• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування текстильних виробів)

Завершена

440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 200.00 UAH
Період уточнення: 13.02.2025 14:42 - 26.02.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 4e4f86b031bc4ffc99cb5e918904c7ea
Дата опублікування: 20.02.2025 21:32
Опис: П.10 Додатку № 2 до тендерної документації від учасників вимагається висновок санітарно - епідеміологічної експертизи на розчинні мішки типу Біоблок. З 01.10.2023 вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я» № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» № 4004-XII від 24.02.1994 втратив чинність. Наразі такі висновки не видаються. Враховуючи зазначене вище, просимо внести зміни до тендерної документації в частині виключення відповідної вимоги із п.10 Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідь: Ваше звернення розглянуте. Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 24.02.2025 10:10
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 5c7e63f03c8b4987a9a4462cc02911f4
Дата опублікування: 15.02.2025 22:05
Опис: 4. Додатком № 1 “Кваліфікаційні критерії” до Тендерної документації Замовник вимагає висновок санітарно - епідеміологічної експертизи та декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо засобів побутової хімії, які будуть використовуватися Учасником при наданні послуг. У жовтні 2023 року набрали чинності норми Закону України “Про систему громадського здоров'я» щодо скасування необхідності отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Наразі такі висновки не видаються. Враховуючи зазначене вище, просимо внести зміни до тендерної документації в частині виключення відповідної вимоги із Тендерної документації.
Відповідь: Ваше звернення розглянуте. Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 18.02.2025 10:25
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: f4ffa0aa3fbc4d27b95c11b0b68739c6
Дата опублікування: 15.02.2025 22:04
Опис: 3. Додатком № 1 “Кваліфікаційні критерії” до Тендерної документації визначено такий кваліфікаційний критерій як: «Обов’язкова наявність у технології прання білизни синтетичного миючого та дезінфекційного засобів за наступними параметрами: - Синтетичний миючий засіб повинен володіти дезінфікуючим ефектом, ефективно видаляти забруднення, знищувати неприємні запахи, масова частка ПАР не більше 20%, масова частка сполук з вмістом фосфору не більше 5%, миюча здатність не менше 90%, відбілююча здатність не менше 90%. Наявність залишкової (пролонгованої) антимікробної дії. - Дезінфекційний засіб, внесений МОЗ України до реєстру дезінфекційних засобів, призначений для дезінфекції поверхонь та усунення неприємних запахів, масова частка КПАР не більше 3%, масова частка етилового спирту не менше 55%, масова частка ізопропилового спирту не менше 30%, масова частка перекису водню не менше 3%”. Крім того, зазначено, що “у випадку, якщо дезінфекційний засіб, який учасник використовує при наданні послуг з прання (дезінфекції) білизни та документи стосовно якого надаються у складі тендерної пропозиції учасника не відповідають вимогам тендерної документації замовника, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з невідповідністю технічним вимогам закупівлі». Ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. «Обов’язкова наявність у технології прання білизни синтетичного миючого та дезінфекційного засобів з визначеними відсотковими параметрами складових” не відноситься до кваліфікаційнх критеріїв, встановлених законодавством. Замовником закупляються послуги, а не миючі чи дезінфекційні засоби. Враховуючи зазначене вище, просимо внести зміни до тендерної документації в частині виключення відповідної вимоги із Тендерної документації.
Відповідь: Мова іде про наявну в учасника процедури закупівлі технологію прання білизни, затверджену внутрішніми нормативно-правовими документами та інструкціями учасника, який згідно Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30 квітня 2014 року № 293, має мати окремий пральний цех для обробки білизни медичних закладів, а отже і відповідні технології прання медичної білизни, в тому числі параметри синтетичних миючих та дезінфікуючих засобів, що використовуються учасником. Згідно експертних оцінок, такі параметри мають бути в межах, запропонованих в тендерній документації. При цьому даним параметрам відповідає широке коло синтетичних та дезінфікуючих мийних засобів, що представлені на ринку. Використання засобів з іншими параметрами може негативно вплинути на якість наданих послуг, строк служби білизни та здоров’я хворих. Виходячи з зазначеного, вимога не є дискримінаційною, оскільки містить вимоги для надання відповідних документів на продукцію, підстави для внесення змін відсутні.
