• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Одяг рятувальника захисний (Костюм спеціальний захисний)

Торги відмінено

146 224 334.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 731 121.67 UAH
Період уточнення: 14.02.2025 15:27 - 24.03.2025 00:00
Відповідь надана

Вимоги щодо річного обсягу та строки подання пропозицій.

Номер: 6365f2e1297d4f2d959ac6b090f63850
Дата опублікування: 19.03.2025 16:23
Опис: Шановний Замовнику, Звертаємось до Вас, як український виробник спеціального захисного одягу для пожежників та рятувальників, що протягом багатьох років зарекомендував себе в Україні як надійний та стабільний виробник і постачальник високоякісної продукції, із проханням продовжити термін подання тендерних пропозицій на закупівлю Одяг рятувальника захисний (Костюм спеціальний захисний) на 15 календарних днів через об'єктивні обставини, що унеможливлюють своєчасне проведення необхідних випробувань та отримання відповідних документів. Суттєво ускладнює роботу активні бойові дії на території України, які спричинила вторгненням російська федерація, а саме систематичні обстріли великих міст та об'єктів енергетичної інфраструктури, де розміщені випробувальні акредитовані лабораторії, що підтверджується листом № 046 ТОВ "АКАДЕМТЕСТ" від 11 березня 2025 року. Ще одним фактором, який істотно впливає на своєчасне проведення сертифікації продукції є завантаження інших акредитованих лабораторій таких як ДП “Кривбасстандартметрологія”; ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"; ДП «ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ»; ДП«ХАРКІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ»; ДП"ЛЬВІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" через одночасне проведення закупівель Міністерством оборони України, Національною гвардією України, Державною прикордонною службою України та Національною поліцією України які так само мають завантаження на кілька місяців уперед і не мають змоги видати протоколи випробувань у строк. Звертаємо вашу увагу, що технічні вимоги до "Одяг рятувальника захисний (Костюм спеціальний захисний)" (наказ ДСНС України № НС-897 від 04.09.2024) є відносно новими. Минулого року за ними не проводилися роботи з сертифікації та виробництва зразків для випробувань костюмів, а цього року могли відбутися зміни. Тому не було сенсу проводити випробування завчасно до тендеру, оскільки могли бути внесені коригування до вимог. Також просимо знизити вимогу щодо надання копії документів, що підтверджують обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік (або 2024 рік), який повинен складати не менше 90% від очікуваної вартості закупівлі Замовника, до 50%, оскільки це може стати причиною неможливості подання тендерної пропозиції як нами, так і іншими учасниками. Хочемо наголосити, що встановлення вимоги про надання документів, що підтверджують обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік (або 2024 рік), у розмірі не менше 50% замість 90% від очікуваної вартості закупівлі жодним чином не вплине на якість, своєчасність та ефективність виконання даної закупівлі. Водночас це дозволить уникнути необґрунтованих обмежень щодо участі у тендері для учасників, чий річний дохід за 2023 рік (або 2024 рік) є меншим за 90% від очікуваної вартості закупівлі Замовника. Просимо внести відповідні зміни та надати можливість більшій кількості учасників взяти участь у закупівлі, зменшивши вимогу щодо обсягу річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік (або 2024 рік) до 50%.
Відповідь: Добрий день! З приводу Вашого звернення надаємо наступну інформацію: 05.03.2025 року за результатами звернення потенційного учасника, замовником було подовжено термін надання тендерних пропозицій на 20 календарних днів. Загальний термін надання учасниками тендерних пропозицій з моменту оголошення становить 40 календарних днів, що є достатнім для проведення всіх лабораторних випробувань (вимірювань). Крім цього, хочемо зазначити, що технічні вимоги на одяг рятувальника захисний розроблені та затверджені наказом ДСНС України від 04.09.2024 № НС-897. З метою ефективного та раціонального використання державних коштів вищезазначені технічні вимоги оприлюднені на сайті ДСНС для ознайомлення (вивчення) громадськістю та потенційними Учасниками. Враховуючи значний проміжок часу з дня затвердження та оприлюднення технічних вимог до оголошення даної процедури закупівлі, потенційні Учасники, які дійсно зацікавлені в забезпеченні якісним речових майном підрозділів ДСНС України, мали достатньо часу провести всі відповідні лабораторні випробування. Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для подовження терміну надання тендерних пропозицій. Зазначена у тендерній документації Замовника вимога, щодо наявності фінансової спроможності в розмірі 90% очікуваної вартості предмету закупівлі не є дискримінаційною. Відповідно до ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовником не вимагається подання підтвердження обсягу річного доходу у розмірі більшому ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
Дата відповіді: 21.03.2025 15:07
Відповідь надана

