• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дороги по вулиці Івана Франка в селі Бистриця, Мукачівського району Закарпатської області (Код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; положення кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301)

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Чинадіївська селищна рада Мукачівського району, Закарпатської області; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 04350719; категорія замовника – органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт дороги по вулиці Івана Франка в селі Бистриця, Мукачівського району Закарпатської області (Код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; положення кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце виконання робіт: вулиця Івана Франка в селі Бистриця, Мукачівського району Закарпатської області Обсяг робіт: 1 робота (визначається в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі детальніше наведено в Додатку 3 цієї тендерної документації). 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 5 106 395,00 грн. з ПДВ (п’ять мільйонів сто шість тисяч триста дев’яносто п’ять гривень 00 копійок), з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.10.2025 р. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 07.04.2025 00:00 7) умови оплати: Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Торги не відбулися

5 106 395.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 063.95 UAH
Період уточнення: 12.02.2025 11:41 - 04.04.2025 00:00
Відповідь надана

акт огляду

Номер: 4a0e59ec1969430c803409fb71b81637
Дата опублікування: 14.03.2025 10:54
Опис: Добрий день! Відповідно до внесених Замовником змін (затверджених в новій редакції протоколом уповноваженої особи від 17.02.2025 №б/н «Огляд об'єкта Учасником перед подачею тендерної пропозиції є ДОБРОВІЛЬНИМ. Огляд об'єкта проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я Замовника щодня з 08 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., крім суботи та неділі. Учасник у складі тендерної документації повинен надати Акт про огляд об’єкту завірений печатками і підписами уповноважених осіб (у разі проведення такого огляду)» . Проте, відповідно до п 1.30 та п. 1.31 Додатку 1 до тенедерної документації Замовником не зазначено, що акт огляду є ДОБРОВІЛЬНИМ тобто Учасники повинні надати «Акт огляду об’єкту учасником, завірений печатками і підписами уповноважених осіб (за наявності)» та «Гарантійний лист, про звільнення замовника (балансоутримувача), його персонал та представників від будь-якої відповідальності та гарантію відшкодування збитків у разі загибелі або каліцтва людей, втрати або псування майна та будь-яких інших видів збитків, пошкодження та витрат, пов’язаних з таким оглядом (відвідуванням)». Зазначені вимоги суперечать одна одній та можуть бути підставою для неправомірного відхилення учасників. Просимо внести відповідні зміни, для уникнення непорозумінь під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом виключення цих дискримінаційних вимог з Додатку1 або підтвердити, що ВІДСУТНІСТЬ документів відповідно до п 1.30 та п. 1.31 Додатку 1 до тенедерної документації не буде підставою для відхилення учасників.
Відповідь: Дякуємо за зверненя! Відсутність документів відповідно до п 1.30 та п. 1.31 Додатку 1 до тенедерної документації не буде підставою для відхилення учасників.
Дата відповіді: 14.03.2025 15:38
Відповідь надана

АБЗ

Номер: aa1fb7fe8bb34e7b846f69c5a12c8731
Дата опублікування: 20.02.2025 17:34
Опис: Шановний Замовник, згідно Додатку 1 ТД, ви просите надати довідку про наявність власного/залученого асфальтобетонного заводу. Також в підтвердження надати атестат на виготовлення асфальтобетонних сумішей, щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, асфальтобетонних сумішей на основі бітумів модифікованих полімерами відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та до ДСТУ 8959:2019. Згідно Додатку 3 ТД використовується тільки асфальтобетонна суміш. Просимо вас прибрати дискримінаційну вимогу, так як щебенево-мастикові асфальтобетонниі суміші та асфальтобетонні суміш на основі бітумів модифікованих полімерами відповідно до ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та до ДСТУ 8959:2019 не використувуються згідно Додатку 3 і учасник не повиннен підтверджувати даний вид асфальту. Дякуємо.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 20.02.2025 17:53
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 1bceb3219f0845ac90f3cf6478395f11
Дата опублікування: 19.02.2025 10:05
Опис: Добрий день! Шановний Замовнику! В тендерній документації наявна вимога: «3.13. Копію дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду), з наступним переліком: - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів; - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - спорудження доріг, обслуговування доріг У разі відсутності у Дозволі (-х) та/або Декларації (-х) Учасника позицій, вказаних у переліку п.4, Учасник надає скан-копію Дозволу та/або Декларації субпідрядної організації, яку він планує залучити на цей вид робіт або експлуатувати (застосовувати) машини та/або механізми» В технічному завдані цієї ж тендерної документації згідно Додатку 3 , відсутні роботи на які Ви вимагаєте дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. А п.п. 4 пункту 3.13, а саме « -спорудження доріг, обслуговування доріг» взагалі відсутній навіть в переліку видів робіт підвищеної небезпеки «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А» та «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Група Б» згідно ПОСТАНОВА від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» Дуже чітко вбачається свідоме порушення законодавства в сфері закупівель, шляхом додавання в тендерну документацію вигаданих та дискримінаційних умов. В разі відмови привести тендерну документацію до вимог законодавства змушені будемо скаржитись. Практики з подібних питань багато, наприклад: рішення АМКУ № 9462-р/пк-пз від 28.04.2021 року.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватись вимог тендерної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника з урахуванням вимог законодавства, проектної документації та експертного звіту № ЛВ 0465-5957-23/УЕГ/А від 20 листопада 2023 року виданого ТОВ «Укрекспертиза груп». Рекомендуємо Вам здійснити огляд об'єкта і ознайомитися з проектною документацією.
Дата відповіді: 19.02.2025 12:03
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 5c2d8927164f47b987d12088b4704a89
Дата опублікування: 14.02.2025 13:24
Опис: Добрий день! Шановний Замовнику, ТД вимагає: «Огляд об'єкта Учасником перед подачею тендерної пропозиції є обов'язковим. Огляд об'єкта проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я Замовника щодня з 08 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., крім суботи та неділі. Учасник у складі тендерної документації повинен надати Акт про огляд об’єкту завірений печатками і підписами уповноважених осіб (у разі проведення такого огляду). Учасник може відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. При цьому замовник дає згоду на таке відвідування за умови дотримання учасником відвідування всіх правил безпеки, а також письмового підтвердження, що потенційний учасник процедури закупівлі, його співробітники та представники звільняють замовника (балансоутримувача), його персонал та представників від будь-якої відповідальності та гарантуватимуть відшкодування збитків у разі загибелі або каліцтва людей, втрати або псування майна та будь-яких інших видів збитків, пошкодження та витрат, пов’язаних з таким оглядом (відвідуванням).» Ця вимога дискримінаційна і АМКУ вже приймались безліч рішень з цього приводу. Виключіть її, будь ласка, інакше доведеться СКАРЖИТИСЬ . Строк оскарження по 24-02-2025, 00:00
Відповідь: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 17.02.2025 13:08
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: ab35cbad76024889afe1acf94acfe1e6
Дата опублікування: 13.02.2025 20:47
Опис: Доброго дня! Надайте будь ласка роз'яснення щодо товщин основи або внесіть коефіцієнти на товщини в технічному завданні, а саме позиціі: 6, 12, 16 та 21. Дякую
Відповідь: Дякуємо за звернення! Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника з урахуванням вимог законодавства, проектної документації та експертного звіту № ЛВ 0465-5957-23/УЕГ/А від 20 листопада 2023 року виданого ТОВ «Укрекспертиза груп». Рекомендуємо Вам здійснити огляд об'єкта і ознайомитися з проектною документацією.
Дата відповіді: 14.02.2025 12:57