-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Емаль алкідна, відповідний код ЄЗС:ДК 021:2015 - 44812100-6 «Емалі та глазурі»; ґрунт, відповідний код ЄЗС:ДК 021:2015 - 44810000-1 «Фарби»
Завершена
132 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 320.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 320.00 UAH
Період уточнення:
10.02.2025 14:13 - 15.02.2025 00:00
Відповідь надана
Поставка
Номер:
c00bc56aa4bb42dd92b2f3468533de79
Дата опублікування:
14.02.2025 12:01
Опис:
Вітаємо, цікавить яка кількість поставок дійсно планується, чи можлива одноразова поставка?
п.с. це не ми задаємо всі інші питання.)
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувачу! У відповідності до вимог пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – Замовник) надає роз’яснення на Ваше звернення.
Обсяг окремої партії товару буде визначатися Замовником у відповідності з його виробничою потребою та на підставі наявності грошових коштів необхідних для оплати товару, але не менше 5 (п’яти) відсотків від ціни договору.
Дата відповіді:
17.02.2025 10:26
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
3d69f93a48db4031905d8d4b0aa7e8f7
Дата опублікування:
14.02.2025 11:12
Опис:
У п. 2.6. проєкту договору зазначено, що Покупець має право вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників Товару та їх відповідності вимогам Покупця силами та за рахунок Постачальника. В такому випадку Постачальник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків Товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені Покупцем. Покупець залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження Товару щодо якісних показників.
Як один із виробників ЛФМ пропонуємо зважити на таке.
Вітчизняні виробники виготовляють фарбу згідно власного ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Тобто, товар не може одночасно відповідати 2м документам, подібне формулювання є завідомо невиконуваним.
При цьому, Замовником не враховувано наступне.
Документи, що підтверджують якість фарби (паспорт якості або сертифікат якості або інший аналогічний документ) видається за результатами дослідження на відповідність нормативним показникам якості визначеним у ТУ виробника. Подібне дослідження проводиться у відповідній лабораторії. Тобто, при поставці вже надаються документи за результатами відповідних лабораторних досліджень. Тому вимога про проведення повторних досліджень згідно умов є необґрунтованою.
При цьому, для проведення дослідження мають застосовуватися обладнання та методологія визначені у ТУ виробника. Оскільки, на результати такого дослідження прямо впливають наведені фактори. Використання іншого обладнання чи методології, ніж наведено у конкретному ТУ конкретного виробника в кращому випадку надасть неспівмірний (непорівнювальний) результат.
Крім лабораторій виробників, які мають повний спектр відповідного обладнання в Україні відсутні органи оцінки відповідності, тим паче акредитовані, які би мали змогу здійснити повну реальну (фактичну, а не документальну) експертизу фарби за всіма параметрами згідно ТУ будь-якого виробника в межах однієї лабораторії. З переліком акредитованих органів оцінки відповідності Замовника може ознайомитися з відкритого реєстру НААУ, що розміщується за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov . Крім того, формулювання в умовах договору накшалт "У разі сумніву Покупця щодо якісних характеристик Товару" є доволі оціночним. Учасник поділяє прагнення Замовника закупити якісний товар та мати важелі як впливу, так і перевірки такого товару. Разом з тим, з огляду на наведене вище та вимоги п.5.8., 6.2.4., 6.3.3. наведене на практиці є лише можливим засобом тиску на постачальника, обмеження участі потенційних учасників, а не гарантією отримання якісного товару. Задля недопущення обмеження кола учасників просимо внести наступні зміни до п.2.6.:
2.6. Покупець має право вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників Товару та їх відповідності вимогам Покупця силами та за рахунок Постачальника у разі підтвердження невідповідності Товару заявленим показникам. В такому випадку Постачальник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків Товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені Покупцем. Покупець залишає за собою право вибору акредитованої лабораторії з відкритого реєстру НААУ, що розміщується за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov ., що здійснюватиме дослідження Товару щодо якісних показників.
Аналогічні зміни просимо внести до пп.6.2.4 та 6.3.3 проєкту договору.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувачу! У відповідності до вимог пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – Замовник) надає роз’яснення на Ваше звернення.
