційний Учасник.
Відповідь: Доброго дня. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне. Вимоги тендерної документації визначені з урахуванням пріоритетної потреби Замовника в своєчасній поставці якісно виготовленого товару. Встановлені вимоги щодо строків постачання продукції та надання зразка, всупереч Вашому суб’єктивному твердженню, не є дискримінаційними при виготовленні товару за індивідуальним замовленням, зважаючи на успішний досвід проведення Замовником достатньої кількості аналогічних закупівель в попередніх роках. Кожен потенційний учасник, виходячи із власних міркувань та адекватно оцінюючи свої можливості, виробничі потужності та робочі процеси, самостійно приймає рішення щодо участі в оголошеній закупівлі.
Дата відповіді: 03.03.2025 15:58
Відповідь надана

Підтвердження кваліфікації

Номер: 5599121016a44cf0a3d90cd6c474f64a
Дата опублікування: 28.02.2025 13:34
Опис: Шановний замовник!. Для підтвердження кваліфікації учасників пропонується надати Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки додаються на кожного працівника, якого зазначено у довідці, копії наказів про призначення на посаду (разом з копіями трудових книжок, де міститься запис про прийняття учасником працівника на відповідну посаду згідно з КЗпП України) або копії цивільно правових угод щодо залучення працівників. Просимо прибрати вимогу про надання копії трудової книжки, адже з 10 червня 2021 року переведено облік трудової діяльності працівника з паперової форми (у трудовій книжці) в електронну — у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (ст. 48 КЗпП). Работодавці не мають обов'язку зберігати трудові книжки з цього періоду. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Встановлена вимога не суперечить чинному законодавству, оскільки до 10 червня 2026 року триває "перехідний період", протягом якого всі роботодавці повинні передати до Пенсійного фонду України інформацію про трудову діяльність працівників для їх внесення до електронного реєстру. В разі відсутності трудових книжок працівників, трудовий договір з якими укладено після 10 червня 2021 року, Учасники можуть надати на таких працівників відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, відповідно до частини 2 статті 24 КЗпП України.
Дата відповіді: 28.02.2025 15:26
Відповідь надана

сертифікати відповідності, паспорти якості

Номер: 61c1047e1a684a2e8e7796d60474637f
Дата опублікування: 24.02.2025 17:20
Опис: Шановний Замовнику! Ми є потенційними Учасниками даної закупівлі. Вивчивши тендерну документацію, а саме: Додаток №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» пункт «3. Документи, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі: 3.1. На весь асортимент – документи, що засвідчують якість товару (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо).». Повідомляємо наступне, поняття «Паспорт якості товару – це технічний документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їхню відповідність вимогам нормативних документів. Паспорт якості видається виробником.» Згідно критеріїв на товар, які вказані у Додаток №4 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації, товар (Костюми жіночі та чоловічі літні, халати робочі) виготовляється під індивідуальний пошив, тобто це вибір тканини та її кольору та нанесення назви підприємства. Опис «Куртка (для жінок та чоловіків)» містить багато індивідуальних кольорових деталей та нанесення назви підприємства, а саме: «Куртка (для жінок та чоловіків) з центральною потайною застібкою на «блискавку» та планкою на чотирьох металевих кнопках-застібках темного кольору (для чоловіків – з правого боку, для жінок – з лівого боку). Пілочки з відрізними кокетками салатового кольору. На пілочках під кокетками оброблені дві нагрудні накладні кишені: права – з клапаном на металевій кнопці-застібці темного кольору, ліва – під «бейдж», з прозорою вставкою з м’якого пластику та текстильною застібкою. Присутні дві нижні прорізні навскісні кишені з листочками. Спинка з відрізною кокеткою салатового кольору. На нижній частині кокетки на спинці розміщується назва підприємства. Рукава прямі вшивні одношовні, з пришивними еластичними манжетами по низу та двома світлоповертаючими стрічками, шириною 2,5 см., на салатовій основі в області зап’ясть. На лівому рукаві – накладна кишеня з металевою кнопкою-застібкою темного кольору. Комір-стійка. По низу куртка стягується за допомогою еластичного шнура з фіксаторами. Зовні низ куртки оздоблений світлоповертаючою стрічкою, шириною 2,5 см. на салатовій основі.» А це означає, що жоден з виробників на момент прорахунку такого замовлення, або виготовлення, не має готового паспорту якості, так як паспорти створюються при випуску готової продукції. Отже, надати паспорт якості в складі пропозиції не має можливості жоден з виробників. Водночас паспорт якості товару може містити не всю інформацію, зокрема, маркування в частині відповідності вимогам технічного регламенту. З огляду на це, Замовнику варто в тендерній документації чітко визначати, які саме характеристики предмета закупівель та яку інформацію про нього має засвідчити паспорт якості товару. Та перед тим, як встановлювати такі вимоги, Замовник повинен перевірити, чи вони дійсно можуть бути забезпечені у відповідному предметі закупівель. Повідомляємо наступне, поняття «Сертифікат відповідності — це документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством.» В тендерній документації Замовник не зазначив будь – який стандарт чи інший нормативний документ, згідно якого можна підтвердити відповідність продукції (Костюми жіночі та чоловічі літні, халати робочі). Крім того, в Додатку №4 відсутні схеми, малюнки, креслення, тощо, розташування всіх індивідуальних кольорових деталей та їх розміри. Також, відсутня деталізація вимог нанесення назви підприємства на куртці, а саме: не вказано чи є макет напису чи його потрібно додатково розробляти, яка саме вказується назва підприємства (повна чи скорочена), який шрифт та його колір. Аналізуючи дане технічне завдання, приходимо до висновку, що воно вже комусь детально відомо, окрім всіх інших потенційних учасників закупівлі. Це створено для того, щоб обмежити коло учасників, які б могли взяти участь у даній закупівлі та надати економічно вигідну ціну та значну економію, що дуже важливо в умовах війни. Враховуючи вищевикладене та зважаючи на вимоги щодо заборони встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, що передбачено в пунктах 3 та 4 ч. 2 ст. 22 та ч. 4 ст. 5 цього Закону, просимо прибрати вимогу у Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» пункт «3. Документи, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі: 3.1. На весь асортимент – документи, що засвідчують якість товару (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо).» та додати детальне технічне завдання на костюми для жінок та чоловіків. В разі якщо наше звернення не буде задоволено, ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Доброго дня. За результатами розгляду Вашого звернення. Повідомляємо наступне. Пункт 3.1. частини 3 Додатку № 2 тендерної документації викладено в новій редакції. Учасники закупівлі повинні надати документи, що підтверджують відповідність аналогічного товару (тобто готової продукції), який ними постачається, вимогам ДСТУ EN ISO 13688:2016. Всупереч Вашому твердженню, тендерна документація містить вимогу, згідно з якою Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ EN ISO 13688:2016. Також в Додатку № 4 тендерної документації міститься розмірна сітка та детальний опис характеристик Товару, в тому числі й тих, що стосуються розташування індивідуальних кольорових деталей та їх розмірів. В якості зразка нанесення назви підприємства, надаємо фотозображення робочої куртки, виготовленої за результатом закупівлі в попередніх роках.
Дата відповіді: 27.02.2025 16:26
Відповідь надана

