-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 79710000-4 Охоронні послуги. Послуги охорони
Завершена
1 654 848.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 274.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 274.24 UAH
Період уточнення:
10.02.2025 16:51 - 15.02.2025 00:00
Відповідь надана
Матеріально-технічна база та технології
Номер:
48b52ec61c5d4a509f11585f2c5a3e50
Дата опублікування:
11.02.2025 14:16
Опис:
В обгрунтування вищезазначеного, звертаємо увагу уповноваженої особи Замовника, що
аналогічну та однозначну позицію з вказаних питань неодноразово підтверджено комісіями АМКУ (рішення №279-р/пк-пз від 07.01.2025, №10751-р/пк-пз від 17.05.2021, №9439-р/пк-пз від 29.05.2024 та інші).
Відповідь:
Враховуючи підстави проведення даної закупівлі, аналогічним прикладом є рішення АМКУ №4748-р/пк-пз від 13.04.2023 року, де Замовник – Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради». Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в питаннях аналогічних до Вашої вимоги.
Дата відповіді:
12.02.2025 14:44
Відповідь надана
Матеріально-технічна база та технології
Номер:
e82a475eb5a24a87b9f7f8a5991393bb
Дата опублікування:
11.02.2025 12:47
Опис:
Шановний Замовнику! Вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу (п. 1.3. Додатку 5 тендерної документації) про обовʼязкову необхідність наявності в Учасників нарізної вогнепальної зброї, спеціальних засобів-бронежилетів 4 класу захисту, кулезахисних шоломів,переносних цифрових радіостанцій, оскільки дані пункти суперечать п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», Постанови Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960, єдиним спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для здійснення охоронної діяльності в державі (конкретний вид послуг якого за класифікацією ДК є предметом даної публічної закупівлі) – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97. Даною Постановою КМУ визначено чіткий перелік спеціальних засобів, які мають використовуватись субʼєктами охоронної діяльності на території України, а саме:
-Бронежилети(без додаткових вимог);
-Захисні каски(без додаткових вимог);
-Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії;
-Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії;
-Гумові кийки;
-Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання;
-Електрошокові пристрої*;
-Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*.
Таким чином Учасник не зобовʼязаний в обовʼязковому порядку мати іншу матеріально-технічну базу для вказаного виду діяльності, ніж та, яка прямо визначена Законом. А щодо зокрема, вогнепальної зброї, слід також зазначити, що згідно чинного законодавства право на носіння вогнепальної зброї в розрізі охоплення заходів охоронного, оборонного, спеціального призначення мають лише правоохоронні та державні силові органи, що серед іншого врегульовано статтею 46 ЗУ «Про національну поліцію» та іншими повʼязаними нормативними актами.
Отже, відповідно до вищенаведених норм, правом мати вогнепальну зброю наділені лише правоохоронні органи та/або військові формування. Інші потенційні учасники закупівлі позбавлені можливості виконати зазначену вимогу відповідно до положень чинного в Україні законодавства.
Саме тому, просимо Вас виключити з тендерної документації вимогу про про наявність в Учасників нарізної вогнепальної зброї, спеціальних засобів-бронежилетів 4 класу захисту, кулезахисних шоломів,
переносних цифрових радіостанцій, оскільки така вимога прямо суперечить чинному законодавству та відповідним спеціальним нормативно-правовим актам, встановлює додаткові не передбачені Законом вимоги щодо умов та способу здійснення охоронної діяльності на території України, а також дискримінує потенційних учасників та звужує коло осіб, які можуть взяти участь у процедурі закупівлі, до лише одного, що грубо суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Добрий день! На Ваше запитання повідомляємо, що процедура закупівлі проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» та Постанови Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2024 р. № 1405 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 937 і від 21 листопада 2018 р. № 975» (див. Додаток №1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація»).
КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» відповідає категорії – «18». Об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. В кожному корпусі/відділенні Замовника, де буде здійснюватися охорона, зберігаються певні наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори, які необхідні для лікування пацієнтів закладу.
Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», п.13.13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 іншим суб’єктам охоронної діяльності забороняється охороняти об’єкти, включені до переліку особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначеного в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.
Замовником визначено кваліфікаційні критерії відповідності Учасника, зокрема про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть задіяні в процесі надання послуг, адже враховуючи специфіку діяльність можуть виникати нештатні ситуації, можливі загрози терористичного характеру, ускладнення криміногенної обстановки.
Слід зазначити, що вогнепальною нарізною зброєю забезпечені підрозділи воєнізованої охорони (ВОХОР), органи поліції охорони, Національна гвардія України, відомчі охоронні організації та інші відповідно до установчих документів у своїй охоронній діяльності. А відповідно п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога щодо вогнепальної зброї НЕ є дискримінаційною.
Дата відповіді:
12.02.2025 14:42