-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові)
Торги не відбулися
134 462 455.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 344 624.55 UAH
мін. крок: 1% або 1 344 624.55 UAH
Період уточнення:
27.08.2018 08:18 - 28.09.2018 19:00
Відповідь надана
Надання сертифікатів
Номер:
7f9a1bd1377b4240af492a5bb2a04925
Дата опублікування:
28.09.2018 16:46
Опис:
Відповідно до вимог додатку 1 учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії:
- діючого Сертифікату відповідності продукції, яка буде поставлятись, вимогам ДСТУ ISO 5208:2008 та ДСТУ ISO 14313 або ДСТУ ISO 7121;
- діючого сертифікату перевірки (або експертизи) типу на відповідність вимогам «Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 35),
Просимо надати пояснення,
- чи повинен учасник подати копії сертифікатів на кожен конкретний розмір окремо, чи достатнім буде надання сертифікату лише на один (максимальний) розмір.
- чи є необхідним наявність в сертифікатах, для відповідності вимогам документації, інформації щодо виконання кранів та їх керування, чи достатньо, якщо така інформація буде зазначена у таблиці відповідності та документах завода-виробника (технічний паспорт, інструкція з експлуатації)
Відповідь:
Розглянувши Ваше питання повідомляємо що під вимогою Замовника щодо надання копії діючого Сертифікату відповідності продукції, яка буде поставлятись, вимогам ДСТУ ISO 5208:2008 та ДСТУ ISO 14313 або ДСТУ ISO 7121 та діючого сертифікату перевірки (або експертизи) типу на відповідність вимогам «Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 35) передбачена сертифікація предмету закупівлі (продукції) на відповідність вище перерахованим нормативним документам. Сертифікована повинна бути вся продукція, без виключень. Кількість сертифікатів для Замовника не має значення. Якщо Орган з оцінки відповідності видасть сертифікат, який охопить увесь перелік продукції, сертифікат буде вважатись таким що відповідає вимогам Замовника.
Дата відповіді:
01.10.2018 17:47
Відповідь надана
Щодо подання податковоі накладної
Номер:
2086a64ce79b46778790e538fd3de06f
Дата опублікування:
28.09.2018 16:37
Опис:
Доброго дня, шановний тендерний комітет! Наша компанія має намір прийняти участь у оголошеній вами закупівлі. Наші юристи ретельно вивчили тендерну документацію та просять надати відповідь на наступне питання.
Відповідно до пункту 4.3 проекту договору Постачальник зобов’язаний надати Покупцю податкову накладну, складену в електронній формі та оформлену належним чином, з зазначенням обов’язкових реквізитів, відповідно до вимог Податкового кодексу України, з дотриманням умов щодо належної реєстрації електронного підпису уповноваженої особи та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку та в строки, встановлені Податковим кодексом України.
Несвоєчасне надання Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування, або її оформлення з порушеннями порядку заповнення, встановленого Податковим кодексом України, або надання податкової накладної з порушенням вимог щодо електронного підпису уповноваженої особи, яка її підписала, або не підтвердження реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, передбачені Податковим кодексом України, оплати надає право Покупцю не здійснювати оплати Товарів за цим Договором до моменту одержання Покупцем такої податкової накладної/розрахунку коригування та одержання інформації з Єдиного реєстру податкових накладних про підтвердження факту здійснення такої реєстрації Постачальником та перевірки податкової накладної/розрахунку коригування на предмет додержання вимог законодавства щодо її заповнення та підписання (відкладальна обставина).
Зазначаємо, що нами як учасником-нерезидентом, у разі перемоги на торгах, вказана умова договору не може бути виконана, з огляду на зазначене нижче.
Статтею 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис» передбачено, що електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) у разі, якщо:
електронний цифровий підписпідтверджено з використанням посиленого сертифіката ключа за допомогою надійних засобів цифрового підпису;
під час перевірки використовувався посиленийсертифікат ключа, чинний на момент накладення електронного цифрового підпису;
особистий ключ підписувача відповідає відкритому ключу, зазначеному у сертифікаті.
Разом з тим зазначаємо, що ми як учасник торгів є резидентом КНР, законодавство якої не містить ні поняття, ні можливості використання «посиленого сертифіката ключа» при підписанні електронних документів.
Окрім того, як відомо нам, в законодавстві України відсутній механізм визнання іноземних сертифікатів ключів. Так само на законодавчому рівні не визнано жодний з іноземних стандартів електронного цифрового підпису.
На наше переконання подання учасником-нерезидентом податкової накладної не оформленої за законодавством України належним чином та з порушенням вимог щодо електронного підпису (без використання посиленого сертифіката ключа), може стати підставою для неотримання оплати по Договору (навіть в разі належної поставки товару Покупцю), застосування штрафних санкцій, у тому числі й розірвання Покупцем договору в односторонньому порядку, оскільки вказане передбачене його умовами.
