• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного 1 ґатунку

Завершена

1 729 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 293.50 UAH
Період уточнення: 17.02.2025 08:44 - 21.02.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо технічних вимог до предмету закупівлі

Номер: 7751196df94e4fe18857745f56c32853
Дата опублікування: 17.02.2025 18:09
Опис: Шановний замовник! Преметом закупівлі є Хліб, що повинен виготовлятись із суміші борошна житнього обдирного та борошна пшеничного першого ґатунку, згідно ДСТУ 4583:2023 Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна. Кожна хлібина повинна бути упакована в індивідуальне пакування по 700 грам 1 шт. Відповідно до приписів ДСТУ 4583:2023 Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна виробляють ваговим та штучним масою 0,5 кг і більшою. Дозволено за рішенням приймальної комісії виробляти хліб меншої маси. Конкретну масу виробів зазначають в уніфікованій рецептурі, та її регулює у встановлених межах підприємство-виробник. Враховуючи зазначене вище, вимога Оголошення ситосовно конкретної маси одиниці продукції не віповідає вимогам законоавства та є дискримінаційною по відношенню до субєктів господарювання, які виготовляють хліб за відповідним ДСТУ з вагою, відмінною від тієї, що визначена в Оголошенні. Просимо внести зміни до Оголошення в цій частині та виключити вимоги щодо ваги одиниці продукції. В оголошенні вимагається надати оригінал або засвідчену, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копію Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО) , виданого акредитованою лабораторією 3) оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО) , виданого акредитованою лабораторією не раніше грудня 2024 року3) оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО) , виданого акредитованою лабораторією не раніше грудня 2024 року.. Слід зазначити, що підібні дослідження виробники продукції роблять раз на рік. У нас, як у учасника аналогічний документ, виданий у 2024 році. У зв'язку із цим, вимога про те, такий протокол повинен бути виданий не раніше грудня 2024 року не відповідає вимогам законодавства та є дискримінаційною. - Оголошенням вимагається надання Протоколу на проведення радіаційного контролю транспортного( их) засобу(ів) , що буде використовуватися при постачанні предмету закупівлі у кількості , що вказана в довідці про транспорт, видані не раніше січня 2025 року. Відповідно до Наказу МОЗ України від 02.02.2005 № 54 "Про затвердження державних санітарних правил "Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України" Протокол про проходження радіаційного контролю (вимірювання джерел іонізуючого випромінювання), а точніше ДОЗВІЛ Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України на постійні перевезення Джерела іонізуючого випромінювання далі – ДІВ (радіоактивних речовин і матеріалів, пристроїв і установок із джерелами іонізуючих випромінювань і радіоактивних відходів) спеціалізованим транспортом видається на всі транспортні засоби, спеціально впорядковані для постійних перев езень радіоактивних речовин, у тому числі ядерних матеріалів, пристроїв і установок із джерелами, а також радіоактивних відходів. Предметом Тендерної документації предметом закупівлі є закупівля хліба, а не перевезення ДІВ, тому протокол про проходження радіаційного контролю автотранспорту не відноситься до предмету закупівлі з урахуванням визначення предмета даної закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови Оголошення порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Просимо ззаначну вимогу виключити.
Відповідь: Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися через повідомлення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Розглянувши перше звернення учасника (без ідентифікації особи 17.02.2025 18:09 за Київським часом), а саме: «Предметом закупівлі є Хліб, що повинен виготовлятись із суміші борошна житнього обдирного та борошна пшеничного першого ґатунку, згідно ДСТУ 4583:2023 Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна. Кожна хлібина повинна бути упакована в індивідуальне пакування по 700 грам 1 шт. Відповідно до приписів ДСТУ 4583:2023 Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна виробляють ваговим та штучним масою 0,5 кг і більшою. Дозволено за рішенням приймальної комісії виробляти хліб меншої маси. Конкретну масу виробів зазначають в уніфікованій рецептурі, та її регулює у встановлених межах підприємство-виробник. Враховуючи зазначене вище, вимога Оголошення стосовно конкретної маси одиниці продукції не відповідає вимогам законодавства та є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, які виготовляють