• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Карпатського національного природного парку

Завершена

6 502 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 20 000.00 UAH
Період уточнення: 30.07.2018 16:02 - 20.08.2018 12:00
Відповідь надана

Зауваження щодо обов'язкової наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю»

Номер: 8992ff9936ad484081085fe93c788e74
Дата опублікування: 19.08.2018 09:51
Опис: В Пункті 3 Таблиці 1 Додатку 2 до нової редакції Тендерної документації (ст.17-18) одним з документів відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям тендерним комітетом визначена наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Однак, Конституцією України та діючими Законами України вказано наступне: 1. Стаття 19 Конституції України Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. 2. Стаття 26. ЗУ “Про землеустрій” Розробниками документації із землеустрою є: -юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; -фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. 3. Пункт 2 Статті 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Враховуючи вищенаведене, вважаємо достатніми критеріями виконання вимог Тендеру “ Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Карпатського національного природного парку ”, всі критерії, вказані в Пунктах 1,2 та 3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації (ст.17-18), крім наявності в Учасника сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», оскільки наявність останнього в розробника землевпорядної документації, згідно чинного законодавства, не є ні обов’язковою ні достатньою обставиною. Також хочемо наголосити, що всі посадові особи Учасників, зобов’язані керуватись чинним земельним законодавством, що в свою чергу і забезпечує повний контроль якості аналогічної послуги. Вважаємо, що з метою забезпечення Підпункту 1 Пункту 1 Статті 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” та в процесі надання послуг Учасником для забезпечення якості такої послуги Учаснику крім Довідки на бланку учасника процедури закупівлі (у разі наявності бланку) в довільній формі про наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази достатньо надати відповідні підтверджуючі копії документів, що посвідчують право власності чи користування необхідним для забезпечення тендерних умов обладнанням. Отже, просимо Вас виключити з Пункту 3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації (ст.17-18) наступне: «З метою підтвердження наявності матеріально-технічної бази та ефективного використання її складових (будівлі, устаткування, технічні та програмні засоби, транспортні засоби, інформаційні та комунікаційні технології) в процесі надання послуг учасником для забезпечення якості такої послуги учасник надає у складі тендерної пропозиції копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю»».
Відповідь: Відповідно до пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» встановлює вимоги до системи управління якістю, оскільки організація-учасник повинна показати свою здатність постійно надавати послуги, які задовольняють замовника та застосовані законодавчі та регламентовані вимоги. Таким чином, з метою ефективного використання складових матеріально-технічної бази в процесі надання послуг учасником для забезпечення якості такої послуги, учасник надає у складі тендерної пропозиції копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Крім того, сертифікація по системі ІSО потрібна будь-якому підприємству для того, щоб підвищити якість та безпеку своїх послуг або продукції, отримати конкурентні переваги за участю в міжнародних проектах, тендерах та т.ін. На сьогоднішній день є чинним Закон України «Про стандартизацію», який установлює правові та організаційні засади стандартизації в Україні і спрямований на забезпечення формування та реалізації державної політики у відповідній сфері.
Дата відповіді: 21.08.2018 10:18
Відповідь надана

