-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарби
Завершена
56 022.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 280.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 280.11 UAH
Період уточнення:
11.02.2025 09:45 - 16.02.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо обставин непереборної сили
Номер:
b7be14eb20684578906d30931c75722e
Дата опублікування:
14.02.2025 16:34
Опис:
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Як Замовники, так і постачальники наразі функціонують в умовах підвищеної небезпеки. Розуміємо, що недобросовісні постачальники можуть маніпулювати та зловживати вищезазначеними обставинами та затримувати відвантаження Товару/ не відвантажувати Товар, але нехтувати безпекою працівників не можна.
У зв’язку із вищенаведеним пропонуємо деталізувати обставини непереборної сили та додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до ч.1. ст. 14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні», Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Існування обставин форс-мажору щодо порушення/невиконання зобов'язань, можуть доводитися будь-якими доказами. Жодними нормативними документами не передбачено, які саме підстави в частині підтвердження форс-мажорних обставин повинен включати в проект договору Замовник. В рамках Закону Замовником визначено підтвердження форс-мажорних обставин саме документами, які видаються Торгово-промисловою палатою України. В разі виникнення форс-мажорних обставин будуть прийняті документи відповідно до ч.1. ст. 14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні», а саме від Торгово-промислової палати України та уповноважених нею регіональних торгово-промислових палат
Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін.
Дата відповіді:
17.02.2025 14:49
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
f226ce11fb1c43efae33fc6f350c59ed
Дата опублікування:
14.02.2025 16:33
Опис:
У пункті 12.5. вказано, що У разі виявлення однією зі Сторін дій, перелічених вищенаведеними пунктами, винна Сторона за кожен такий випадок, підтверджений беззаперечними доказами, зобов'язана сплатити іншій штраф у розмірі 1% від суми договору, а також це є підставою для односторонньої відмови від договору. Сплата штрафу не звільняє винну Сторону від компенсації завданих збитків.
По-перше, штраф є одним із видів відповідальності. По-друге, жодна зі сторін не має повноважень, а також не відноситься до правоохоронних органів, щоб підтверджувати чи були певні дії беззаперечними доказами. По-третє, єдиним органом, який виносить рішення з приводу винуватості чи не винуватості тієї чи іншої сторони – є суд. По-четверте, зазначене у пункті 12.5 не може бути підставою вимоги для сплати штрафу однієї із сторін.
Пропонуємо п.12.5 викласти в редакції
12.5. У разі виявлення однією зі Сторін дій, перелічених вищенаведеними пунктами, це є підставою для односторонньої відмови від договору для Сторони, яка виявила такі дії, вчинені іншою Стороною. Винна Сторону зобов'язання компенсувати завдані збитки.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Згідно п.12.5 Додатку 3 Проєкт договору, Сторона, яка порушила умови пп. 12.1 – 12.4, сплачує іншій штраф у розмірі 1% від суми договору. Це є компенсація за завдані збитки. Ви пропонуєте цей пункт змінити на дуже розмитий вислів: “Винна Сторона зобов’язана компенсувати завдані збитки”. Як рахувати збитки? Таке формулювання тільки затягує терміни виконання договірних обов’язків, спричиняє не ефективному використанню бюджетних коштів.
Згідно з ст. 627 ЦКУ, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У відповідності до ч.1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостями , 1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом/особливостями, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Таким чином, У відповідності до чинного законодавства Замовник при здійсненні закупівлі зобов’язаний оприлюднити проект договору з умовами, які має право визначати самостійно.
Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін.
Дата відповіді:
17.02.2025 14:49
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
300408600dfa4383b04c7f24bd3ca02b
Дата опублікування:
14.02.2025 16:33
Опис:
У пункті 8.2. вказано, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15 календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Через непередбачувані випадки, які можуть стати перешкодою для повідомлення того, що сторона не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили у письмовій формі, пропонуємо додати, а саме:
Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15 календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі або будь-яким доступним засобом зв'язку.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Не бачу жодних проблем з письмовим повідомленням у ХХІ сторіччі. Письмово – це не тільки листування Укрпоштою або іншими поштовими компаніями. Наприклад: можна відправити з телефону файл у текстовому форматі з накладеним КЕП (ДІЯ, тощо).
Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін.
