• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба для дорожньої розмітки

Відсутні

Завершена

390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
Період уточнення: 17.02.2025 15:58 - 22.02.2025 00:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: 068538e6fdd0451f9f47ef4d994c3db4
Дата опублікування: 19.02.2025 09:27
Опис: Добрий день, шановний Замовнику! Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)? Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів. Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету. Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг. Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище. Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу: 1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно. 2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою. 3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________. 4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою. Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем. Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь: Електронним документообігом не користуємся
Дата відповіді: 19.02.2025 15:38
Відповідь надана

проєкт

Номер: 15ae11269998425191668c632b284de6
Дата опублікування: 19.02.2025 09:25
Опис: Пунктом 8.3 вказано, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 8.3. договору та викласти у наступній редакції: 8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним органом.
Відповідь: 4) По питанню четвертому. Закон 922 зобов’язує Замовника викладати проект договору про закупівлю, коли він оголошує відкриті торги… На рівні Закону залишено, що саме включати до такого договору. Водночас Замовник має укласти договір відповідно до норм ЦК та ГК (ч.1 ст.41 Закону 922). Підтвердженням обставини непереборної сили (форс-мажором) будуть документи відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні», а саме від Торгово-промислової палати України та уповноважених нею регіональних торгово-промислових палат. Регіональні торгово-промислові палати є структурними підрозділами Центральної ТПП. До регіональної структури торгово-промислових палат входять центральна ТПП України та 25 регіональних ТПП. Враховуючи зазначене не вбачаємо за необхідність вносити зміни до проекту договору. Іншим компетентним органом можуть бути тільки структурні підрозділи ТПП.
Дата відповіді: 19.02.2025 15:36
Відповідь надана

проєкт

Номер: f2a1fd1bee71479baa452b46449e9af2
Дата опублікування: 19.02.2025 09:18
Опис: В Україні тривають військові дії. Ворог діє дуже підступно. Кожний куточок України регулярно зазнає ракетних та шахедних атак. Договір буде укладено під час військового стану, відповідно, військові дії можуть перешкодити виконувати Сторонам свої обов’язки належним чином. Враховуючи вище викладене, пропоную додати до пункту договору пункт в наступній редакції: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними
Відповідь: 3) По питанню третьому. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні», Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Існування обставин форс-мажору щодо порушення/невиконання зобов'язань, можуть доводитися будь-якими доказами. Жодними нормативними документами не передбачено, які саме підстави в частині підтвердження форс-мажорних обставин повинен включати в проект договору Замовник. В рамках Закону Замовником визначено підтвердження форс-мажорних обставин саме документами, які видаються Торгово-промисловою палатою України. В разі виникнення форс-мажорних обставин будуть прийняті документи відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні», а саме від Торгово-промислової палати України та уповноважених нею регіональних торгово-промислових палат.
Дата відповіді: 19.02.2025 15:37
Відповідь надана

предмет

Номер: 40ae0be5d52341079c819790e5f5f2d3
Дата опублікування: 19.02.2025 09:06
Опис: Пунктом 2.7. вказано, що Постачальник гарантує якість Товару у цілому. Гарантійний строк на комплектуючі і складові частини Товару вважається рівним гарантійному строку на Товар в цілому. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що не передбачають наявність комплектуючих і складових частин. Прошу привести пункт договору у відповідність до предмету закупівлі.
Відповідь: 2) По питанню другому. Закон 922 зобов’язує Замовника викладати проект договору про закупівлю, коли він оголошує відкриті торги… На рівні Закону залишено, що саме включати до такого договору. Водночас Замовник має укласти договір відповідно до норм ЦК та ГК (ч.1 ст.41 Закону 922). З метою убезпечення Замовника від додаткових витрат, Замовником визначено Гарантійний строк, який обчислюється з моменту передачі Товару на склад Покупця. Взагалом Гарантійний строк – це строк, що його встановлює договір або закон, протягом якого продавець гарантує якість товару. Замовником передбачено виконання робіт протягом тривалого часу. Тому вимога щодо обчислення гарантійного строку з моменту передачі Товару на склад Покупця не є дискримінаційною та ніяким чином не звужує коло потенційних учасників. Включення до проекту договору пункта 2.7. яким визначено, що Постачальник гарантує якість Товару у цілому. Гарантійний строк на комплектуючі і складові частини Товару вважається рівним гарантійному строку на Товар в цілому, в розумінні предмету закупівлі, ніяким чином не впливає на суть гарантійних зобов’язань.
Дата відповіді: 19.02.2025 15:35
Відповідь надана

проєкт

Номер: 351542c2839a4b5e955196ac44d10682
Дата опублікування: 19.02.2025 09:00
Опис: Пунктом 2.1. вказано, що Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, стандартам, технічним умовам, сертифікату виробника, технічній документації, яка встановлює вимоги до його якості. Кількість Товару визначена в Специфікації - Додатку №1 до Договору. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються відповідно до ТУ виробників. Усі виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. Враховуючи вище викладене, прошу внести коригування у договір або підтвердити можливість коригування зазначеного пункту із переможцем закупівлі на єтапі укладання договору. Прошу викласти пункт у наступній редакції: 2.1. Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, стандартам, технічним умовам, сертифікату або паспорту якості виробника, технічній документації, яка встановлює вимоги до його якості. Кількість Товару визначена в Специфікації - Додатку №1 до Договору.
Відповідь: 1) По питанню першому. Замовником визначено (Пункт 2.1.), що Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, стандартам, технічним умовам, сертифікату виробника, технічній документації, яка встановлює вимоги до його якості. Повідомляємо, що поняття сертифікат якості (виробника) тотожний поняттю паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Замовник не обмежує та не зазначає, яким саме документом буде підтверджено Учасником якість поставленої продукції.
Дата відповіді: 19.02.2025 15:35