-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони об ҆єкта та послуги з охорони об’єктів за допомогою охоронної сигналізації
Завершена
776 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 880.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 880.00 UAH
Період уточнення:
11.02.2025 11:22 - 22.02.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги щодо наявність в межах м. Ужгород приміщення для зберігання зброї
Номер:
eb419212858e499090346485bd3db7fc
Дата опублікування:
14.02.2025 12:23
Опис:
Додаток № 1 до тендерної документації: «4. Довідку про наявність приміщення для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів в межах м. Ужгорода.».
Додаток № 1.1 до тендерної документації: «4. Довідку про наявність приміщення для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів в межах м. Ужгорода.».
Замовник, встановивши в Документації вимогу про наявність приміщення в межах м. Ужгорода в якому розташована кімната для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Наш персонал охорони має власні пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та дозволи на них, а тому не має потреби щодо наявності приміщення для зберігання даних пристроїв. Охоронники зберігають власні пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії у відповідності до чинного законодавства.
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінетом Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960, що регламентують охоронну діяльність, передбачають право, а не обов'язок наявності такого приміщення. Таким чином дана вимога Замовника порушує законні права та інтереси потенційних учасників закупівлі з огляду на наступне:
Відповідно до Наказу МВС від 21.08.1998 № 622 вимоги щодо обов'язку одержати в органі поліції дозвіл на право зберігання зброї, а саме - наявності кімнат зберігання зброї встановлені для керівників підприємств, установ, організацій. Наказом МВС від 21.08.1995 № 622 зберігання зброї та боєприпасів до неї вдома дозволено для наступних категорій громадян: повнолітніх громадян України, які досягли 18 років відповідно до п. 12.1 Наказу № 622, вони мають право купувати та зберігати холодну, холощену та пневматичну зброю та основні частини до неї.
Документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії видані персонально на охоронника - громадянина України, а не на учасника. Отже, ми, як потенційний учасник, не можемо надати витяг з реєстру зброї про наявність дозволу на відкриття та функціонування підприємств (майстерень), установ, організацій, суб’єктів господарської діяльності, зберігання (виготовлення) предметів і матеріалів, оскільки він не є обов'язковою вимогою згідно чинного законодавства України для підприємств, що надають послуги з охорони.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки не кожен учасник має приміщення для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів в межах м. Ужгорода. Натомість у нас, як потенційного учасника закупівель, наявні працівники відповідної кваліфікації (охоронники), які в тому числі входять до складу екіпажів груп швидкого реагування, та забезпечені власними пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, які зберігаються у власників таких пристроїв, що в свою чергу дає можливість учаснику забезпечити надання охоронних послуг в повному обсязі.
Рекомендуємо Вам внести зміни до тендерної документації, які порушують основні принципи та норми Закону України «Про публічні закупівлі». Ознайомитися з практикою Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно аналогічних порушень можна за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-09-001439-a
Відповідь:
Шановний учасник. Замовник ознайомився з Вашими вимогами та прийняв рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
20.02.2025 10:56
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги щодо наявність в межах м. УЖГОРОДА приміщення/офісу.
Номер:
a43082b391bd4ab4b7e7fccbce9976ea
Дата опублікування:
14.02.2025 12:22
Опис:
Додаток № 1 до тендерної документації: «5. З метою належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та дотриманням громадського порядку на об’єктах Замовника, Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі про наявність в межах м. Ужгорода приміщення/офісу із зазначенням адреси розташування (на підтвердження до довідки додається: договір оренди приміщення, або документ, що засвідчує право власності на приміщення тощо).»
Додаток № 1.1 до тендерної документації: «5. З метою належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та дотриманням громадського порядку на об’єктах Замовника, Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі про наявність в межах м. Ужгорода приміщення/офісу із зазначенням адреси розташування (на підтвердження до довідки додається: договір оренди приміщення, або документ, що засвідчує право власності на приміщення тощо).»
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-УІ та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов'язують надавачів послуг охорони мати офіс, гараж, територіальний підрозділ, групи швидкого реагування, або власний пульт централізованого нагляду у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, оскільки взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офісне приміщення або відокремлений підрозділ чи філію у м. Ужгород.
Кожен суб'єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони. Ці питання є господарською діяльністю самого виконавця, і він сам вирішує як її організувати.
Рекомендуємо Вам внести зміни до тендерної документації, які порушують основні принципи та норми Закону України «Про публічні закупівлі». Ознайомитися з практикою Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно аналогічних порушень можна за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-002773-a
Відповідь:
Шановний учасник!
При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" та Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. Так пунктами 5 Додатку № 1 та додатку № 1.1 до тендерної документації було встановлено вимогу для виконавця про наявність офісу у м. Ужгород, а на підтвердження цього необхідно надати договір оренди нежитлового приміщення , або документ, який посвідчує право власності на відповідне приміщення.
Даний критерій був застосований, задля подальшого належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Ужгород є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів лікарні, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території і м. Ужгород, відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Ужгород. Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єкті Замовника, що розташований у м. Ужгород відповідно.
При складанні Тендерної документації встановлені відповідні вимоги та умови тому як замовник має бути впевненим у відповідності переможця процедури закупівлі всім вимогам Тендерної документації. Пропозиція щодо оренди приміщення у м. Ужгород у разі перемоги вважається недоречною тому як Закон України "Про публічні закупівлі" та Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, обмежує термін укладання договору з переможцем закупівлі і очікувати ваших дій в пошуках оренди відповідного приміщення та його облаштування неприйнятно.
Дата відповіді:
20.02.2025 10:55
Відповідь надана
Щодо розрахунку цінової пропозиції
Номер:
a221e005a44f44e4a302197dfd8985f7
Дата опублікування:
13.02.2025 13:49
Опис:
Добрий день!
Згідно Додатка 2.1 Тендерної документації передбачено форму розрахунку цінової пропозиції, яку повинен подати Переможець.
Прошу надати роз'яснення, чи потрібно Учаснику подавати форму цінової пропозиції, якщо так то за якою формою?
Завчасно вдячні!
Відповідь:
Так, учаснику також треба подати форму цінової пропозиції за формою згідно додатка 2.1 тендерної документації
Дата відповіді:
18.02.2025 13:35