-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин та дизельне паливо для потреб та роботи ОКП «АВТОБАЗА ОБЛАСНОЇ РАДИ» (талони по 10 л)
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період уточнення:
10.02.2025 17:33 - 17.02.2025 00:00
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
7d296385ccd949c998ece042caf66bcf
Дата опублікування:
14.02.2025 17:25
Опис:
Шановний Замовнику!
1. Проектом договору передбачено порядок стягнення штрафних санкцій, розмір яких не відповідає вимогам чинного законодавства та ставить сторони договору в нерівні умови. Стягнення штрафних санкцій в такому розмірі порушує принципи рівності сторін, а також загальні засади цивільного законодавства, зокрема справедливість, добросовісність та розумність.
Варто також зазначити, що кожна зі сторін договору має права та обов’язки. Зокрема, обов’язок Замовника своєчасно зробити заявку та до закінчення строку дії талонів та договору отримати на АЗС товар по переданих талонах, а також зробити своєчасну оплату за Товар. Однак, Замовник ніде не прописує свою відповідальність за неналежне виконання умов договору при цьому встановлюючи не співрозмірну відповідальність іншої сторони. Такі дії можуть свідчити про недоброчесність та можливу наявність корупційної складової, яка може проявлятися в тому, що багато постачальників не захочуть укладати договір на таких занадто підвищених розмірах штрафних санкцій.
У зв’язку з цим, з метою встановлення паритетних умов договору та забезпечення рівності стороні у договірних відносинах, вимагаємо внести зміни в Розділ 7 Договору , а саме в п. 7.3, 7.4, 7.5
7.3. У разі відмови уповноваженій особі Покупця на будь-якій АЗС Продавця з числа тих, що визначені у Переліку автозаправних станцій Продавця (Додаток № 2 до Договору), у відпуску Товару за талонами Продавця, Учасник сплачує Замовнику неустойку у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості непоставленого товару за кожен день прострочення поставки товару (партії товару).
7.4. У разі невиконання або неналежного виконання Продавцем зобов’язань за цим Договором, що стало підставою для відмови Покупця від цього Договору повністю або частково згідно умов цього Договору, з Продавця стягується штраф у розмірі 1% (одного відсотку) від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов’язання.
7.5. За кожне порушення Продавцем строків повідомлення Покупця про зміну свого місцезнаходження Продавець має можливості застосування оперативно-господарської санкції, зокрема відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов’язання (пункт 4 частини першої статті 236Господарського кодексу України).
ПИТАННЯ 2
2. Проектом договору передбачено стягнення штрафних санкцій, розмір яких не відповідає вимогам чинного законодавства та ставить сторони договору в нерівні умови. Стягнення штрафних санкцій в такому розмірі порушує принципи рівності сторін, а також загальні засади цивільного законодавства, зокрема справедливість, добросовісність та розумність.
Варто зазначити, що зазначення штрафних санкцій в % (процентах) від суми договору є неспіврозмірною до суми можливого порушення постачальником своїх обов’язків (тобто не здійснення заправки на АЗС). Враховуючи, що сума договору становить орієнтовно 800 000,00грн, то штраф в розмірі 20% від суми невиконаних зобов’язань по договору, може досягати близько 160 000 грн. є нерозумним, несправедливим та таким, що є не співрозмірним із можливим порушенням (відмови в заправці на АЗС).
Просимо також врахувати, що в Україні відбувається повносмасштабне вторгенння та постійні обстріли інфраструктури, в т.ч. АЗС та нафтобаз.
З метою приведення господарських договірних відносини до загальних принципів цивільного законодавства, зокрема справедливість, добросовісність та розумність, встановлення спірозмірної відповідальності сторін та дотримання вимог ст 231 Господарського кодексу України, ст. 625 Цивільного кодексу України, вимагаємо п. 7.3., 7.4 та 7.5 викласти в новій редакції:
У випадку не внесення змін в проект договору та залишення завищеного рівня відповідальності будемо це трактувати як дискримінаційні вимоги та як додаткові корупційні ризики.
Також повідомляємо про свій намір звернутись за захистом наших прав та законних інтересів до Колегії АМКУ, у разі ігнорування та/або незадоволення цієї вимоги, а також повідомлення ДАСУ про вищевказані порушення законодавства.
Відповідь:
Шановний Учаснику! У зв'язку з недобросовісними постачальниками Замовник намагається застрахувати себе та вживає заходів для ефективного та раціонального використання коштів. Однак приймає до уваги Ваші зауваження та повідомляє про внесення змін до тендерної документації
Дата відповіді:
15.02.2025 17:05