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що з метою забезпечення рівної участі учасників-нерезидентів у вказаних торгах та подальшого виконання договору,проект договору підлягає редагуванню в цій частині. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь:
Ваше питання розглянуто. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
01.10.2018 18:13
Відповідь надана
Тендерне забезпечення
Номер:
94d7bddd98fd4d2793e29263c0d22702
Дата опублікування:
28.09.2018 16:24
Опис:
Доброго дня! Відповідно до вимог пункту 2 розділу III тендерної документації учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Банківська гарантія, її форма та зміст, повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України та додатку VI тендерної документації.
Додатком VI до тендерної документації встановлені вимоги до банків-контргарантів, зокрема їх рейтингу.
Відповідно до пункту 7 розділу І Постанови НБУ від 15 грудня 2004 року № 639 банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно ДО СВОЇХ ВНУТРІШНІХ ПОЛОЖЕНЬ з урахуванням вимог частин першої-третьої статті 10 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Таким чином вказана у тендерній документації вимога прямо протирічить чинним нормативно-правовим актам, які регламентують порядок видачі банківських гарантій та є дискримінаційною до учасників, які планують використати контргарантії.
Просимо надати роз'яснення, чим саме обумовлена така вимога, та чому вона встановлена замовником.
Відповідь:
Вимога щодо надання тендерного забезпечення прямо передбачена Законом України «Про публічні закупівлі». Вимога до рейтингу банків встановлена Замовником до банків гарантів/контргарантів, а не до Учасників. Показники рейтингу банку свідчать про надійність банку та знижують ризики Замовника при виконанні банком гарантом/ контргарантом гарантійних зобов’язань за банківською гарантією. Дана вимога ніяким чином не дискримінує Учасників.
Дата відповіді:
01.10.2018 17:46
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
cbe3560709fb4ea4b63b6da28fa0bafa
Дата опублікування:
28.09.2018 15:39
Опис:
Доброго дня! Відповідно до пункту 12.3 Проекту договору істотні умови договору не можуть змінюватись після підписання договору, крім випадків, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі". Одним з таких випадків є зміна курсу іноземної валюти (пункт 7 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"). Однак зміна істотних умов на підставі цього пункту можлива лише за умови встановлення у договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Враховуючи, що замовником не визначено, які саме умови договору є істотними, а також у зв'язку з тим, що ми плануємо запропонувати товар, який містить імпортну складову, просимо розглянути питанням внесення змін до тендерної документації, а саме проекту договору та встановити порядок зміни ціни у разі коливання курсу іноземної валюти
Відповідь:
Розглянувши Ваше питання повідомляємо що для Замовника є неприйнятною умовою включення до проекту договору умови про порядок зміни ціни у разі коливання курсу іноземної валюти.
Дата відповіді:
01.10.2018 17:45
Відповідь надана
Щодо продовження терміну подачі пропозицій
Номер:
2a7aa03dd8b34ce1bd31902944dfe5de
Дата опублікування:
28.09.2018 10:47
Опис:
Ми плануємо брати участь у тендері як представник заводу – виробника. Але для підготовки якісної тендерної пропозиції (детальне погодження техдокументації і технічних умов , розроблення і погодження кошторисної документації і цінової політики , забезпечення належної якості продукції згідно вимог даного тендеру, просимо продовжити термін подачі пропозиції на 14 діб.
Відповідь:
Замовник, при встановленні строків подання тендерних пропозицій, керується Законом України «Про публічні закупівлі». В даному випадку строк для підготовки та подання тендерних пропозицій складає 43 (сорок три) календарні дні. Продовження строку подання для Замовника є неприйнятним.
Дата відповіді:
01.10.2018 17:44
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
4d391d2d9f5642b6bbf2ab791333d1a0
Дата опублікування:
28.09.2018 10:01
Опис:
Доброго дня! Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції надає опитувальник контрагента за формою, яку наведено в Додатку V.
В той же час в Додатку V зазначено, що даний додаток є зразком, не є бланком для заповнення, може додаватись в будь-якому зручному форматі. У разі прийняття за основу даного формату - всі посилання та коментарі видаляються. Даний зразок не є універсальним та не передбачає всі можливі варіанти структури.
Таким чином виникає протиріччя між вимогами пункту 1 Розділу ІІІ, які наголошують на поданні інформації за формою, наведеною в Додатку V, та інформацією, наведеною в цьому додатку, яка дозволяє відступати від запропонованої форми.
Просимо надати роз’яснення з цього питання, а також усунути зазначені протиріччя шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію
Відповідь:
Опитувальник надається за формою, наведеною у додатку V. Додаток V містить в собі два документи: анкета та структура власності. Анкета заповнюється безпосередньо в прикріпленому до тендерної документації файлі і є обов’язковою для заповнення. Структура власності надається для встановлення всіх кінцевих бенефіціарних власників Контрагента (за наявності) та подається в довільній формі. Зразок надано для зручності Учасникам.