У законодавстві не міститься норм, які дозволяють замовнику встановлювати вимоги щодо підтвердження аналогічного досвіду виключно договорами, укладеними із замовниками за наслідками процедури публічної закупівлі тому така вимога є дискримінаційною умовою.

Номер: a712174606634e3197b0a269c10ec8e1
Дата опублікування: 03.03.2025 17:01
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! У відповідності до Додатку1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) у відповідності до пункту другого Перелік кваліфікаційних документів. пп. другого Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Довідка, складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі). Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Чинне законодавство не містить поняття «аналогічний договір» за кодом ДК 021:2015: 35110000-8 Водночас у законодавстві не міститься норм, які дозволяють замовнику встановлювати вимоги щодо підтвердження аналогічного досвіду виключно договорами, укладеними із замовниками за наслідками процедури публічної закупівлі тому така вимога є дискримінаційною умовою. На підтвердження даного твердження є рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), №24455-р/пк-пз від 28.10.2021 року внесено зміни до тендерної документації, шляхом усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. , відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання «аналогічний договір» за кодом ДК 021:2015: 35110000-8 обмежує коло можливих учасників закупівлі. Вимога про підтвердження наявності аналогічного договору із замовником у розумінні Закону є дискримінаційною, оскільки суперечить такому принципу здійснення закупівель як недискримінація учасників та обмежує участь у закупівлі учасників, які не мають відповідного досвіду. Натомість замовник не обґрунтував необхідності встановлення у тендерній документації наведеної вимоги у вказаній редакції. З огляду на вище зазначене просимо Вас, не застосовувати до учасників процедури закупівлі згідно UA-2025-02-14-010494-a кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону «аналогічний договір» за кодом ДК 021:2015: 35110000-8, щодо підтвердження виконання відповідного досвіду. Та внести необхідні зміни до тендерної документації, які б дозволили взяти участь в Відкритих торгах з особливостями згідно UA-2025-02-14-010494-a та збільшити коло потенційних Учасників та заощадити бюджетні кошти. Дане звернення підготовлене згідно з пунктом 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: Добрий день. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. Вимога до потенційних Учасників щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв не є дискримінаційною та не суперечить вимогам статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовником з метою розширення кола потенційних Учасників внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
Дата відповіді: 05.03.2025 16:47
Відповідь надана

У законодавстві не міститься норм, які дозволяють замовнику встановлювати вимоги щодо підтвердження аналогічного досвіду виключно договорами, укладеними із замовниками за наслідками процедури публічної закупівлі тому така вимога є дискримінаційною умовою

