-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Захисний одяг для пожежника (Костюм спеціальний захисний)
Торги відмінено
100 491 819.92
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 502 459.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 502 459.10 UAH
Період уточнення:
17.02.2025 16:30 - 27.03.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо вимог до річного обсягу та подовження строків прийому пропозицій
Номер:
762daa142b1a4709a63370f79e220850
Дата опублікування:
19.03.2025 16:26
Опис:
Шановний Замовнику,
Звертаємось до Вас, як український виробник спеціального захисного одягу для пожежників та рятувальників, із проханням продовжити термін подання тендерних пропозицій на закупівлю "Захисний одяг для пожежника (Костюм спеціальний захисний)" на 15 календарних днів через об'єктивні обставини, що унеможливлюють своєчасне проведення необхідних випробувань та отримання відповідних документів.
Суттєво ускладнює роботу активні бойові дії на території України, які спричинила вторгненням російська федерація, а саме систематичні обстріли великих міст та об'єктів енергетичної інфраструктури, де розміщені випробувальні акредитовані лабораторії, що підтверджується листом № 046 ТОВ "АКАДЕМТЕСТ" від 11 березня 2025 року.
Ще одним фактором, який істотно впливає на своєчасне проведення сертифікації продукції є завантаження інших акредитованих лабораторій таких як ДП “Кривбасстандартметрологія”; ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"; ДП «ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ»; ДП
«ХАРКІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ»; ДП"ЛЬВІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" через одночасне проведення закупівель Міністерством оборони України, Національною гвардією України, Державною прикордонною службою України та Національною поліцією України
які так само мають завантаження на кілька місяців уперед і не мають змоги видати протоколи випробувань у строк.
Звертаємо вашу увагу, що технічні вимоги до "Захисного одягу для пожежника (Костюм спеціальний захисний)" (наказ ДСНС України № НС-410 від 15.04.2024) є відносно новими. Минулого року за ними не проводилися роботи з сертифікації та виробництва зразків для випробувань, а цього року могли бути внесені коригувальні зміни до вимог з доповненнями у конструкції або у нормативних документах. Тому не було сенсу проводити випробування/сертифікацію завчасно до тендеру.
Також просимо знизити вимогу щодо надання копії документів, що підтверджують обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік (або 2024 рік), який повинен складати не менше 90% від очікуваної вартості закупівлі Замовника, до 50%, оскільки це може стати причиною неможливості подання тендерної пропозиції як нами, так і іншими учасниками.
Хочемо наголосити, що встановлення вимоги про надання документів, що підтверджують обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік (або 2024 рік), у розмірі не менше 50% замість 90% від очікуваної вартості закупівлі жодним чином не вплине на якість, своєчасність та ефективність виконання даної закупівлі. Водночас це дозволить уникнути необґрунтованих обмежень щодо участі у тендері для учасників, чий річний дохід за 2023 рік (або 2024 рік) є меншим за 90% від очікуваної вартості закупівлі Замовника.
Просимо внести відповідні зміни та надати можливість більшій кількості учасників взяти участь у закупівлі, зменшивши вимогу щодо обсягу річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік (або 2024 рік) до 50%.
Відповідь:
Добрий день!
З приводу Вашого звернення надаємо наступну інформацію: 06.03.2025 року за результатами звернення потенційного учасника, замовником було подовжено термін надання тендерних пропозицій на 20 календарних днів. Загальний термін надання учасниками тендерних пропозицій з моменту оголошення становить 40 календарних днів, що є достатнім для проведення всіх лабораторних випробувань (вимірювань). Крім цього, хочемо зазначити, що технічні вимоги на захисний одяг пожежника розроблені та затверджені наказом ДСНС України від 15.04.2024 № НС-410. З метою ефективного та раціонального використання державних коштів вищезазначені технічні вимоги оприлюднені на сайті ДСНС для ознайомлення (вивчення) громадськістю та потенційними Учасниками. Враховуючи значний проміжок часу з дня затвердження та оприлюднення технічних вимог до оголошення даної процедури закупівлі, потенційні Учасники, які дійсно зацікавлені в забезпеченні якісним речових майном підрозділів ДСНС України, мали достатньо часу провести всі відповідні лабораторні випробування. Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для подовження терміну надання тендерних пропозицій.
