• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Насос шприцевий

Завершена

145 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 455.60 UAH
Період уточнення: 10.02.2025 10:06 - 19.02.2025 00:00
Відповідь надана

щодо внесення змін до технічної специфікації

Номер: 97f970c4551340bb9f937b6f47ad2c98
Дата опублікування: 11.02.2025 15:17
Опис: Шановний Замовник! Згідно пункту 6 Додатку 1.1 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі» - «6. На підтвердження відповідності системи управляння якістю, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати власний сертифікат відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2015». Звертаю вашу увагу, що сертифікат ISO 9001:2015 - це міжнародний стандарт , який регламентує створення та впровадження системи менеджменту якості на всіх підприємствах будь-якої форми власності. Стандартом, який регламентує створення та впровадження системи менеджменту якості на підприємствах, що займаються випуском саме медичних виробів, техніки і обладнання є сертифікат ISO 13485. Цей міжнародний стандарт призначений для полегшення глобального узгодження відповідних нормативних вимог до систем менеджменту якості, застосовних до організацій, які відповідальні за одну або кілька стадій життєвого циклу медичного виробу. Цей міжнародний стандарт включає в себе деякі особливі вимоги до організацій, що беруть участь в життєвому циклі медичних приладів, і виключає в себе деякі з вимог ISO 9001, які не підходять для застосування в якості нормативних вимог. В своїх вимогах Замовник не вказує відповідну аргументацію наявності сертифіката ISO 9001:2015, що відповідає діям, що обмежують кількість потенційних учасників закупівлі. Вислів «власний сертифікат» на мою думку означає, що учасником цієї закупівлі можуть бути лише виробники обладнання і це також обмежує кількість можливих учасників, що порушує принципи здійснення публічних закупівель і є дискримінаційною вимогою. Зазначимо також, що вимоги про наявність вищезгаданого сертифікату є суттю однією з найчастіших скарг до Постійно діючий адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Враховуючи це прошу вас внести зміни та або виключити обов'язкову наявність сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2015 у Учасника закупівлі, або вимагати сертифікат системи управління якістю, який відповідає предмету закупівлі, а саме медичному обладнанню.
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою забезпечення отримання якісних послуг Замовник прописав у тендерній документації наявність діючого сертифіката відповідності вимогам відповідних послуг. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови. Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація: “Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”. Отже, з дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує ваше права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вашої вимоги в цій частині.
Дата відповіді: 14.02.2025 09:41