щодо зразків товару

Номер: 62509c81688e455c972aeb789e97a71b
Дата опублікування: 21.02.2025 14:54
Опис: Шановний Замовнику! Ми є потенційними Учасниками даної закупівлі. Вивчивши тендерну документацію, а саме: Додаток №4 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в частині «Учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією зобов’язаний надати зразки запропонованого товару (комплект спецодягу та халат) за адресою: м. Київ, вул. Симиренка, 17 у термін, що не перевищує 3 робочі дні з дати визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною. У разі визначення учасника переможцем, зразки товару зберігаються у Замовника для порівняння під час проведення вхідного контролю товару, що постачатиметься, до моменту його поставки у повному обсязі. У разі виявлення невідповідності товару до зразку, товар не буде прийнятий Замовником і буде повернений Постачальнику.». Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, та може бути подана виключно в електронному вигляді та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій. Отже Закон не передбачає можливості вимагати від учасника надати зразок, оскільки зразок практично неможливо надати в електронному вигляді. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має право відхилити тендерну пропозицію виключно на підставах передбачених ст. 30 Закону та ч.7 ст. 33 Закону, а саме: У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини Учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Поряд з цим закупівельним законодавством визначається вичерпний перелік документів, які надаються переможцем процедури закупівлі, а саме: - за абзацом 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - за абзацом 2 пункту 17 Особливостей переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; - за частиною 1 статті 27 Закону на вимогу Замовника переможець закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено документацією. Хочемо зазначити, що встановити відповідність товару своїм вимогам, перевірити якість товару, Замовник може шляхом аналізу технічної специфікації та наданих документів якості, що вимагаються в тендерній документації, та надаються у складі тендерної пропозиції. Відповідно до ч.15 ст.29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При цьому Законом не передбачено право Замовника вимагати від Учасників надання зразків предмета закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає повноважень Замовника на проведення оцінки відповідності продукції та експертизи її якості. Відповідно до чинного законодавства оцінка відповідності продукції та експертиза якості продукції віднесені до компетенції акредитованих органів з оцінки відповідності (Закон України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, ч.13 ст.23, ч.3 ст.27 Закону України “Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції”, Закон України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”). Замовник не є акредитованим органом з оцінки відповідності, тому не має право проводити оцінку відповідності продукції та експертизу якості продукції. Згідно рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 та № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, зразки товару не є складовою пропозиції Учасника у розумінні Закону, отже надання в якості тестового зразка для проведення вхідного контролю товару, що постачатиметься, до моменту його поставки у повному обсязі, зазначених в цьому технічному завданні є не правомірним. Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пкпз від 19.12.2017 року зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Згідно рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7760-р/пк-пз від 01.05.2024, закупівля № UA-2024-03-28-008502-a та зупиняючись на приписах закупівельного законодавства, зокрема статті 26 Закону, а також пунктах 31 і 44 Особливостей, Комісія дійшла висновку, що зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків товару чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пункту 44 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, просимо прибрати вимогу у Додатоку № 4 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в частині «Учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією зобов’язаний надати зразки запропонованого товару (комплект спецодягу та халат) за адресою: м. Київ, вул. Симиренка, 17 у термін, що не перевищує 3 робочі дні з дати визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною. У разі визначення учасника переможцем, зразки товару зберігаються у Замовника для порівняння під час проведення вхідного контролю товару, що постачатиметься, до моменту його поставки у повному обсязі. У разі виявлення невідповідності товару до зразку, товар не буде прийнятий Замовником і буде повернений Постачальнику», так як це суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. В разі якщо наше звернення не буде задоволено, наша компанія буде вимушена звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Дата відповіді: 24.02.2025 11:37