Номер: 54ad1069e98e41c8b56455b16b819eec
Дата опублікування: 03.03.2025 16:50
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! У відповідності до Додатку1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) у відповідності до пункту другого Перелік кваліфікаційних документів. пп. другого Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Довідка, складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі). Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Чинне законодавство не містить поняття «аналогічний договір» за кодом ДК 021:2015: 35110000-3. Водночас у законодавстві не міститься норм, які дозволяють замовнику встановлювати вимоги щодо підтвердження аналогічного досвіду виключно договорами, укладеними із замовниками за наслідками процедури публічної закупівлі тому така вимога є дискримінаційною умовою. На підтвердження даного твердження є рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), №24455-р/пк-пз від 28.10.2021 року внесено зміни до тендерної документації, шляхом усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. , відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання «аналогічний договір» за кодом ДК 021:2015: 35110000-3 обмежує коло можливих учасників закупівлі. Вимога про підтвердження наявності аналогічного договору із замовником у розумінні Закону є дискримінаційною, оскільки суперечить такому принципу здійснення закупівель як недискримінація учасників та обмежує участь у закупівлі учасників, які не мають відповідного досвіду. Натомість замовник не обґрунтував необхідності встановлення у тендерній документації наведеної вимоги у вказаній редакції. З огляду на вище зазначене просимо Вас, не застосовувати до учасників процедури закупівлі згідно UA-2025-02-14-010494-a кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону «аналогічний договір» за кодом ДК 021:2015: 35110000-3, щодо підтвердження виконання відповідного досвіду. Та внести необхідні зміни до тендерної документації, які б дозволили взяти участь в Відкритих торгах з особливостями згідно UA-2025-02-17-012270-a та збільшити коло потенційних Учасників та заощадити бюджетні кошти. Дане звернення підготовлене згідно з пунктом 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: Добрий день. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. Вимога до потенційних Учасників щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв не є дискримінаційною та не суперечить вимогам статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовником з метою розширення кола потенційних Учасників внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
Дата відповіді: 05.03.2025 16:44
Відповідь надана

стрічка для евакуаційної петлі, куртка опис та лінійні розміри, МВО на термостійкий матеріал

Номер: ad521ae3905f487080a6ed088f1c21a9
Дата опублікування: 27.02.2025 17:51
Опис: Шановний Замовник, враховуючи, що наша компанія має багаторічний досвід в розробці спеціального захисного одягу,  а також поставки  захисного одягу для пожежників та рятувальників, прискіпливо вивчивши технічні вимоги,  за умовами тендерної документації закупівлі Одяг рятувальника захисний (Костюм спеціальний захисний) Код ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання за ідентифікатором UA-2025-02-14-010494-a, Просимо у п.3.7. Вимоги до стрічки для евакуаційної петлі Стрічка для евакуаційної петлі (товщиною не менше 1,2 мм, шириною 3,5–4,0 см) виготовляється з параарамідних волокон Замінити на: п.3.7. Вимоги до стрічки для евакуаційної петлі Стрічка для евакуаційної петлі (товщиною не менше 1,2 мм, шириною 3,5–4,0 см) виготовляється з параарамідних волокон пісочного кольору (коричнево-жовтого) , тому що , Параарамідні волокна можуть бути тільки пісочного кольору. На схематичному зображенні евакуаційної петлі мал. 2 , петля має синій колір, що може призводити до непорозуміння, тому краще вказати колір стрічки для петлі. Просимо у п.5.1 Куртка Уздовж плечових швів, швів вшивання рукавів, швів нашивання підсилювальних накладок рукавів, швів зшивання нижніх та верхніх частин рукавів прокладені подвійні оздоблювальні строчки на відстані 0,2±0,1 та 0,8±0,1 см від країв Замінити на: 5.1 Куртка Уздовж плечових швів, швів вшивання рукавів, швів зшивання передньої та задньої частини рукавів прокладені подвійні оздоблювальні строчки на відстані 0,2±0,1 та 0,8±0,1 см від країв, тому що, по швам накладок рукавів верхніх ти нижніх розташовані сигнальні смуги прошиті двома стрічками, тому немає ніякого сенсу там прокладати додаткову подвійну строчку. Замість того потрібно додати з’єднання передньої та задньої частини рукава подвійною оздоблювальною стрічкою, бо вони там мають бути. Просимо у п. 17 опису куртки Розміри петель (п.п. 15, 16): висота – 30±3 мм, ширина – 60±3 мм. Виготовляються зі зносостійкого матеріалу (описаний у п. 3.5) у 2 шари. Замінити на: п. 17 опису куртки Розміри петель (п.п. 15, 16): висота – 30±3 мм, ширина – 60±3 мм. Виготовляються зі зносостійкого матеріалу (описаний у п. 3.3) у 2 шари. Вимоги до зносостійкого матеріалу саме у п 3.3, а не п.3.5 Просимо у Таблиця 11. Лінійні розміри куртки в готовому вигляді п.7 Ширина рукава внизу (по манжеті), см Замінити на:Таблиця 11. Лінійні розміри куртки в готовому вигляді п.7 Ширина рукава внизу (по манжеті) у застьобнутому виді ,см Бо цей параметр 7 на кресленні показує манжет у застьобнутому вигляді. Відповідно треба замінити виміри в пункті 7 таблиці 11. Наприклад, для розміра 96 цей показник буде 13 см ±0,8 см. Також в ТВ на Одяг рятувальника захисний по моделі не визначено використання матеріалу водотривкого шару, відповідно костюм немає жодного мінімального захисту від впливу води та шкідливих речовин і буде промокати навіть під дощем. Тому пропонуємо додати вимоги до Таблиці 1 Загальні вимоги до термостійкого матеріалу, які потребують нанесення МВО на термостійкий матеріал. Метод визначення опору до зволоження поверхні (випробування збризкуванням) З показниками 90/100 відповідно ДСТУ ISO 4920:2005 ,ISO 4920:1981, IDT (метод випробув.) Метод визначення стійкості до вуглеводнів. Оливовідштовхувальність. З показниками 5/5 відповідно ДСТУ ISO 14419:2005 , ISO 14419:1998, IDT (метод випробув.) Методи прання та сушіння для випробування текстильних матеріалів.Опір до зволоження та оливовідштовхувальність. З показниками 5/5 відповідно ДСТУ ISO 6330:2001. ГОСТ ИСО 6330-2002, ISO 6330:1984, IDT (метод випробув.) , ГОСТ ИСО 6330-2002,ІДТ (метод випробув.) Просимо внести відповідні зміни в Технічні вимоги до одягу рятувальника захисного (Костюма спеціального захисного), затверджені наказом ДСНС України, що дасть можливість удосконалити данний виріб.
Відповідь: Доброго дня! Технічні вимоги до одягу рятувальника захисного (Костюма спеціального захисного) затверджені наказом ДСНС України. Замовником ініційовано звернення до ДСНС щодо розгляду Вашого питання. За результатами розгляду Замовником буде прийнято рішення про необхідність внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.02.2025 11:42
Відповідь надана

