• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки (багатофункціональних пристроїв Xerox D95А, Xerox Prime link B9100, Xerox Versant 180)

Завершена

1 765 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 827.50 UAH
Період уточнення: 11.02.2025 12:18 - 16.02.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 868b4a861496431b8c59c8d2e16bdd40
Дата опублікування: 13.02.2025 17:45
Опис: Добрий день! Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року встановлено заборону дискримінації учасників торгів. Проте, Ви свідомо дискримінуєте учасників встановлюючи вимогу у Додатку 3 до Тендерної документації: «2.1. Підприємство-учасник торгів має бути сертифікованим партнером компаній виробників, нижче наведених багатофункціональних пристроїв, а також виробників витратних матеріалів що підтверджується копіями відповідних сертифікатів та авторизаційним листом Виробника обладнання або його офіційного представника на території України, який підтверджує можливість Учасника щодо обслуговування та ремонту багатофункціональних пристроїв наведених в таблиці №1 Технічних вимог. Відсутність у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа, оформленого належним чином, буде розцінено як порушення умов тендерної документації та призведе до відхилення тендерної пропозиції.» Зазначена вимога обмежує коло учасників торгів, спричиняє залежність від третіх осіб та встановлює завідомо дискримінаційні умови, у зв’язку з чим просимо: 1. надати обґрунтовану відповідь про причини вимоги надання підтвердження у формі листа авторизації, адже у чинному законодавстві не передбачено такий вид документу а отже він є не обовязковим; 2. пояснити вимогу виключно листа авторизації, а також аргументувати, чому інші документи, зокрема, підтвердження досвіду виконання Аналогічних договорів, наявність власного Сервісного центру та та наявність працівників відповідної кваліфікації 3. пояснити навіщо Вам потрібно дана вимога, якщо тендерною документацією передбачено гарантію на надані послуги.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції. Нижче надаємо відповідь щодо поставлених Вами запитань: 1. Обґрунтування вимоги авторизаційного листа: Вимога надання копій сертифікатів та авторизаційного листа від виробника (або його офіційного представника) введена з метою підтвердження, що учасник тендеру має пряме підтвердження від виробника щодо можливості здійснювати сервісне обслуговування та ремонт обладнання, яке вказане в технічному завданні. Незважаючи на те, що чинне законодавство безпосередньо не вимагає подання такого документу, тендерна документація як інструмент закупівель може встановлювати додаткові критерії, спрямовані на забезпечення якості послуг. Авторизаційний лист дозволяє: - Отримати об’єктивне підтвердження від виробника товару, що учасник має необхідні повноваження та компетенцію для проведення сервісного обслуговування та ремонту згідно з технічними вимогами. - Мінімізувати ризики виникнення проблем з гарантійним та післягарантійним обслуговуванням техніки. 2. Чому виключно авторизаційний лист, а не інші документи: Лист авторизації є прямим підтвердженням від виробника або його офіційного представника, що учасник є сертифікованим партнером та відповідає технічним вимогам щодо обслуговування конкретних пристроїв. Інші документи, такі як підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, наявність власного сервісного центру чи кваліфікаційні сертифікати працівників, хоч і свідчать про загальний рівень професійної компетенції, не гарантують: - Наявність прямого зв’язку з виробником, що є критичним для забезпечення проведення швидкого ремонту із заміною запасних частин, автентичності використання оригінальних комплектуючих та дотримання технологічних вимог виробника. - Доступ до технічної документації виробника і, як наслідок, повну відповідність специфічним вимогам щодо обслуговування саме тих моделей обладнання, які зазначені у тендерній документації. 3. Необхідність вимоги при наявності гарантії на послуги: Гарантія на надані послуги є важливою складовою забезпечення якості, проте вона не замінює попередню перевірку можливостей учасника щодо технічного обслуговування обладнання згідно з вимогами виробника. Авторизаційний лист є профілактичним заходом, який допомагає впевнитись, що виконавець має безпосередню підтримку виробника для забезпечення оперативного ремонту у разі виникнення гарантійних чи негарантійних випадків та підвищити рівень довіри до кваліфікації учасника, що своєю чергою позитивно впливає на якість та своєчасність виконання договору. Вимога надання авторизаційного листа спрямована на забезпечення високої якості обслуговування і ремонту та мінімізацію ризиків, пов’язаних з експлуатацією обладнання. Ця вимога є обґрунтованою з позиції захисту інтересів замовника та для забезпечення відповідності технічним стандартам, встановленим виробником, і не порушує положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 14.02.2025 20:50