• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони)

Завершена

333 334.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 666.67 UAH
Період уточнення: 13.02.2025 11:38 - 22.02.2025 00:00
Відповідь надана

надати роз’яснення

Номер: 4882e96187e8491bb617bc48d74a73d7
Дата опублікування: 19.02.2025 23:08
Опис: Шановний Замовнику, умовами закупівлі, а саме в Додатку № 1 до тендерної документації Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче. № п/п Найменування послуги Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю грн., з ПДВ** Загальна вартість грн. з ПДВ** Всього: у.т. числі ПДВ Передбачено ціни тільки з ПДВ**, питання? які графи заповнювати Учаснику не платнику ПДВ. Дайте роз’яснення, або внесіть зміни. Дякуємо.
Відповідь: Кожен Учасник подає свою пропозицію відповідно до своєї системи оподаткування. Не платник ПДВ вказує в своїй пропозиції чи з ПДВ пропозиція чи без ПДВ.
Дата відповіді: 20.02.2025 08:52
Відповідь надана

надати роз’яснення

Номер: 433f6554884f41789e5dbc9069d8a14d
Дата опублікування: 19.02.2025 23:00
Опис: Шановний Замовнику, умовами закупівлі, а саме в Додатку № 1 до тендерної документації Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче. № п/п Найменування послуги Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю грн., з ПДВ** Загальна вартість грн. з ПДВ** Всього: у.т. числі ПДВ Передбачено заповнення графи «Одиниця виміру» В тендерній документації з додатками Замовник не вказав, що він розуміє під цим визначенням (години, послуги чи інше). Дайте за роз’яснення. Дякуємо.
Відповідь: Закупівля оголошена на послугу. Ціна вказується за всю послугу. Одиниця виміру - послуга
Дата відповіді: 20.02.2025 08:54
Відповідь надана

надати роз’яснення

Номер: d907c3bed72d4312b1320a0322f8f9ae
Дата опублікування: 19.02.2025 22:45
Опис: Шановний Замовнику, умовами закупівлі, а саме в Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Послуги з фізичної охорони» передбачено: закупівлю Послуги з фізичної охорони (3672 години по 12 годин щодобово по 31 грудня 2025 року). Прошу надати роз’яснення як Замовник планує отримати послугу в об’ємі 3672 години (по 12 годин в день, 3672х12=306 днів, аукціон призначено на 25.02.2025 року ) по 31 грудня 2025 року включно без порушення чинного Законодавства, та ще й вимагає про це лист-гарантію.
Відповідь: При оголошенні закупівлі попередньо орієнтовно розраховувалось, що початок дії договору починається з 1.03.2025 року. Тому розрахунок і робився на 306 днів (1 послуга).
Дата відповіді: 20.02.2025 09:14
Відповідь надана

надати роз’яснення

Номер: d29e3e461ba74239aa6827c7cf23c1b2
Дата опублікування: 19.02.2025 22:36
Опис: Шановний Замовнику, умовами закупівлі, а саме в Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Послуги з фізичної охорони» передбачено: При проведенні даної процедури закупівлі Замовник встановлює наступні вимоги: Відомості про об'єкти охорони предмета закупівлі: Відомості про об’єкт охорони: Кількість об’єктів охорони – 1, постів – 1; Охорона об’єктів охорони забезпечується відповідно до дислокації. Охорона об’єктів, в тому числі цілодобова, повинна здійснюватись охоронниками 3 розряду. № п/п Найменування об’єкту Адреса розташування Кількість охоронників на добу Години охорони «від-до» в дні: Примітка робочі перед-вихідні вихідні перед-святкові святкові 1 Охорона Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради “Обласна клінічна травмотологічна лікарня” Вул. Шосе Салтівське, б. 266, корпус В, м. Харків, Харківська обл., Україна 1 19:00-07:00 19:00-07:00 19:00-07:00 19:00-07:00 19:00-07:00 Без вихідних Загалом — 3672 год На підтвердження вищенаведених вимог надати лист-гарантію. Учасник – Виконавець послуг за Договором. Прошу зробити уточнення хто повинен надати лист-гарантію Учасник чи Виконавець послуг за Договором тому, що згідно діючого законодавства це різні визначення.
Відповідь: Лист-гарантію надає Учасник, адже договір буде укладатись саме з ним (у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у п.47 постанови 1178. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг (або лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця).).
Дата відповіді: 20.02.2025 09:01
Відповідь надана

дискримінаційна вимогу щодо надання учасником сертифікату 9001

Номер: ca39d08167e34c0bbea46830a6d4f51a
Дата опублікування: 17.02.2025 13:21
Опис: Шановний Замовнику, умовами закупівлі, а саме в Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Послуги з фізичної охорони» передбачено: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - Оригінал документа - сертифікат, або належним чином засвідчену копію сертифіката, який підтверджує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам стандарту згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — стосовно сфери сертифікації: 80.10 діяльність приватних охоронних служб, 80.20 Обслуговування систем безпеки), та 80.30 Проведення розслідувань виданий уповноваженим органом у сфері сертифікації. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема: "1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. 3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам. 4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріальнотехнічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами". Слід зазначити, що Ліцензійними умовами не передбачено надання: сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якості відповідає вимогам стандарту згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — стосовно сфери сертифікації: 80.10 діяльність приватних охоронних служб, 80.20 Обслуговування систем безпеки), та 80.30 Проведення розслідувань виданий уповноваженим органом у сфері сертифікації. Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовник порушив зазначені вище вимоги діючого законодавства. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати: Оригінал документа - сертифікат, або належним чином засвідчену копію сертифіката, який підтверджує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам стандарту згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — стосовно сфери сертифікації: 80.10 діяльність приватних охоронних служб, 80.20 Обслуговування систем безпеки), та 80.30 Проведення розслідувань виданий уповноваженим органом у сфері сертифікації. Просимо уповноважену особу ознайомитися з рішенням АМКУ № 75-р/пк-пз від 02.01.2025 закупівлі UA-2024-12-18-010072-a, в якому висвітлена позиція органу оскарження щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, та зобов’язано Замовника усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації. Просимо не затягувати процедуру закупівлі та виключити дискримінаційну вимогу щодо надання учасником: «Оригінал документа - сертифікат, або належним чином засвідчену копію сертифіката, який підтверджує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам стандарту згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — стосовно сфери сертифікації: 80.10 діяльність приватних охоронних служб, 80.20 Обслуговування систем безпеки), та 80.30 Проведення розслідувань виданий уповноваженим органом у сфері сертифікації.» Дякуємо.
Відповідь: Розглянувши вимогу дискримінаційна вимогу щодо надання учасником сертифікату 9001 Загальне звернення по закупівлі від 17.02.2025 13:21 прийняте рішення задоволбнити вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 17.02.2025 14:01