Зазначена у тендерній документації Замовника вимога, щодо наявності фінансової спроможності в розмірі 90% очікуваної вартості предмету закупівлі не є дискримінаційною. Відповідно до ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовником не вимагається подання підтвердження обсягу річного доходу у розмірі більшому ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
Дата відповіді:
21.03.2025 15:09
Відповідь надана
Просимо вас привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства а саме ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер:
044916d041754c92842719173a470922
Дата опублікування:
04.03.2025 10:11
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
23 лютого 2025 о 09:25 ви на https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-17-012270-a надали офіційну Відповідь: Добрий день. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. Вимога до потенційних Учасників щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв не є дискримінаційною та не суперечить вимогам статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Проте, Замовником з метою розширення кола потенційних Учасників будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
Хота станом на сьогодні на zakon.rada.gov.ua зазначений дослівний текст даної статті на яку Ви посилаєтесь.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
З огляду на вище зазначене просимо вас привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства на яке ви самі послалися у своїй відповіді від 23 лютого 2025 о 09:25 ви на https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-17-012270-a .
Відповідь:
Добрий день. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. Вимога до потенційних Учасників щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв не є дискримінаційною та не суперечить вимогам статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовником з метою розширення кола потенційних Учасників внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
Дата відповіді:
06.03.2025 10:59
Відповідь надана
У законодавстві не міститься норм, які дозволяють замовнику встановлювати вимоги щодо підтвердження аналогічного досвіду виключно договорами, укладеними із замовниками за наслідками процедури публічної закупівлі тому така вимога є дискримінаційною умовою
Номер:
8cd1c71ac2f942e58bc46a8dd5378221
Дата опублікування:
03.03.2025 16:56
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
У відповідності до Додатку1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) у відповідності до пункту другого Перелік кваліфікаційних документів. пп. другого Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Довідка, складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі).
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Чинне законодавство не містить поняття «аналогічний договір» за кодом ДК 021:2015: 35110000-8
Водночас у законодавстві не міститься норм, які дозволяють замовнику встановлювати вимоги щодо підтвердження аналогічного досвіду виключно договорами, укладеними із замовниками за наслідками процедури публічної закупівлі тому така вимога є дискримінаційною умовою. На підтвердження даного твердження є рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), №24455-р/пк-пз від 28.10.2021 року внесено зміни до тендерної документації, шляхом усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. , відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання «аналогічний договір» за кодом ДК 021:2015: 35110000-8 обмежує коло можливих учасників закупівлі.
Вимога про підтвердження наявності аналогічного договору із замовником у розумінні Закону є дискримінаційною, оскільки суперечить такому принципу здійснення закупівель як недискримінація учасників та обмежує участь у закупівлі учасників, які не мають відповідного досвіду. Натомість замовник не обґрунтував необхідності встановлення у тендерній документації наведеної вимоги у вказаній редакції.
З огляду на вище зазначене просимо Вас, не застосовувати до учасників процедури закупівлі згідно 2025-02-17-012270-a кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону «аналогічний договір» за кодом ДК 021:2015: 35110000-8, щодо підтвердження виконання відповідного досвіду. Та внести необхідні зміни до тендерної документації, які б дозволили взяти участь в Відкритих торгах з особливостями згідно UA-2025-02-17-012270-a та збільшити коло потенційних Учасників та заощадити бюджетні кошти.
Дане звернення підготовлене згідно з пунктом 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення.
Дякуємо за розуміння!