Дата відповіді:
01.10.2018 17:42
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
e7a2467cebd74c8b8e37625ee067ac17
Дата опублікування:
28.09.2018 09:23
Опис:
Доброго дня! Пунктом 5.1 проекту договору визначено, що Постачальник зобов’язується передати Покупцю Товари в кількості, строки та в місці поставки відповідно до Специфікації.
Специфікацією (додатком 1 до договору) передбачено, що строк поставки товару становить 360 календарних днів з дати укладання Договору.
Слід зазначити, що відповідно до статті 251 Цивільного кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана
дія чи подія, яка має юридичне значення.
Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
В даному випадку, як визначено в Специфікації - з дати укладання Договору.
Якщо нами вірно зрозуміло положення вказано пункту договору, учаснику-переможцю, як Постачальнику надається 360 денний строк для поставки товару, а саме період, який починається з дати укладання Договору і закінчується 360 днем.
При чому, вказане зобов’язання Постачальник може виконати починаючи з дати укладання Договору, як початку перебігу строку.
Разом з тим, підпунктом 6.4.1 проекту договору передбачено, що Постачальник має право на дострокову поставку Товарів лише за письмовим погодженням Покупця.
Оскільки, початком перебігу строку поставки товару визначено дату укладення договору, вважаємо що умова щодо «дострокової поставки», є такою, що суперечить законодавству у сфері закупівель, тому що вказана поставка не можлива раніше укладення договору.
Зважаючи на викладене вище, прохання надати відповіді на питання:
Чим обґрунтовано п. 6.4.1 проекту договору?
Яким чином Постачальнику забезпечити поставку товару, зважаючи на суперечність строку поставки та п. 6.4.1?
Якщо Покупець не надав Постачальнику письмового погодження на таку поставку, як має виконуватися поставка – на 360-тий день з дня укладення Договору?
В разі зазначення пункту 6.4.1 в проекті договору помилково, прохання внести зміни до проекту, видаливши вказаний пункт.
Відповідь:
Ваше питання розглянуто. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
01.10.2018 17:51
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
fe80944256dd4da99850b140e9318553
Дата опублікування:
28.09.2018 09:21
Опис:
Доброго дня! Відповідно до пункту 9.2 проекту договору при поставці Товарів обов'язкова наявність документації, що підтверджує гарантійні зобов'язання Постачальника на Товари та термін таких гарантійних зобов’язань. (зазначається у договорі при оформленні таких документів виготовлювачем Товарів або Постачальником).
З урахуванням зазначеного, прохання надати відповідь на наступне питання.
Умова щодо «документації» в розумінні замовника, має підтверджуватися одним чи декількома документами? Якщо одним то яким саме?
Якщо вказане поняття має на увазі декілька документів, прохання вказати конкретний перелік таких документів?
Відповідь:
Кількість документів про гарантійні зобов’язання Постачальника може бути різною на розсуд Постачальника, однак, не менше одного.
Дата відповіді:
01.10.2018 17:50
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
4a29f725d9a94270b0925f1df6bfa4f0
Дата опублікування:
28.09.2018 09:18
Опис:
Доброго дня! Абзацом 2 пункту 2.5 проекту договору передбачено, що у випадках, передбачених стандартами, технічними умовами, Постачальник зобов'язаний при відвантаженні (здачі) Товарів в упакованих або затарених місцях вкласти в кожне тарне місце документ, яка свідчить про найменування та якість продукції, що знаходиться в даному тарному місці.
З умов проекту договору вбачається, що порушення Постачальником як зобов’язань, так і будь-яких умов договору має наслідком: від повернення авансової суми Покупцю до розірвання договору в односторонньому порядку.
Зважаючи на вищевикладене, прохання надати відповідь на наступне питання: які конкретні документи має надати Постачальник згідно вказаного пункту, щоб повністю відповідати умовам договору?
Відповідь:
Пакувальний лист та паспорт.
Дата відповіді:
01.10.2018 17:49
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
006c8af25b5b4ca28974d6c5891a5591
Дата опублікування:
28.09.2018 09:16
Опис:
Доброго дня! Відповідно до пункту 4.1 проекту договору розрахунки здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем на зазначений у розділі 13 цього Договору поточний рахунок Постачальника грошових коштів на умовах, визначених цим Договором.
Окрім того, пунктом 12.9 проекту договору передбачено, що будь-які повідомлення за цим Договором мають юридичну силу, якщо вони викладені письмово і направлені іншій Стороні на її поштову адресу рекомендованим або цінним листом (телеграмою) або доведені до відома іншої Сторони кур’єром під розписку. Поштовою адресою кожної зі Сторін вважається поштова адреса, зазначена у розділі 13 цього Договору або письмово повідомлена нею іншій Стороні відповідно до пункту 12.7. цього Договору.
Звертаємо увагу, що розділ 13 проекту договору має назву «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ», а реквізити Сторін, включаючи їх розрахункові рахунки та місцезнаходження містяться в розділі 14 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН».
Прохання внести відповідні зміни до проекту договору.
Відповідь:
Ваше питання розглянуто. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
01.10.2018 17:48