Дата відповіді:
17.02.2025 14:48
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
39f72cd4ef6d4dd994ef840b56b1ffeb
Дата опублікування:
14.02.2025 16:32
Опис:
У пп.1 п.7.2. зазначено, що Види порушень та санкції за них: 1) за порушення строків виконання зобов'язання Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 20% вартості Товару, з якого допущено прострочення виконання зобов'язання, за кожний день прострочення, а за прострочення понад десять днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості;
У даному підпункті не дотримано норм законодавства, а саме відповідно до абзацу третього частини другої статті 231 ГКУ, за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Пеня у розмірі 20% % вартості Товару, з якого допущено прострочення виконання зобов'язання, за кожний день прострочення є дуже великою, що звужує права Постачальника. Тому, прошу внести зміни відповідно до ст. 231 ГК України, а саме:
7.2. Види порушень та санкції за них: 1) за порушення строків виконання зобов'язання Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% вартості Товару, з якого допущено прострочення виконання зобов'язання, за кожний день прострочення, а за прострочення понад десять днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості;
Відповідь:
Шановний Учасник! Згідно з ст. 627 ЦКУ, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У відповідності до ч.1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостями , 1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом/особливостями, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Таким чином, У відповідності до чинного законодавства Замовник при здійсненні закупівлі зобов’язаний оприлюднити проект договору з умовами, які має право визначати самостійно.
Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін.
Дата відповіді:
17.02.2025 14:47
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
97b143a965bf4d4097bbe7aaff19a592
Дата опублікування:
14.02.2025 16:32
Опис:
У пункті 6.2.1. вказано, що Розірвати Договір достроково в односторонньому порядку у разі порушення Постачальником договірних зобов'язань понад 10 днів (у разі поставки неякісної продукції, недотримання термінів постачання, ненадання сертифікатів якості продукції тощо) з обов'язковим попередженням за 1 календарних днів та проводить остаточні розрахунки за фактично наданий товар протягом 10 робочих днів з дня розірвання Договору. За розірвання Постачальником Договору в односторонньому порядку без попередження другої сторони, останній сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від суми договору незалежно від інших штрафів передбачених цим договором.;
З приводу ненадання сертифікатів якості продукції просимо усунити обмеження кола учасників через наведену вище мотивацію, привести умови договору у відповідність одна одній.
Щодо санкцій за одностороннє припинення договору без повідомлення, просимо врахувати, що наведене суперечить іншим умовам договору, наприклад, п.12.5., яким визначено право сторін припиняти договір в односторонньому порядку у визначених випадках.
Прошу внести зміни до пункту 6.2.1, виклавши в редакції:
6.2.1. Розірвати Договір достроково в односторонньому порядку у разі порушення Постачальником договірних зобов'язань понад 10 днів (у разі поставки неякісної продукції, недотримання термінів постачання, ненадання документів, що підтверджують якість) з обов'язковим попередженням за 1 календарних днів та проводить остаточні розрахунки за фактично наданий товар протягом 10 робочих днів з дня розірвання Договору. За розірвання Постачальником Договору в односторонньому порядку без попередження другої сторони, крім випадків, визначених Договором та законодавством, останній сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від суми непоставленого згідно договору товару незалежно від інших штрафів передбачених цим договором.;
Відповідь:
Шановний Учаснику! В контексті п.6.2.1 Додатку 3 Проєкт договору Замовник має право в односторонньому порядку розірвати договір в тому числі, якщо Постачальник на надав документів на підтвердження якості товару Ці документи вимагає п.2.1 Договору.
п.12.5 Додатку 3 Проєкт договору, який Ви наводите як приклад інших умов для одностороннього розірвання договору, посилається на ЗУ «Про запобігання корупції» № 1700 від 14.10.2014 та не відноситься до якості товару.
Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін.
Дата відповіді:
17.02.2025 14:46
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
1f3cf64789cc446fa63c777ece33c252
Дата опублікування:
14.02.2025 16:32
Опис:
У пункті 5.6.вказано, що Постачальник повинен передати Замовнику наступні документи на Товар: технічну документацію, щодо експлуатування Товару викладену українською мовою, сертифікат відповідності видаткову накладну, акт приймання-передачі Товару.
Прошу внести зміни привівши умови договору у відповідність одна одній та законодавству виклавши в редакції:
5.6. Постачальник повинен передати Замовнику наступні документи на Товар: документи, що підтверджують якість товару, видаткову накладну.
Відповідь:
Шановний Учаснику! У п.5.6 Додатку 3 Проєкт договору вимагаються для передачі з поставленим товаром ті документи, які зазначаються у пп. 2.1 та 5.4 Договору.
Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін.
Дата відповіді:
17.02.2025 14:45
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
abc3d00f6bc84cf5be6a76c5e927df56
Дата опублікування:
14.02.2025 16:31
Опис:
У пункті 5.4. вказано, що Право власності Замовника на поставлений Товар виникає з моменту прийому Товару Замовником. Факт прийому засвідчується шляхом підписання Замовником відповідної накладної та акту приймання-передачі Товару.
У пункті 6.1.2 вказано, що тільки товар вважається прийнятим згідно видаткової накладної.
Прошу привести цей пункт у відповідність до пункту 6.1.2., виклавши в редакції:
5.4. Право власності Замовника на поставлений Товар виникає з моменту прийому Товару Замовником. Факт прийому засвідчується шляхом підписання Замовником відповідної видаткової накладної.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Акт прийому-передачі є додатковим документом до видаткової накладної. В ньому зазначається дата безпосередньо передачі товару Замовнику. Дата видаткової накладної може дещо відрізнятися і відповідати даті відвантаження товару зі складу Постачальника. Тому наявність обох документів не яким чином не суперечить один одному.
Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін.
Дата відповіді:
17.02.2025 14:45
Відповідь надана
Щодо якості Товару
Номер:
20b26cfed50c4519b45e454785734859
Дата опублікування:
14.02.2025 16:30
Опис:
У пункті 2.3. вказано, що Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів. Якщо Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, додаткових угод, додатків, Специфікацій до нього, вимогам технічних регламентів та стандартів, тощо, які поширюються на Товар, Постачальник зобов'язується замінити такий Товар на Товар належної якості за свій рахунок упродовж 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання листа Покупця про виявлення такого Товару неналежної якості. Підтвердженням невідповідності Товару вимогам, зазначеним у цьому пункті, є лист Покупця до Постачальника з відповідним обґрунтуванням, який відправляється на електронну адресу.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Тому, посилаючись на норми законодавства маємо право повернути та обміняти товар протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі товару.
При всій повазі до Замовника, пропонуємо звернути увагу, що Замовник не має ані спеціалізованого обладнання, ані методик, знань, навичок тощо задля встановлення відповідності чи не відповідності фарби вимогам ТУ виробника. Відтак, одностороннє встановлення наведеного є неможливим.
При цьому, фарба виготовляється, як наведено вище та узгоджується з іншими умовами договору не за ДСТУ, а за ТУ із дотриманням норм ДСТУ.
Прошу внести зміни за аналогією вищевказаного у п. 2.3, виклавши його в редакції:
Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам ТУ. Якщо Товар виявиться дефектним (приховані недоліки), таким, що не відповідає умовам цього Договору, додаткових угод, додатків, Специфікацій до нього, вимогам технічних умов, тощо, які поширюються на Товар, Постачальник зобов'язується замінити такий Товар на Товар належної якості за свій рахунок упродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів. При виявлені прихованих недоліків товару Покупець направляє лист Постачальнику, останній протягом 5 робочих днів або в інший погоджений Сторонами строк прибуває до Покупця задля спільного складання Акту про виявлені приховані дефекти (далі - Акт). Акт, підписаний Сторонами щодо товару відносно якого виявлені приховані недоліки є підставою для заміни такого товару Постачальником.
Направлємо лист для з'ясування причин та обставин, а також в послідовності дій, підписаний акт сторонами про не якість товару і підставою для заміни.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! З метою забезпечення ефективності та своєчасності, уникнення необґрунтованого затягування поставки товару, поставки неякісного товару, Замовником передбачено заміна неякісного товару в якомога менші адекватні строки. У п.2.3 Додатку 3 Проєкт договору максимально чітко та прозоро визначен перелік документів, за якими буде порівнюватись запропонований товар.
Процедура стосовно визначення відповідності якості товару, яку Ви пропонуєте у зверненні, зважаючи на визначені терміни, буде ніщо інше, як затягування процесу виконання поставки. Враховуючи до якої категорії належить Замовник в умовах військової агресії рф, це неприпустимо.
Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін
Дата відповіді:
17.02.2025 14:44
Відповідь надана
Щодо якості Товару
Номер:
22022ae2c4f1457c9a04318767e45828
Дата опублікування:
14.02.2025 16:30
Опис:
У п. 2.1. вказано, що Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товари, якість яких відповідає вимогам державних стандартів або технічних умов, ергономічним нормам та вимогам, мати сертифікат відповідності, а також нормативно-технічній документації, вимогам чинного законодавства України про якість та безпеку.
