• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне ДГ 13-50 та брикети паливні вугільні

Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1.1 до тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Всі інші необхідні умови оголошення про проведення відкритих торгів та інформація зазначені в тендерній документації та додатках до них, що додаються та є їх невід'ємними частинами.

Завершена

976 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 766.70 UAH
Період уточнення: 14.02.2025 14:06 - 07.03.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінвційні вимоги

Номер: f1b8657152864de2a13d76daab1195c7
Дата опублікування: 16.02.2025 11:19
Опис: Шановний Замовнику. Згідно Додатку 1 до тендерної документації 2. Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації", вимагається надання учасниками у складі їх тендерної пропозиції наступних документів на брикет вугільний: "Оригінал або копію технічних умов виробника відповідно до яких виготовляється пропонована продукція, з наданням оригіналу або завіреної копії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або довідку з посиланням на Реєстр висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (в якому повинна міститися інформація щодо наявності висновку ДСЕЕ на технічні умови відповідно до яких виробляється брикет паливний вугільний)". Повідомляємо вам, що данні вимоги є дискримінаційними. Оскільки обов'язкову Державну реєстрацію технічних умов на продукцію скасовано 9 квітня 2014 року, Верховна Рада України затвердила Закон України №1193-ІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру». А з 1 жовтня 2023 року введено в дію закон України «Про систему громадського здоров’я», яким скасовано закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким передбачено проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видача висновків СЕС. Також внесено зміни до законодавчих актів України в частині виключення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, у тому числі із закону «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері». З огляду на викладене, навіть за бажанням Скаржника, отримати висновок СЕС або надати посилання на Реєстр висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи(в якому міститися інформація щодо наявності висновку ДСЕЕ на технічні умови відповідно до яких виробляється брикет паливний вугільний) - неможливо, оскільки законодавство, що регламентувало порядок видачі висновків СЕС втратило чинність. При цьому, Висновки, що видані відповідно до законодавства, що діяло під час їх видачі, зберігають чинність протягом терміну що в них зазначено. Отже, данні вимоги є дискримінаційними, та є неможливими для виконання потенційними учасниками. Наявне рішення АМКУ поданному питанню, закупівля UA-2025-01-09-008490-a. Просимо виключити пп. 2.4 зі складу Додатку 1 до тендерної документації. В іншому випадку будемо змушені подати скаргу в АМКУна дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Пояснюємо, що вимога щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є обґрунтованою з урахуванням того, що Замовник повинен бути впевненим, що брикети вугілля, які закуповуються є безпечні для здоров`я людини. Саме Держпродспоживслужба здійснивши аналіз поданої продукції, може надати відповідь щодо якості та безпечності брикету вугільного для здоров’я та життя людини, а також для можливості використання його за прямим призначенням.
Дата відповіді: 17.02.2025 13:13