Запитання до Тендерної документації

Номер: 6b074d790ecc4be9a70f22b5272122f3
Дата опублікування: 17.08.2018 15:00
Опис: Зауваження до тендеру № 2 «Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Карпатського національного природного парку». Відповідь на друге запитання щодо предмету торгів, надана Вами до попередніх зауважень, викликає ряд нових запитань: 1. У тендерній документації (Технічне завдання, с. 22-24) згадуються державні акти на земельні ділянки від 2001 року. Оскільки дати та номери рішень міської та сільських рад не вказані, здогадуємось, що це робилось до прийняття нового (діючого зараз) Земельного кодексу України (ЗКУ), тобто за ЗКУ від 1992 року. Якщо це так, то згадані державні акти є нелегітимними, оскільки видані з порушенням діючого на той час законодавства: - відповідно до ст.19 чинного на той час ЗКУ, сільські, селищні Ради народних депутатів мали право надавати земельні ділянки у користування для всіх потреб із земель сіл, селищ, а також за їх межами для будівництва шкіл, лікарень, підприємств торгівлі та інших об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням населення (сфера послуг), сільськогосподарського використання, ведення селянського (фермерського) господарства, особистого підсобного господарства, індивідуального житлового, дачного і гаражного будівництва, індивідуального і колективного садівництва, городництва, сінокосіння і випасання худоби, традиційних народних промислів. Міські ради надавали земельні ділянки (крім ріллі і земельних ділянок, зайнятих багаторічними насадженнями) для будь-яких потреб у межах міста. Районні, міські, в адміністративному підпорядкуванні яких є район, ради надавали земельні ділянки за межами населених пунктів із земель запасу для сільськогосподарського використання та із земель лісового і водного фонду; - відповідно до ст.19 чинного на той час ЗКУ, надання земельних ділянок діючим на той час ЗКУ (як і нині діючим) здійснювалось за проектами відведення цих ділянок (тобто технічна документація з інвентаризації земель не могла бути підставою для оформлення державних актів). 2. Враховуючи сказане, предметом закупівлі повинен бути зовсім інший вид робіт – виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (відповідно до ст. 50 Закону України «Про землеустрій»). Тільки від дасть право для оформлення та реєстрації права постійного користування земельними ділянками…
Відповідь: 1. Матеріали інвентаризації земель Карпатського національного природного парку затверджені рішеннями сесій сільських, селищних рад та м.Яремче - Микуличинська сільська рада №94 від 12.10.2001 р., - Татарівська сільська рада №41 від 11.10.2001р., - Ворохтянська селищна рада №61 від 19.10.2001р., - Яремчанська міська рада №189-3/2001 від 27.12.2001р.
Дата відповіді: 21.08.2018 10:16
Відповідь надана

Запитання до Тендерної документації

Номер: 51f16e4d1d4949d2a14a06577ab34222
Дата опублікування: 13.08.2018 11:13
Опис: «Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Карпатського національного природного парку». 1. Назва предмету торгів (технічної документації) та технічні й кваліфікаційні вимоги щодо її розроблення містять юридичні суперечності: - назва предмету закупівлі – «Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Карпатського національного природного парку» і технічні вимоги до нього свідчать, що робота повинна виконуватись відповідно до ст. 55 Закону України «Про землеустрій»; - пункт 2 додатку 2 до Тендерної документації (Кваліфікаційні вимоги, с. 17) вимагає від учасників підтвердження досвіду розробки зовсім інших проектів землеустрою – відповідно до ст. 47 Закону України «Про землеустрій», про що зроблена відповідна примітка. Цю невідповідність необхідно виправити – шляхом зміни з 47-ї на 55-у статтю у кваліфікаційних вимогах. 2. У додатку 3 до Тендерної документації (Технічне завдання, с. 22-24) згадуються державні акти на земельні ділянки від 2001 року з застереженням, що «на той час реєстрація Державних актів в Державному земельному кадастрі не проводилась». Але вона обов’язково в той час проводилась в книгах реєстрації державних актів, записи з якої разом з державними актами у 2012 році переносились в Державний земельний кадастр. Натомість, не вказано у вихідних даних відповідні Проекти відведення земельних ділянок у постійне користування, на основі яких повинні були виготовлятись державні акти. Необхідно уточнити, чи розроблялись і ким та коли затверджувались проекти відведення земельних ділянок у постійне користування (ким, коли і на підставі якої технічної документації приймались рішення про передачу у постійне користування земельних ділянок), щоб не було сумнівів у легітимності державних актів.
Відповідь: Розглянувши питання тендерний комітет вирішив: по п.1 змінити статтю 47 Закону України «Про землеустрій» на статтю 55 у кваліфікаційних вимогах. Щодо п.2 : Проекти відведення земельних ділянок на час виготовлення державних актів на право постійного користування, а саме в 2001 році не розроблялись. В 2001 році проводилась інвентаризація земель наданих у користування Карпатському національному природному парку в 1980 році згідно Постанови Ради Міністрів УРСР №376 від 03.06.1980р. На основі інвентаризації земель за рішенням Яремчанської міської ради та Микуличинської сільської ради, Татарівської сільської ради, Ворохтянської селищної ради, Яблуницької сільської ради було надано дозвіл на виготовлення державних актів. Державні акти були виготовлені в 2001 році та зареєстровані в Яремчанському управлінні земельних ресурсів 29.12.2001 року про що свідчить підпис інженера-землеупорядника. Інвентаризація земель та виготовлення державних актів проводилась ДП «Геодезії –картографії та кадастру» в Івано-Франківській обл. В зв’язку з відсутністю коштів реєстрація державних актів у 2012 році не проводилась.
Дата відповіді: 15.08.2018 11:28