Уся лакофарбова продукція виготовляється за ТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріал не визначають конкретних якісних показників товару, включає тільки загальну методологію проведення дослідження якості. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (паспорт якості або сертифікат якості або інше).
Також, за ГОСТами фарба не виробляється: в Україні не існує діючих (чинних) ГОСТ.
Ергономі́чність — це сукупність властивостей, які характеризують пристосованість конструкції товару до взаємодії зі споживачем (користувачем) з урахуванням фізико-біологічних особливостей людини.
Відповідно ДСТУ 3278—95 Державний стандарт України. Система розроблення та постачання продукції на виробництво. Основні терміни та визначення ергономічність продукції — властивість конкретної продукції, яка полягає в узгодженні її технічних характеристик з ергономічними потребами (вимогами) чи властивостями людини-користувача (споживача).
Тобто, в контексті ергономічності можна говорити про товар, що підлягає багаторазовій експлуатації та має безпосередній контакт з людиною. Наприклад, ергономічний стілець, ергономічна комп'ютерна мишка тощо. Проте фарба є товаром, що не має твердої консистенції, при її використанні, - споживається (наноситься на поверхню) в процесі такого використання. Технічні характеристики фарби не можуть передбачати ергономічних вимог (за аналогією не може бути відповідність води ергономічним вимогам).
Крім того, фарба не підлягає обов'язковій сертифікації та, відповідно, отримання такого документу як сертифікат відповідності.
Єдиним нормативно-правовим актом в Україні, що визначав перелік продукції, що підлягає сертифікації був Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні». Наведений наказ втратив чинність 16.03.2018 року на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018. При цьому, фарба не відносилася до переліку товарів, що підлягають сертифікації згідно вказаного Наказу.
Як наведено вище, оцінка якості фарби (її відповідність ТУ) здійснюється на етапі виробництва виробничими лабораторіями виробника або залученими ним шляхом оцінки відповідності кожного показника виготовленого товару в партії на предмет відповідності нормативному показнику якості за ТУ. При повінй відповідності продукція випускається на ринок, а така відповідність підтверджується документом виробника (паспорт якості або сертифікат якості або інше)
Прошу внести зміни у п.2.1:
2.1. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товари, якість яких відповідає вимогам державних стандартів або технічних умов, що підтверджується документами щодо якості товару виробника (паспорт якості або сертифікат якості або технічний паспорт або інший аналогічний документ виробника), вимогам чинного законодавства України про якість та безпеку.
Прошу внести зміни за аналогією вищевказаного у пункті 2.2, виклавши в редакції:
2.2. Вимоги щодо якості товарів встановлюються згідно з вимогами відповідних стандартів або технічних умов, в яких встановлені вимоги щодо якості на даний товар (продукцію), умовам Договору та підтверджуватися посвідченням про якість (сертифікатом якості або паспортом якості або іншим аналогічним документом виробника) виробника, що надається при передачі товару (продукції) іншими документами, що засвідчують якість товару.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякую за Ваше розгорнуте пояснення щодо вимог п.2.1 Додатку 3 до Тендерної документації “Проєкт договору” відповідності “ергономічним нормам та вимогам”. У терміну “ергономічність” є декілька визначень. У визначенні, яке використано у Вашому зверненні, відсутня важлива частина: “…а також санітарно-гігієнічних вимог із метою збереження здоров'я людини й досягнення високої ефективності праці”. Слід зазначити, що предмет закупівлі Фарби буде використовуватись для здійснення ремонтних робіт в житлових та службових приміщеннях. Тому якість та безпечність матеріалів буде безпосередньо впливати на санітарно-гігієнічні норми та здоров’я людей, які будуть проживати чи працювати в цих приміщеннях. Також на “пристосованість конструкції товару до взаємодії зі споживачем” має безпосередньо вплив характер обробки поверхні, в тому числі фарбування. Тому в контексті п.2.1 Проєкту договору ця вимога містить виключно такий сенс
Стосовно вимог до якості Товару та документів на підтвердження: вимоги до якості визначаються замовником заздалегідь як технічні чи інші вимоги до предмету закупівлі (з використанням (де це можливо) державних технічних стандартів (ДСТУ), технічних умов (ТУ) тощо). Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов’язкових нормативних документів, перелічених у статті 15 ГКУ, а у разі їх відсутності – на розсуд замовника, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін.
Дата відповіді:
17.02.2025 14:43