Дата відповіді: 18.02.2025 10:25
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 128c486bd1b5439da765b5387c8914f8
Дата опублікування: 15.02.2025 22:03
Опис: 2. Додатком № 1 “Кваліфікаційні критерії” до Тендерної документації визначено, що учасник має мати “документально підтверджений досвід (не менше 3 років) виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з аналогічними замовниками послуг”. Вимога в частині встановлення строку досвіду трьох років є дискримінаційною по відношенню до учасників, що мають досвід роботи у відповідній сфері, але менший, ніж 3 роки, що неодноразово встановлювалось рішеннями АМКУ. Просимо виключити вимогу щодо обмеження строками наявного досвіду, оскільки це обмежує можливість потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі, які мають аналогічний досвід, наприклад, 2 роки 11 місяців. Крім того, просимо роз’яснити поняття “аналогічних замовників послуг”.
Відповідь: Ваше звернення розглянуте. Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 18.02.2025 10:25
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 92127e4371534891b2b16b2a1564faa9
Дата опублікування: 15.02.2025 22:01
Опис: 1. Пунктом 4.2. Проєкту договору про закупівлю Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що “розрахунок за надані послуги здійснюються на протязі 10 банківських днів”. Законом України «Про платіжні послуги» створено умови для переходу української платіжної інфраструктури на міжнародний стандарт обміну платіжними повідомленнями ISO 20022, який є основою функціонування європейських платіжних систем. На виконання вимог Закону Правління НБУ прийняло постанову від 16.09.2021 № 93 «Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України», згідно з якою в рамках реалізації проєкту Національного банку України «Розвиток платіжної інфраструктури України» з 01.04.2023  запроваджується у платіжній інфраструктурі України міжнародний стандарт ISO 20022. З 01.04.2023 система переказів функціонує на базі міжнародного стандарту ISO 20022, що означає – здійснювати міжбанківські платіжні операції можна в будь-який час, не чекаючи ранку чи закінчення вихідних. Раніше версія системи електронних платежів (СЕП) дозволяла надсилати банківські платежі виключно в межах банківського дня. Але з 01.04.2023 НБУ запустив нову версію СЕП-4, завдяки якій послуги доступні 24 години на добу 7 днів на тиждень. Отже, виконання міжбанківських платіжних операцій відбувається цілодобово. З огляду на вищезазначене банки України, Державна казначейська служба України, Національний депозитарій України з 01.04.2023 виконують міжбанківські платіжні операції через СЕП-4.0, у якій забезпечено можливість цілодобового режиму роботи 24/7 без зупинення роботи СЕП із виконання міжбанківських платіжних операцій. Тому поняття «банківський день» з 01.04.2023 є неактуальним та суперечить чинному законодавству. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 20995-р/пк-пз від 27.12.2023 (№ UA-2023-12-13-009052-a.a1) задовольнила скаргу, та зазначила, що умови тендерної документації в частині «банківські дні» не узгоджуються з вимогами законодавства в цій частині. Аналогічна позиція Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неузгодженості з вимогами законодавства визначення у тендерній документації поняття «банківські дні» висловлена в рішеннях № 16798-р/пк-пз від 19.10.2023 (№ UA-2023-09-06-009100-a.c3) та № 13110-р/пк-пз від 21.08.2023 (№ UA-2023-08-01-012114-a.a1).   Враховуючи зазначене вище, просимо внести зміни до тендерної документації в частині заміни банківських днів на “календарні чи робочі дні”.
Відповідь: Ваше звернення розглянуте. Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 18.02.2025 10:25