• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

трансформатори електричні

трансформатори електричні

Завершена

10 439 416.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 21 376.44 UAH
Період уточнення: 12.03.2018 16:59 - 13.05.2018 10:00
Відповідь надана

Добровільна оцінка відповідності

Номер: 1c3ac00abc91452dbd84a5a195ccd9f1
Дата опублікування: 12.04.2018 17:12
Опис: Згідно таблиці, наведеної в Додатку 2 до ТД, трансформатори відносяться до продукції, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам. Тобто, виробник може не проводить оцінку відповідності та в складі тендерної пропозиції надати тільки декларацію про відповідність?
Відповідь: Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року, яка не підлягає обов’язковій сертифікації, надається декларація, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006. Для продукти вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам, може називатися декларація, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 за результатами оцінювання відповідності (сертифікація, випробування продукції, проведення аудиту, інспектування виробництва тощо) яку виконує орган з оцінки відповідності. При цьому надання копії чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації не обов’язкове.
Дата відповіді: 07.05.2018 16:25
Відповідь надана

Про надання розяснень

Номер: 8f8d31438ceb4155bb2227003e100042
Дата опублікування: 12.04.2018 10:00
Опис: Просимо надати розяснення, яким чином в колонці 5 додатку 4 вказати дату виготовлення продукції в форматі ДД.ММ.РРРР, з урахуванням того, що згідно Додатку № 9 поставка Продукції проводиться партіями протягом терміну дії договору тільки після письмової рознарядки ЗАМОВНИКА???? Невже Ви вважаєте, що всі Постачальники по сумісництву працюють екстрасенсами та мають можливість передбачити дату надання письмової рознарядки?????
Відповідь: У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, але не раніше 01.01.2018р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) ( у рекомендованому форматі ДД. ММ. РРРР) з обов’язковим зазначенням місця та року». Дата надання рознарядки не впливає на дату виробництва продукції.
Дата відповіді: 07.05.2018 16:23
Відповідь надана

Необхідність надання ПОВНОЇ копії ТУ

Номер: 52adc82cbdec497e867f72ebbc31fc3c
Дата опублікування: 28.03.2018 15:02
Опис: Як сертифікований виробник необхідних трансформаторів для потреб Вашого підприємства, доводидо до Вашого відома, що Технічні умови на продукцію - є комерційною таємницею. Просимо внести зміни до тендерної документації, та замість вимоги надання "повної сканованої копії ТУ" дозволити надання "копії ТУ або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника).
Відповідь: Згідно частини 2 статті 505 Цивільного кодексу України, комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Пунктом 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, а частиною 2 статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється, що конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації. Відтак технічні умови, наведені в технічній специфікації, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» не можуть бути віднесені до інформації яка носить конфіденційний характер
Дата відповіді: 13.04.2018 17:45
Відповідь надана

Дискримінація виробників, які тісно співпрацюють з Департаментом електрифікації та електропостачання ПАТ «Українська залізниця»

Номер: 9b7185191d00413cbf952622b530daf7
Дата опублікування: 28.03.2018 14:34
Опис: Наше підприємство є сертифікованим вітчизняним виробником трансформаторів та комплектних трансформаторних підстанцій, які щорічно постачаються для потреб ПАТ «Укрзалізниця». Трансформатор ТМЖ-250/27,5 (поз. 3 лоту 2) є продукцією залізничного призначення. Уважно вивчивши тендерну документацію, наше підприємство вважає, що її вимоги суперечать п.4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: при розробці своєї продукції виробники тісно співпрацюють з Департаментом електрифікації та електропостачання ПАТ «Українська залізниця», який регулює технічну політику у сфері технічних вимог до електроустаткування, що експлуатується в господарствах електропостачання залізниць України та є вищим органом над службами електропостачання залізниць (надалі Департамент). Департамент, задля отримання дозволу на застосування електроустаткування в господарствах залізниць, зобов’язує виробників на проходження низки затратних процедур, в які входить: розробка та погодження технічних умов на виробництво продукції, проходження кваліфікаційних випробувань, приймання виробництва комісією за участю представників Укрзалізниці, проходження сертифікаційних випробувань, та отримання сертифікатів відповідності, надання на безоплатній основі зразків продукції у дослідну експлуатацію, та на останок отримання дозволу на застосування продукції, проходження вищезазначених процедур, та отримання дозволу, гарантує якість продукції та її відповідність всім вимогам, які діють на залізницях України. У відповідності Розділу п.2.3 вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Тендерної документації: Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану офіційну копію такого документу. Також, у відповідності Розділу п.2.1 вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Тендерної документації: Для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів, або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених ПАТ «Укрзалізниця», надати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань. Тобто, замовник, як альтернативу технічним умовам та кресленикам, погоджених Департаментом, дозволяє надання стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо) разом з актом (протоколом) кваліфікаційних випробувань. Вищевказані стандарти знаходяться у вільному доступі в мережі інтернет, а акт (протокол) кваліфікаційних випробувань кожен потенційний учасник закупівлі може «створити» самостійно, не погоджуючи з Укрзалізницею. Такі вимоги суперечать вимогам Департаменту, який регулює технічну політику у сфері технічних вимог до електроустаткування, що експлуатується в господарствах електропостачання залізниць України, а також дискримінує наше підприємство, адже як зазначалося вище, затрати на проходження всіх цих процедур безпосередньо лягають на собівартість продукції, відповідно виробники продукції сумнівної якості, які не проходили процедури погодження технічних умов, дослідної експлуатації, не отримали дозвіл на застосування продукції, як цього вимагає профільний Департамент, не понесли таких затрат, можливо, мають нижчу собівартість, але й сумнівну якість продукції. Вимагаємо приведення вимог тендерної документації у відповідність до технічної політики ПАТ «Українська залізниця» в сфері вимог до електроустаткування, які встановлюються Департаментом електрифікації та електропостачання ПАТ «Українська залізниця», а саме: 1. Видалити вимогу надання стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), як альтернативу копії технічних умов, погоджених з причетним(и) департаментом(ами) ПАТ «Укрзалізниця» на позицію Трансформатор ТМЖ-250/27,5 (поз. 3 лоту 2).
Відповідь: Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відтак посилання на стандарти (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ) в технічній специфікації відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» і не можуть бути видалені.
Дата відповіді: 15.05.2018 15:18
Відповідь надана