Закупівля проводиться відповідно до чинного законодавства. Ваше питання буде розглянуто і у разі потреби будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.02.2025 10:25
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
c4e750a043f44d74881ae9c949493814
Дата опублікування:
14.02.2025 11:11
Опис:
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Як Замовники, так і постачальники наразі функціонують в умовах підвищеної небезпеки. Розуміємо, що недобросовісні постачальники можуть маніпулювати та зловживати вищезазначеними обставинами та затримувати відвантаження Товару/ не відвантажувати Товар, але нехтувати безпекою працівників не можна. У зв’язку із вищенаведеним пропонуємо деталізувати обставини непереборної сили та внести зміни до п. 8.6 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
8.6. Сторони дійшли згоди, що укладання даного Договору в період дії правового режиму воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (із змінами), підтверджує намір та можливість Постачальника виконувати Договір у повному обсязі та позбавляє Сторони права посилатися на ведення режиму воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (із змінами). Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; - настали після укладання цього Договору; - підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувачу! У відповідності до вимог пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – Замовник) надає роз’яснення на Ваше звернення.
Закупівля проводиться відповідно до чинного законодавства. Ваше питання буде розглянуто і у разі потреби будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.02.2025 10:25
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
52b8b795d1d3405c8264be07b80e4d19
Дата опублікування:
14.02.2025 11:11
Опис:
У п.8.4. зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є виключно сертифікат, що видається Торгово-промисловою палатою України та уповноваженою нею регіональною торгово-промисловою палатою.
Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Пропонуємо внести зміни до п.8.4 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
8.4. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є виключно сертифікат, що видається Торгово-промисловою палатою України та уповноваженою нею регіональною торгово-промисловою палатою або документ іншого компетентного органу.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувачу! У відповідності до вимог пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – Замовник) надає роз’яснення на Ваше звернення.
Закупівля проводиться відповідно до чинного законодавства. Ваше питання буде розглянуто і у разі потреби будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.02.2025 10:24
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
d57f0c4cb23043938c70336c4a72bfcb
Дата опублікування:
14.02.2025 11:11
Опис:
У п.8.3. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, зобов`язана не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. У разі невиконання зазначеного обов’язку протягом встановленого строку Сторона позбавляється можливості посилатись на відповідні обставини, як на обставини непереборної сили.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту п.8.3 проєкту договору:
8.3. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, зобов`язана не пізніше ніж протягом 10 (десять) календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. У разі невиконання зазначеного обов’язку протягом встановленого строку Сторона позбавляється можливості посилатись на відповідні обставини, як на обставини непереборної сили.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувачу! У відповідності до вимог пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – Замовник) надає роз’яснення на Ваше звернення.
Закупівля проводиться відповідно до чинного законодавства. Ваше питання буде розглянуто і у разі потреби будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.02.2025 10:24
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
09af94a016da45a3984906167c0b42e3
Дата опублікування:
14.02.2025 11:10
Опис:
У п.7.2. зазначено, що У разі затримки поставки Товару (його партії) Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 15 (п’ятнадцять) % від вартості непоставленого в строк Товару на умовах, передбачених цим Договором, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості непоставленого в строк Товару за кожен день прострочення. При цьому Постачальник не звільняється від виконання своїх зобов’язань поставити Товар, якщо про інше його не попередив письмово Покупець.
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості для кожної із Сторін. Натомість відповідальність за договором Для Постачальника є значно завищеною, у порівнянні з відповідальність Замовника. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником. Просимо привести п.7.2 договору у відповідність до ч.2 ст.231 Господарського кодексу України:
7.2. У разі затримки поставки Товару (його партії) Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1 % від вартості непоставленого в строк Товару на умовах, передбачених цим Договором, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (сім) % від вартості непоставленого в строк Товару. При цьому Постачальник не звільняється від виконання своїх зобов’язань поставити Товар, якщо про інше його не попередив письмово Покупець.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувачу! У відповідності до вимог пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – Замовник) надає роз’яснення на Ваше звернення.
