• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги цілодобового доступу до мережі Інтернет ДК 021:2015: «72410000-7» – «Послуги провайдерів» («72411000-4» - «Постачальники Інтернет-послуг»)

Завершена

376 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 7 524.00 UAH
Період уточнення: 10.02.2025 17:48 - 15.02.2025 00:00
Відповідь надана

Порушення законодавства у тендерній документації

Номер: c83140f0dae042539c7feeea187d01f9
Дата опублікування: 13.02.2025 10:31
Опис: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 10.02.2025 оголосило закупівлю UA-2025-02-10-015746-a на Послуги цілодобового доступу до мережі Інтернет ДК 021:2015: «72410000-7» – «Послуги провайдерів» («72411000-4» - «Постачальники Інтернет-послуг»). У Додатку 3 до тендерної документації (далі ТД) ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ Замовник встановив наступні вимоги: У підпункті 2 пункту 1 зазначено, що Учасник має надати «Письмову згоду попереднього оператора на переміщення ІР адрес Замовника видана Учаснику». Слід зазначити, що така вимога ТД не може бути виконання жодним з Учасником з наступних підстав: По-перше, ТД не містить інформації про попереднього оператора: назву , контактні дані і.т.д. По-друге, передача ІР -адрес від одного постачальника електронних комунікаційних послуг до іншого має здійснюватися через Європейський центр координації ІР мереж, який як Регіональний інтернет-Реєстратор (РІР) має право здійснювати розподіл Інтернет ресурсів у своєму регіоні обслуговування. Тобто попередній оператор для того, щоб дати згоду має повідомити про передачу свої ІР-адрес Європейський центр координації ІР та внести відповідні зміни до договорів, як з попереднім оператором так із учасником, якому передаються ці адреси, а тоді вже давати свою згоду потенційному Учаснику цієї процедури закупівлі. При цьому, слід зазначити, що ІР адреса є унікальною і може бути передана лише одному Учаснику. Це також вказує на абсурдність такої вимоги, оскільки мета проведення відкритих торгів полягає у залученні необмеженого кола Учасників. Отже, через строки процедури і необхідність отримання вище наведеної згоди виконати таку вимогу не зможе жоден з Учасників , крім попереднього оператора. Така вимога є відверто дискримінаційною, порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Пункт 4 , розділу І Тендерної документації щодо Місця поставки товарів, виконання робіт/надання послуг, їх обсяги зазначено: «Україна, Черкаська область, м. Черкаси, за місцем знаходження об’єктів Абонента в зоні покриття мережі Провайдера Кількість послуг: 1 послуга (більш детально в Додатку № 3 до тендерної документації). У Додатку 3, який визначає технічні та якісні вимоги, зазначена Примітка: Враховуючи військовий стан в Україні, з метою безпеки, Замовник не зазначає фактичні адреси надання послуг. Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Отже, адреси надання послуг, згідно Особливостей не можуть бути визначені конфіденційною інформацією. Також така вимога порушує принципи публічних закупівель, передбачених Законом. Так, згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Зазначене передбачає оприлюднення усіх умов та документів, які стосуються процедур закупівлі, на вебпорталі та дозволять Учасникам прийняти об’єктивне рішення щодо можливостей виконати умови Замовника. Так аби зрозуміти зону покриття Учасник повинен мати інформацію щодо адрес надання послуг. У зв’язку з вище наведеним та наявність порушення вимог законодавства вимагаю змінити тендерну документацію, а саме:прибрати вимогу щодо надання «Письмової згоди попереднього оператора на переміщення ІР адрес Замовника видані Учаснику» та вказати адреси надання послуг згідно предмету цього тендеру.
Відповідь: Шановний Учаснику, на ваше звернення надаємо наступні пояснення: 1) Відомості про оператора, який наразі надає послуги КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» містяться в договорі, який оприлюднений за результатами публічної закупівлі в системі прозорро. IP-адреси, які використовуються Замовником належать поточному оператору. IP-адреси можуть бути передані іншому оператору, а регіон надання послуг залишається незмінним. Оскільки наше підприємство використовує в тому числі статичні IP-адреси для роботи критичного обладнання, їх зміна буде нести за собою видатки та збитки для підприємства. 2) Так як наше підприємство відноситься до об`єктів критичної інфраструктури, а оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місце надання послуг може нести загрозу безпеці замовника, така інформація в тендерній документації та в договорі про закупівлю може зазначатися як назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село) місцезнаходження замовника в якому надаються послуги, відповідно до п.13 постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, послуг і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами).
Дата відповіді: 14.02.2025 16:12