Просимо внести зміни до тендерної документації

Номер: e7dd62bdbf6b4f75b458e3848e23814b
Дата опублікування: 28.03.2018 13:42
Опис: Просимо викласти п 1.2.1 та п 1.3 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступного змісту: Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.2.1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на основі позитивних результатів оцінки відповідності. 1.3 При наданні документів про відповідність передбачених п. 1.2.1 (крім декларації) учасник повинен надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації. Повідомляємо, що саме такого змісту Філією "ЦЗВ" вже було викладено зміни до низки Ваших тендерів, наприклад: UA-2018-02-19-001123-a
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 07.05.2018 16:22
Відповідь надана

Про надання розяснень документації

Номер: 3d3f6610bd9845eda4c14fb457b29acb
Дата опублікування: 27.03.2018 15:29
Опис: В додатку 3 Тендерної документації вказано "Строк поставки продукції – ______календарних днів (але не більше 30 календарних днів)." Просимо надати розяснення: в даному абзаці мається на увазі постачання всього обсягу продукції за договором чи постачання партії продукції?
Відповідь: Згідно істотних умов договору тендерної документації п.5.2. "Поставка Продукції проводиться партіями протягом терміну дії договору, тільки після письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до прийому Продукції. Відповідальність за достовірність інформації, яка вказується у рознарядці, несе ЗАМОВНИК". "Кожна партія продукції постачається протягом ________ календарних днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці".
Дата відповіді: 06.04.2018 13:05
Відповідь надана

Про невідповідність положень тендерної документації законодавству

Номер: 4571faa182214e93a67ba162f6569743
Дата опублікування: 27.03.2018 15:20
Опис: Згідно Статті 27 Закону "Про публічні закупівлі" - У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Тобто, інформація про ціну тендерних пропозицій не повинні розкриватись у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій. З другого боку згідно положень п.3.2. Тендерної документації: Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна містити: – цінову пропозицію на участь за формою згідно з Додатком № 3; – документи, що визначені, зокрема, Додатком № 2, пунктом 3.7 цієї ТД та іншими додатками та вимогами ТД; – лист підтвердження згоди щодо всіх умов проекту договору відповідно Додатку 9 (зразок листа зазначено в Додатку №8); – забезпечення тендерної пропозиції (за умови, якщо таке забезпечення вимагається умовами тендерної документації). Допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального ЕЦП на кожний архівний файл. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів. При такому способі та змісту подання документів цінові пропозиції Учасників будуть розкриватись разом із кваліфікаційними документами, що суперечить Статті 27 Закону. Просимо Вас привести положення тендерної документації у відповідності до законодавста, або надати розяснення, яким способом надати Замовнику ціновову пропозицію для того, щоб вона не розкривалась автоматично у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Відповідь: Документ "цінова пропозиція" має бути розміщений у відповідному розділі в робочому кабінеті на обраному Вами майданчику. Для одержання більш детальної інформації щодо способу подання документів учасників рекомендуємо звернутись до технічної підтримки майданчика.
Дата відповіді: 13.04.2018 17:32
Відповідь надана

Документ про акредитацію органу

Номер: 83a948d336394f768a0e14129cad9634
Дата опублікування: 22.03.2018 09:47
Опис: Згідно пункту 1.3 Додатоку 1 учасник повинен надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі- його компетентність, виданого національним органом з акредитації. Питання: чи достатньо, що орган який видавав Сертифікат на продукцію, акредитований в НААУ?
Відповідь: Атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі виданий Національним агентством з акредитації України (НААУ) чинний на кінцеву дату подання пропозиції учасником згідно вимог п.1.3 Додатку 1 тендерної документації.
Дата відповіді: 06.04.2018 11:58
Відповідь надана

Про внесення змін до тендерної документації

Номер: 9254b2a7ee7c477bbd4cbd39fa2dcf07
Дата опублікування: 13.03.2018 14:17
Опис: Згідно з текстом Додатку А (технічні характеристики) по Лоту № 1 неможливо зрозуміти, чи відноситься продукція по даному лоту до продукції залізничного призначення. Просимо Вас внести зміни до Додатку А для однозначного трактування призначення продукії по Лоту №1, та, як наслідок, необхідності погодження ТУ з ПАТ "Укрзалізниця".
Відповідь: Трансформатори (напругою 6, 10 кВ) зазначені в лоті № 1, 2 є продукцією загальнопромислового призначення. Трансформатор типу ТМЖ – 250/27,5, зазначений в лоті № 2 є продукцією залізничного призначення.
Дата відповіді: 26.03.2018 18:03