хліб за відповідним ДСТУ з вагою, відмінною від тієї, що визначена в Оголошенні. Просимо внести зміни до Оголошення в цій частині та виключити вимоги щодо ваги одиниці продукції». Керуючись абзацом 3 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» доцільно надати відповідь, а саме: Шановний учаснику: Згідно з частиною 4 статті 5 Закону, публічні закупівлі здійснюються з дотриманням принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Разом із тим, відповідно до статті 14 Закону, замовник має право встановлювати технічні характеристики предмета закупівлі, які забезпечують його відповідність потребам кінцевих споживачів. Вимога щодо маси продукції (700 г) є обґрунтованою, оскільки визначена замовником виходячи з конкретних потреб. ДСТУ 4583:2023 передбачає можливість виробництва хліба різної маси, але не зобов’язує замовника приймати будь-який доступний варіант. Отже, вимога щодо конкретної маси продукції не порушує законодавство та не є дискримінаційною.. Розглянувши друге звернення учасника (без ідентифікації особи 17.02.2025 18:09 за Київським часом), а саме: «В оголошенні вимагається надати оригінал або засвідчену, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копію Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО), виданого акредитованою лабораторією 3) оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО) , виданого акредитованою лабораторією не раніше грудня 2024 року3) оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО) , виданого акредитованою лабораторією не раніше грудня 2024 року.. Слід зазначити, що подібні дослідження виробники продукції роблять раз на рік. У нас, як у учасника аналогічний документ, виданий у 2024 році. У зв'язку із цим, вимога про те, такий протокол повинен бути виданий не раніше грудня 2024 року не відповідає вимогам законодавства та є дискримінаційною». Керуючись абзацом 3 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» доцільно надати відповідь, а саме: Шановний учаснику: Відповідно до пункту 10 частини 3 статті 14 Закону, замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Встановлення вимоги щодо надання лабораторного протоколу, виданого не раніше грудня 2024 року, спрямоване на забезпечення актуальності досліджень та відповідності продукції чинним нормам. Законодавство не забороняє встановлювати обмеження щодо терміну давності поданих документів, якщо це обґрунтовано потребами закупівлі. Отже, ця вимога не суперечить нормам Закону. Розглянувши третє звернення учасника (без ідентифікації особи 17.02.2025 18:09 за Київським часом), а саме: «Оголошенням вимагається надання Протоколу на проведення радіаційного контролю транспортного(их) засобу(ів), що буде використовуватися при постачанні предмету закупівлі у кількості , що вказана в довідці про транспорт, видані не раніше січня 2025 року. Відповідно до Наказу МОЗ України від 02.02.2005 № 54 "Про затвердження державних санітарних правил "Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України" Протокол про проходження радіаційного контролю (вимірювання джерел іонізуючого випромінювання), а точніше ДОЗВІЛ Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України на постійні перевезення Джерела іонізуючого випромінювання далі – ДІВ (радіоактивних речовин і матеріалів, пристроїв і установок із джерелами іонізуючих випромінювань і радіоактивних відходів) спеціалізованим транспортом видається на всі транспортні засоби, спеціально впорядковані для постійних перевезень радіоактивних речовин, у тому числі ядерних матеріалів, пристроїв і установок із джерелами, а також радіоактивних відходів. Предметом Тендерної документації предметом закупівлі є закупівля хліба, а не перевезення ДІВ, тому протокол про проходження радіаційного контролю автотранспорту не відноситься до предмету закупівлі з урахуванням визначення предмета даної закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови Оголошення порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них». Керуючись абзацом 3 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» доцільно надати відповідь, а саме: Шановний учаснику: Відповідно до пункту 10 частини 3 статті 14 Закону, замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Вимога про надання Протоколу на проведення радіаційного контролю транспортного засобу, що буде використовуватися для постачання, є стандартною практикою для забезпечення безпеки харчових продуктів при транспортуванні. Це відповідає принципам статті 5 Закону щодо забезпечення якості та безпеки предмета закупівлі. Враховуючи, що постачання здійснюється для державних установ, ця вимога є обґрунтованою і не може бути виключена.
Дата відповіді: 18.02.2025 17:31