• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі стаціонару КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №3» (терапевтичне відділення) з влаштуванням енергозберігаючих заходів по вул.Синьоводській, 142 в м.Вінниці (код ДК 021:2015 : 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

11 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 500.00 UAH
Період уточнення: 19.02.2025 17:23 - 11.03.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: cdfe92dc148a44ca88a8acb60add4789
Дата опублікування: 27.02.2025 11:19
Опис: Шановний Замовнику. В ТД, до даної процедури закупівлі, зазначено: Учасники закупівлі в своїй діяльності повинні використовувати системи ДСТУ ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019 в галузі організації будівництва будівель; будівництва житлових і нежитлових будівель; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; покрівельних робіт; штукатурних робіт; робіт із завершення будівництва; спеціалізованих будівельних робіт. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючі сертифікати, що підтверджують провадження та функціонування в учасника вищезазначених систем. Зазначені сертифікати мають бути чинними та видані на ім’я учасника акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF). З цього приводу хочемо зауважити наступне: сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Крім того, є закони та нормативно-правові акти України, які чітко обумовлюють, що потрібно для виконання робіт у будівництві, зокрема з класом наслідків СС2. Хочемо звернути Вашу увагу, що – ми Учасник процедури закупівлі маємо всі необхідні та передбачені ЗАКОНОДАВСТВОМ дозвільні документи для виконання робіт за предметом закупівлі: - Ліцензія на провадження господарської діяльності у будівництві - Декларації/ дозволи на виконання певних видів робіт (за предметом закупівлі) - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки - Посвідчення кваліфікованих працівників щодо права виконувати роботи підвищеної небезпеки, допусків тощо про проходження навчання та виявлення необхідних знань із: законодавчих актів з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки і т.д. - Антикорупційну програму. Вищезазначені сертифікати не є обов’язковими для учасника, їх відсутність не забороняє учаснику займатись господарською діяльністю, оскільки не передбачені законодавством та є дискримінаційними, адже суттєво зменшують коло можливих учасників аукціону, а наявність таких чи подібних сертифікатів в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні робіт з капітального ремонту. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до Учасників. Оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності. Оскільки в статті ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» йдеться про вимоги, які повинен виконати учасник публічної закупівлі, на нашу думку Замовник в тендерній документації може лише розміщувати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені для учасника, без якої він не може здійснювати свою діяльність як суб’єкт господарювання (юридична особа, фізична особа – підприємець, фізична особа), а саме наявність відповідних дозволів та ліцензій, або сертифікатів відповідності, які необхідно отримувати згідно з вимогами діючого законодавства України. До того ж, у разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 15 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України, Закону України, ч.1,5 ст. 5, ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо обмеження конкуренції що призводять до дискримінації учасників та недотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Підсумовуючи вищевикладене - сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO є добровільною, НЕ віднесена до законодавчо! регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов’язковому порядку, не має жодного відношення до закупівлі, адже не забезпечує та не впливає на якість наданих послуг! Прошу внести зміни до Тендерної документації- виключивши дискримінаційні вимоги щодо надання сертифікатів системи ДСТУ ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019. Додатково зауважимо, що у випадку незадоволення моїх вимог, з метою захисту моїх прав та охоронюваних законом інтересів з урахуванням положень п. 55 Особливостей, норм ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», мною буде оскаржено вимоги документації Замовника до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше зауваження.Приймемо до розгляду та зробимо зміни до ТД зідно чинного законодавства.
Дата відповіді: 27.02.2025 14:10
Відповідь надана

щодо банківської гарантії з покриттям у розмірі 0 грн

Номер: 4709dff86ac04c4899b2427f7bce75e7
Дата опублікування: 26.02.2025 20:35
Опис: Шановний Замовник! просимо коректно зазначити умови щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції та документів щодо підтвердження ПОКРИТТЯ тендерної пропозиції Учасника, а саме внести зміни у пункти: 3.2.1. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. 3.2.2. Сума забезпечення: Нуль гривень 3.2.3. Строк дії забезпечення: не менше строку встановленого п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком 3 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. 3.2.6. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія. Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-нерезидентами, — BidBond. Банківська гарантія або резервний акредитив (стендбай), що надається банком-нерезидентом, має бути підпорядкована уніфікованим правилам, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торговельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). BidBond повинна бути авізована через авізуючий банк — резидент України. Учасник-нерезидент у складі тендерної пропозиції подає авізуванняBindBond, проведене авізуючим банком в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку 3.2.7. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контргарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. 3.2.8.Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 41 Особливостей.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше зауваження.Приймемо до розгляду та зробимо зміни до ТД зідно чинного законодавства.
Дата відповіді: 28.02.2025 10:08
Відповідь надана