Закупівля проводиться відповідно до чинного законодавства. Ваше питання буде розглянуто і у разі потреби будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.02.2025 10:23
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
398c0d0c113f4185ae66be998b072771
Дата опублікування:
14.02.2025 11:10
Опис:
У п.6.2.6. зазначено, що Стягнути з Постачальника суму нанесених Покупцю збитків у випадку, якщо протягом встановленого законодавством терміну (ст.201.10 ПКУ), Постачальник не надасть Покупцю належним чином оформлену податкову накладну в електронній формі та/або не здійснить її реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника). Просимо звести наступні зміни до 6.2.6.:
6.2.6.Стягнути з Постачальника суму нанесених Покупцю збитків у випадку, якщо протягом встановленого законодавством терміну (ст.201.10 ПКУ), Постачальник не надасть на вимогу Покупця належним чином оформлену податкову накладну в електронній формі та/або не здійснить її реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
За аналогією просимо внести зміни до п.6.3.5 проєкту договору.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувачу! У відповідності до вимог пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – Замовник) надає роз’яснення на Ваше звернення.
Закупівля проводиться відповідно до чинного законодавства. Ваше питання буде розглянуто і у разі потреби будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.02.2025 10:23
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
d4dc872642834ddeba3056161dd4ce54
Дата опублікування:
14.02.2025 11:10
Опис:
У п.2.8. зазначено, що Гарантійні зобов’язання на Товар, що поставляється за цим Договором, діють на протязі гарантійного строку, який встановлено фірмою-виробником, але не менше 12 (дванадцяти) місяців з дня його передачі Покупцю.
Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Встановлює строк придатності на товар виробник самостійно. Просимо звести наступні зміни до 2.8.:
2.8. Гарантійні зобов’язання на Товар, що поставляється за цим Договором, діють на протязі гарантійного строку (строку придатності), який встановлено фірмою-виробником, але не менше 12 (дванадцяти) місяців з дня виготовлення Товару.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувачу! У відповідності до вимог пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – Замовник) надає роз’яснення на Ваше звернення.
Закупівля проводиться відповідно до чинного законодавства. Ваше питання буде розглянуто і у разі потреби будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.02.2025 10:23
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
c29c3b0295304b7e9258997892dd29f5
Дата опублікування:
14.02.2025 11:09
Опис:
У п.2.1. зазначено, що Постачальник повинен передати (поставити) Покупцю Товар, якість якого відповідає нормам, стандартам якісних показників і технічним вимогам, встановленим чинними нормативними актами України до такого виду товарів, а також Товар повинен бути придатний для мети, з якою він використовується.
Лакофарбова продукція виготовляється згідно ТУ заводу виробника, а документ, що підтверджує якість конкретної продукції має відмінну назву у різних виробників (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). У зв’язку із вище наведеним просимо звести наступні зміни до п.2.1:
2.1. Постачальник повинен передати (поставити) Покупцю Товар, якість якого відповідає нормам технічних умов заводу виробника такого виду товарів (ТУ), а також Товар повинен бути придатний для мети, з якою він використовується.
За аналогією просимо внести зміни до п.2.4 проєкту договору.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувачу! У відповідності до вимог пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – Замовник) надає роз’яснення на Ваше звернення.
Закупівля проводиться відповідно до чинного законодавства. Ваше питання буде розглянуто і у разі потреби будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.02.2025 10:22
Відповідь надана
щодо показників емалей
Номер:
8463981542c64315a694214af75d71e3
Дата опублікування:
11.02.2025 11:22
Опис:
Шановний Замовнику! У всіх виробників на ринку ЛФМ по продукту ПФ-115 на показники Умовна в'язкість за віскозиметром ВЗ-246 та Масова частка нелетких речовин норма встановлюється на рівні "не менше" . Діапазон та верхня межа зазвичай не обмежується, як раніше було в ГОСТ , який наразі НЕ діючий та відмінений. Дані показники у межах були очевидно взяті з ГОСТ, що в Україні не діє з 2018 р. Наразі, всі виробники виготовляють емаль ПФ-115 за власними ТУ, то ж і норми даних показників змінились та прописуються не в межах, а від нижньої межі без верхньої. То ж просимо внести зміни до тендерної документації та вказати для даних показників наступні вимоги:
Умовна в’язкість за віскозіметром ВЗ-246(або ВЗ-4) при температурі 20,0±5°С НЕ МЕНШЕ 60.
Масова частка нелетких речовин: НЕ МЕНШЕ 60%.
Завчасно вдячні!
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувачу! У відповідності до вимог пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – Замовник) надає роз’яснення на Ваше звернення.
Закупівля проводиться відповідно до чинного законодавства. Ваше питання буде розглянуто і у разі потреби будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.02.2025 10:54