-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи
• Джерело фінансування: місцевий бюджет • Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. • Місце реєстрації: 30602, Україна, Хмельницька область, Теофіполь, вулиця Ювілейна, будинок 36. • Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» • Уточнюючий код ДК 021:2015 - 03413000-8 «Паливна деревина» • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації.
Завершена
1 320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 600.00 UAH
Період уточнення:
19.02.2025 14:40 - 24.02.2025 00:00
Відповідь надана
корупційні порушення
Номер:
cb96c68ddc3843aa8fcbeeebbfcd091c
Дата опублікування:
20.02.2025 16:00
Опис:
Проаналізувавши попередні закупівлі Замовника та іших Замовників, територіально близьких одне з одним, зокрема ВОРОНІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ: 25889894, Святецький ліцей Теофіпольської селищної ради Код ЄДРПОУ: 25907638, КУ Новоставецький ліцей Теофіпольської селищної ради. Код ЄДРПОУ: 25907540, КУ Базалійський ліцей Теофіпольської селищної ради Код ЄДРПОУ: 25879861, ми дійшли висновку про те, що Замовники зазначених закупівель висувають аналогічні вимоги до потенційних учасників, які в змозі виконати виключно КП "Теофіпольлісвод" Теофіпольської селищної ради Код ЄДРПОУ 31278861, який користується цими обставинами та у змові з Замовниками виграє у закупівлях які містять завідомо дискримінаційні умови, та з найбільшою ціною серед усіх учасників, фактично навіть не приймаючи участі в аукціонах, не понижуючись, оскільки впевнений у своїй корупційній схемі. Вимагаємо видалити з ТД вимоги щодо надання "Учасник має надати копії документів, що підтверджують походження лісопродукції: - лист від виробника.
Виробник товару у своїй діяльності повинен застосовувати систему управління якістю. На підтвердження даної вимоги Учасники у складі тендерної пропозиції надають сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 стосовно надання допоміжних послуг у лісовому господарстві, що видана виробнику товару. Також у складі тендерної пропозиції Учасники зобов’язані надати Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, який виданий на систему ДСТУ EN ISO 9001:2018 на ім’я виробника. Якщо учасник не є виробником, додатково надається гарантійний лист від виробника, яким Учаснику дозволяється використовувати даний сертифікат." В іншому випадку будемо звертатись до АМКУ та інших уповноважених органів з метою ініціації перевірки діяльності Замовника а так само інших перелічених Замовників та КП "Теофіпольлісвод" Теофіпольської селищної ради Код ЄДРПОУ 31278861.
Відповідь:
ТЕОФІПОЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) проводить закупівлю товару код ДК 021:2015-03410000-7 «Деревина» (Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі – UA-2025-02-19-008970-a.
Процедура закупівлі оголошена із врахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
По перше, згідно із частино 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
Вимога надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 та інші вимоги встановлені для того, щоб бути впевненим у тому що, товар, який є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам.
Наявність в компанії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 є гарантією якості та безпеки використання продукту для майбутнього клієнта. Адже, ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високій якості продукції, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі компанії, а наявність вказаного сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 гарантує йому екологічність товарів та процесу їх виробництва.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції.
Окрім того, у розробці стандартів окрім виробників продукції та постачальників участь беруть і споживачі з різних країн. Це дозволяє сертифікованим компаніям, повною мірою враховувати практично будь-які вимоги і побажання клієнтів та відповідати їм. Окрім цього, щороку організація, яка отримала сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018, повинна його підтверджувати і проходити повторну перевірку аудиторами міжнародної компанії зі стандартизації.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати технічні характеристики товарів, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля ( п.3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»).
По друге, згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Будь який міжнародний стандарт ISO видається не на предмет закупівлі, а безпосередньо на процес виробництва, тому будь яке ISO видається на весь цикл виробництва тої чи іншої продукції.
Відповідно до загальноприйнятого визначення Виробничий цикл - період перебування предметів праці (сировини і матеріалів) у виробничому процесі з початку виготовлення до випуску готового продукту.
Враховуючи вищевказане ДСТУ ISO 9001:2018 підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі, тому зазначення вимоги з їх надання є повністю обґрунтованим.
Крім того, наголошуємо, що визначення якісних та технічних характеристик предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору якісних характеристик предмета закупівлі чи обґрунтування його застосування.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потреб чи умов потенційних учасників закупівлі, за необхідності Замовником буде застосований будь який із 24598 стандартів, згідно офіційного сайту Міжнародної організації із стандартизації (англ. International Organization for Standardization, ISO).
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником не вноситимуться зміни в тендерну документацію.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
21.02.2025 16:24