Запитання

Номер: 881477e85e2f4cc28fd0ee2a4117502f
Дата опублікування: 25.02.2025 09:20
Опис: Шановний Замовник умовами тендерної документації закупівлі Одяг рятувальника захисний (Костюм спеціальний захисний) Код ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання за ідентифікатором UA-2025-02-14-010494-a, Просимо у пункті 5.1: Евакуаційна петля розміщується у внутрішній частині куртки у вигляді глухої петлі відповідно до рисунка 2. У розмірі 52 довжина по колу евакуаційної петлі в готовому вигляді повинна становити 240±5 см та змінюватися в інших розмірах таким чином, щоб не утворювалися складки та довжини вистачало для забезпечення функціональності. Замінити на: Евакуаційна петля розміщується у внутрішній частині куртки у вигляді глухої петлі яка кріпиться до виробу: - по центру спинки (між сигнальними смугами) двома паралельними строчками на відстані (34±1) см від центра горловини спинки; - в районі плечових швів закріплюється у вигляді трикутника, - по швам пришивання кокетки та пілочки Просимо Вас внести відповідні зміни в дану закупівлю, що дасть можливість удосконалити даний виріб.
Відповідь: Доброго дня! Технічні вимоги до одягу рятувальника захисного (Костюма спеціального захисного) затверджені наказом ДСНС України. Замовником ініційовано звернення до ДСНС щодо розгляду Вашого питання. За результатами розгляду Замовником буде прийнято рішення про необхідність внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.02.2025 10:49
Відповідь надана

