• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція частини Будинку культури Кам’янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області, за адресою: с. Кам’янське, вул. Мукачівська, 4-А, Берегівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)

Торги не відбулися

8 369 253.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 83 692.53 UAH
Період уточнення: 13.02.2025 14:36 - 25.02.2025 00:00
Відповідь надана

Просимо прибрати дискримінаційну вимогу

Номер: 65531c84d3d64d2aad36a9f187a8ccc3
Дата опублікування: 20.02.2025 23:00
Опис: Замовником вимагається надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу так як ми потенційний учасник маємо законне право на участь в закупівлі , як щоб не дискримінація нас як учасників. Згідно законодавства дані сертифікати не є обовязок для нас виконавців робіт мати дані сертифікати, дані сертифікати повинні б мати виробники продукції матеріалів. Далі на виготовлення якого потрібно більше двох місяців і для інших учасників які хочуть прийняти участь в закупівлі це нереально. Цим ви свідомо звужуєте коло учасників та висуваєте дискримінаційну вимогу. Оскільки даний вид сертифікації не передбачений законодавством для учасників, то дана вимога суперечить частині 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу. З ПОВАГОЮ...
Відповідь: Шановний Учаснику, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки вона прописана відповідно до пункту 13-1 Порядку підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Отже, Постанова № 861 передбачає обов’язок для замовника встановлювати вищевказані вимоги у тендерній документації для учасників. Натомість учасник подає відповідні документи щодо виробника запропонованого товару у разі, якщо такий товар міститься у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва. Звертаю також увагу, що згідно з Законом та Особливостями тендерна документація формується замовниками самостійно відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Так, Законом передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.02.2025 08:59