Умова щодо огляду об'єкту з підписанням акту огляду є НЕЗАКОННОЮ

Номер: 1a0b49b567cb4a39b51cc3f3d0a2d370
Дата опублікування: 26.02.2025 20:29
Опис: шановний Замовник! умова щодо "Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період уточнень (звернення за роз’ясненнями),особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією" є НЕЗАКОННОЮ, що підтверджується численними рішеннями АМКУ та висновками ДАСУ із накладенням штрафу уповноваженим особам, що допустили порушення. Просимо вилучити з ТД незаконну умову щодо попереднього огляду об'єкту з підписанням акту огляду.
Відповідь: Шановний Учаснику!!! Надаємо відповідь щодо умов огляду об'єкту з підписанням акту. Відповідно до вимог передбачених в п. 2.1.5 Розділу 2 Тендерної документації: " Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період уточнень (звернення за роз’ясненнями),особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією." Вимога щодо попереднього огляду об’єкта спрямована на те, щоб потенційні Учасники в першу чергу мали змогу в реальному часі на місці оглянути об’єкт, на якому будуть здійснюватися відповідні роботи, і мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (договірну ціну) і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципам максимальної економії та ефективності. Крім цього, дана вимога жодним чином не дискримінує потенційних Учасників та не перешкоджає їх участі в даній процедурі закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Нами як Замовником закупівлі робіт важливо, щоб кожний Учасник мав наглядне розуміння об’єму будівельних робіт. Акт огляду об’єкта зазначений в роз’ясненнях до Тендерної документації і не зазначено що потрібно надавати як окремий обов’язковий додаток.
Дата відповіді: 27.02.2025 09:59
Відповідь надана

Долучення відомості ресурсів

Номер: 966ac07f337b44bd897ee9327a76d0e6
Дата опублікування: 26.02.2025 14:23
Опис: Доброго дня! Згідно вимог Настанови, Замовник надає відомість ресурсів/специфікацію. Просимо долучити відомість ресурсів, яка необхідна для підготовки цінової пропозиції і кошторисних розрахунків Учасника
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Відповідно до пункту 5.1 розділу 5 цієї Настанови для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договорної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію! Нами як Замовником наданій ДЕФЕКТНІ АКТИ ДОДАТОК №2 до Тендерної документації, якої достатньо для підготовки цінової пропозиції і кошторисних розрахунків. З провагою Замовник.
Дата відповіді: 26.02.2025 15:00
Відповідь надана

Перелік документів, які подаються Учасником

Номер: ed62286524c7471689500b449d1b0b42
Дата опублікування: 26.02.2025 11:50
Опис: Добрий день. Просимо звернути увагу, що в ТД Замовника вказані деякі документи (акт олгяду об'єкту, Статут для юр.осіб, підтвердження повноваження підпису представника Учасника і т.д), які не зазначені в Додатках до ТД, як документі що подаються Учаником. Відповідно до п. 28 Особливостей: Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. та відповідно до п.44: Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше зауваження.Приймемо до розгляду та зробимо зміни до ТД зідно чинного законодавства.
Дата відповіді: 28.02.2025 10:10
Відповідь надана

строк подачі пропозицій

Номер: 0f460d54563e44fba95522eae46bae3d
Дата опублікування: 20.02.2025 09:42
Опис: чому такий короткий строк подачі пропозицій
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, будуть внесені зміни по термінам
Дата відповіді: 20.02.2025 11:49
Відповідь надана

олгляд

Номер: 5409e95a4dd44604aeeb8e970c325617
Дата опублікування: 20.02.2025 09:35
Опис: . Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період уточнень (звернення за роз’ясненнями),особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією. просимо надати зразок акту та вказати контактний тел відповідальної особи за огляд!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь: АКТ обстеження об’єкта від ____________ 20__ р. Нами проведено обстеження об’єкта (найменування, адреса, відомча належність): _______________________________________________________________________________________ прізвище, ім’я, по батькові керівника об’єкта: директор Шуткевич Наталія Григорівна в присутності: завгосп Шумська Оксана Іванівна кон.тел.050-385-41-35 (посада, прізвище, ім’я, по батькові особи) з метою: ______________________________________________________________________________. Обстежено: робоче місце (робоча зона), професія, технологічний процес, що виконується: ______________________________________________________________________________________ встановлено: ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________. Підписи: ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ Акт складений у 2 примірниках. Підписи осіб, що взяли участь в обстеженні _______________________________________________________________________________________ Один примірник акта одержав: ___________________________ (підпис, ініціали та прізвище)
Дата відповіді: 20.02.2025 12:08