Питання

Номер: 24ac30fb013b4dfab0a8a86fbc770315
Дата опублікування: 24.02.2025 14:00
Опис: Шановний Замовник умовами тендерної документації закупівлі Одяг рятувальника захисний (Костюм спеціальний захисний) Код ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання за ідентифікатором UA-2025-02-14-010494-a, пункту 3, ОРЗ виготовляється з таких матеріалів: 1. Термостійкий матеріал ‒ тканина, виготовлена з арамідних волокон пісочного кольору (коричнево-жовтого) (метаарамідних – не менше 70%), допускається додавання антистатичних волокон (не більше 3%). 2. Підкладковий матеріал ‒ тканина з арамідних волокон. Допускаються змішані тканини з арамідних волокон (не менше 50%) та негорючої віскози. 3. Зносостійкий матеріал для ліктьових, колінних, плечових накладок та вставок для запобігання дії бруду, рідин тощо на елементи одягу. Тканина виготовлена з арамідних волокон з нанесенням зносостійкого шару ‒ силікон-карбону. 4. Стрічка для евакуаційної петлі (товщиною не менше 1,2 мм, шириною 3,5–4,0 см) виготовляється з параарамідних волокон. Хочемо зазначити, що тканини які відповідають вимогам Замовника не виробляються на території України. Виготовлення за технічними показниками Замовника та імпортування відповідних вищевказаних матеріалів з інших країн займає близько 40-50 днів . Крім того, після імпортування, дані матеріали повинні пройти лабораторні випробування, та бути застосовані для виготовлення 3-ох готових виробів що також підлягають лабораторним випробуванням. Для проведення перерахованих випробувань потрібно близько 20-30 днів. З метою запобігання порушення прав учасника, встановлення дискримінаційних умов процедури закупівлі, недопущення монополізації, просимо Вас внести відповідні зміни в дану закупівлю шляхом продовження термінів подання тендерних пропозицій учасниками на 30 календарних днів.
Відповідь: Добрий день. З метою збільшення кола потенційних Учасників, Замовником буде подовжено термін подання тендерних пропозицій на 20 календарних днів.
Дата відповіді: 25.02.2025 10:48
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі

Номер: fc9d539694344444998596e4404cd7e9
Дата опублікування: 20.02.2025 13:25
Опис: Доброго дня! В даний час, в період запровадження військового стану, кожен намагається зробити максимум для підтримки нашої країни. Враховуючи, що наша компанія має досвід в розробці одягу та текстильних виробів (наметів, спальників, тощо), ми маємо нагоду проявити свою підтримку в провадженні захисного одягу для пожежників та рятувальників. Наше підприємство тривалий час співпрацює та є офіційним представником іноземної компанії-виробника, яка виробляє якісний одяг та взуття, в т.ч. захисний одяг та спецодяг, який відповідає міжнародним стандартам якості та безпеки. На наше замовлення, було виготовлено костюми спеціальні захисні, згідно вимог опублікованих на сайті https://dsns.gov.ua. Костюми та матеріали пройшли випробування на відповідність в Україні, що підтверджено відповідними протоколами. Окрім цього, наше підприємство має можливість вчасно та в повному обсязі поставити товар, в разі обрання нашої пропозиції. Наше підприємство, має можливість та бажання прийняти участь в даній закупівлі, але для цього у нас не має підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону, а саме досвіду з постачання аналогічного (аналогічних) товару за кодом ДК 021:2015: 35110000-3. Водночас, пунктом 48 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. З огляду на вищезазначене, просимо розглянути можливість не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону та внести необхідні зміни до тендерної документації, які б дозволили нашому підприємству взяти участь в даній процедурі відкритих торгів та збільшило б коло потенційних Учасників. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: Добрий день. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. Вимога до потенційних Учасників щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв не є дискримінаційною та не суперечить вимогам статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Проте, Замовником з метою розширення кола потенційних Учасників будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
Дата відповіді: 21.02.2025 16:52