Відповідь:
Добрий день. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. Вимога до потенційних Учасників щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв не є дискримінаційною та не суперечить вимогам статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовником з метою розширення кола потенційних Учасників внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
Дата відповіді:
06.03.2025 10:59
Відповідь надана
Питання
Номер:
05ba66d40a0c4fe6b864c43e8ee73fdd
Дата опублікування:
24.02.2025 14:01
Опис:
Шановний Замовник умовами тендерної документації закупівлі « ЗАХИСНИЙ ОДЯГ ДЛЯ ПОЖЕЖНИКА (КОСТЮМ СПЕЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСНИЙ)» Код ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання за ідентифікатором UA-2025-02-17-012270-a, пункту 3, ЗОП виготовляється з таких шарів матеріалів (далі ‒ пакет матеріалів): 1. Термостійкий матеріал ‒ тканина, виготовлена з арамідних волокон пісочного кольору (коричнево-жовтого) (метаарамідних – не менше 70%), допускається додавання антистатичних волокон (не більше 3%). 2. Водотривкий шар пакета виготовлений шляхом нанесення на неткану основу з арамідних волокон мембранної плівки з політетрафторетилену (поліфторетилен) (PTFE). Шви водотривкого шару повинні бути герметизовані PTFE-стрічкою машинним способом. 3. Теплоізоляційний шар виготовляється з нетканого матеріалу з арамідних волокон. 4. Підкладковий шар ‒ тканина з арамідних волокон. Допускаються змішані тканини з арамідних волокон (не менше 50%) та негорючої віскози. 5. Зносостійкий матеріал для ліктьових, колінних та вставок для запобігання дії бруду, рідин тощо на елементи одягу Тканина виготовлена з арамідних волокон з нанесенням зносостійкого шару ‒ силікон-карбон. Хочемо зазначити, що тканини які відповідають вимогам Замовника не виробляються на території України. Виготовлення за технічними показниками Замовника та імпортування відповідних вищевказаних матеріалів з інших країн займає близько 40-50 днів. Крім того, після імпортування, дані матеріали повинні пройти лабораторні випробування, та бути застосовані для виготовлення 3-ох готових виробів що також підлягають лабораторним випробуванням. Для проведення перерахованих випробувань потрібно близько 20-30 днів. З метою запобігання порушення прав учасника, встановлення дискримінаційних умов процедури закупівлі, недопущення монополізації, просимо Вас внести відповідні зміни в дану закупівлю шляхом продовження термінів подання тендерних пропозицій учасниками на 30 календарних днів.
Відповідь:
Добрий день. З метою збільшення кола потенційних Учасників, Замовником буде подовжено термін подання тендерних пропозицій на 20 календарних днів.
Дата відповіді:
25.02.2025 11:25
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі
Номер:
3794d3430b0049acad0faacfd6cd5132
Дата опублікування:
20.02.2025 13:22
Опис:
Доброго дня!
В даний час, в період запровадження військового стану, кожен намагається зробити максимум для підтримки нашої країни. Враховуючи, що наша компанія має досвід в розробці одягу та текстильних виробів (наметів, спальників, тощо), ми маємо нагоду проявити свою підтримку в провадженні захисного одягу для пожежників та рятувальників.
Наше підприємство тривалий час співпрацює та є офіційним представником іноземної компанії-виробника, яка виробляє якісний одяг та взуття, в т.ч. захисний одяг та спецодяг, який відповідає міжнародним стандартам якості та безпеки.
На наше замовлення, було виготовлено костюми спеціальні захисні, згідно вимог опублікованих на сайті https://dsns.gov.ua.
Костюми та матеріали пройшли випробування на відповідність в Україні, що підтверджено відповідними протоколами.
Окрім цього, наше підприємство має можливість вчасно та в повному обсязі поставити товар, в разі обрання нашої пропозиції.
Наше підприємство, має можливість та бажання прийняти участь в даній закупівлі, але для цього у нас не має підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону, а саме досвіду з постачання аналогічного (аналогічних) товару за кодом ДК 021:2015: 35110000-3.
Водночас, пунктом 48 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
З огляду на вищезазначене, просимо розглянути можливість не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону та внести необхідні зміни до тендерної документації, які б дозволили нашому підприємству взяти участь в даній процедурі відкритих торгів та збільшило б коло потенційних Учасників.
Дякуємо за розуміння!
Відповідь:
Добрий день. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. Вимога до потенційних Учасників щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв не є дискримінаційною та не суперечить вимогам статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Проте, Замовником з метою розширення кола потенційних Учасників будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
Дата відповіді:
23.02.2025 09:25