• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) в КЗ "Роздільнянський міський ліцей № 4 Роздільнянської міської ради Одеської області", розташований за адресою: вул. Георгія Кірпи, 44, м. Роздільна, Одеська область

Завершена

244 388.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 221.94 UAH
Період уточнення: 08.02.2025 17:40 - 07.03.2025 00:00
Відповідь надана

надайте технічні характеристики по металевим дверям

Номер: 399550b011e84837a080a2e1c8690dea
Дата опублікування: 06.03.2025 14:52
Опис: Які вимоги до металевих дверей? Надайте технічні характеристики.
Відповідь: Двері протипожежні металеві глухі ДМП ЕІ60-1.
Дата відповіді: 07.03.2025 19:55
Відповідь надана

надайте технічну інформацію до конструкцій

Номер: f968dd0290b543178696bf600c85967e
Дата опублікування: 06.03.2025 14:51
Опис: Які вимоги до вікон? Надайте їх характеристики. Чи потрібно, щоб вікна мали коефіцієнт опору теплопередачі відповідно до ДБН? Скільки вікон відкривних, а скільки глухих?
Відповідь: Шановний Учаснику, так вікна повинні мати коефіцієнт опору теплопередачі відповідно до ДБН. Вікна всі на відкриття.
Дата відповіді: 07.03.2025 19:55
Відповідь надана

уточнення

Номер: 7ca294428ab6465b8bd07d1cac52a252
Дата опублікування: 06.03.2025 14:47
Опис: Чи потрібно складання будівельного сміття в мішки та його виніс на вулиця з послідуючим вивезенням на полігон? У дефектному акті ці види робіт не передбачені
Відповідь: На ваш розсуд.
Дата відповіді: 07.03.2025 19:54
Відповідь надана

уточнення

Номер: 6ee4277d7648470284764d3366a7c28d
Дата опублікування: 06.03.2025 14:45
Опис: Відповідно до дефектного акту потрібно провести заміну 15 віконних конструкцій, але ж при цьому треба встановити 18 підвіконня та віконних зливів. Чи не є це помилкою? Чи це 3 додаткових підвіконня та 3 відливи? Якщо так, чи потрібно по цих додаткових елементах демонтувати існуючі елементи? Якщо так, то чому ці види робіт не внесені до дефектного акту?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до дефектного акту кількість демонтованих віконних конструкцій вказана у штуках, в той час, як установлення підвіконних дошок та зливів/відливів вимірюється у метрах.
Дата відповіді: 07.03.2025 19:54
Відповідь надана

уточнення

Номер: 1b2f7dcf6db24d169d7c2a9b3a01843a
Дата опублікування: 06.03.2025 14:42
Опис: Двері , які потрібно демонтувати з якого матеріалу?
Відповідь: Двері, які потрібно демонтувати дерев’яні.
Дата відповіді: 07.03.2025 19:54
Відповідь надана

уточнення

Номер: e7cb802ec9a04c06a96e55ce6e193e96
Дата опублікування: 06.03.2025 14:41
Опис: Відповідно до дефектного акту необхідно демонтувати двоє дверей загальною площею 4,35м2 після чого провести монтаж нових дверей загальною площею 4,3м2. Різниця між демонтованими та новими дверима складає 0,05м2. Потрібно що залишити якийсь отвір?
Відповідь: Шановний Учаснику, так, різниця між демонтованими та новими дверима складає 0,05м2. Це квадратура, яка буде заповнена монтажною піною.
Дата відповіді: 07.03.2025 19:54
Відповідь надана

питання

Номер: b38f9a3ba90b415b9e538e582bff175a
Дата опублікування: 06.03.2025 14:25
Опис: Шановний Замовник, надайте ескізи та розміри конструкцій
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до дефектного акту віконні конструкції визначені у метрах квадратних.
Дата відповіді: 07.03.2025 19:53
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: b3a890ba0efa4c77863c369444183854
Дата опублікування: 09.02.2025 22:23
Опис: Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які були затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : «п.7. Централізовані закупівельні організації, у тому числі утворені під час дії правового режиму воєнного стану в Україні, організовують і проводять в інтересах замовників процедури закупівлі відкриті торги (далі - відкриті торги) відповідно до цих особливостей та закупівлі за рамковими угодами відповідно до умов, визначених Законом». Водночас Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5 ч.1 Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також згідно з ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог. Крім того ч.4 ст.22 Закону говорить, що тендерна документація не повинна містити вимог , що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про складання акту огляду порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт обстеження за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення Замовником цієї дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необґрунтованою, що суперечить вимогам Закону , адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не надати наведений вище акт , що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язкового складання акту за підписом уповноваженої особи. Також зазначаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період подачі пропозицій з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 13.08.2021 №18643 5. Рішення від 15.09.2021 №21047 6. Рішення від 06.09.2022 №5702 7. Рішення від 29.04.2022 № 4172 8. Рішення від 22.02.2022 № 3635 9. Рішення від 10.04.2023 №4466 10. Рішення від 10.04.2023 № 4470 11. Рішення від 10.04.2023 № 4456 12. Рішення від 26.06.2023 № 9320 13. Рішення від 26.06.2023 №9329. 14. Рішення від 26.03.2024 № 5479 15. Рішення від 05.04.2024 № 6152 Аналогічного ж висновку, щодо дискримінаційної даної вимоги дійшла і Державна аудиторська служба України , що відображено у моніторингу № UA-M-2021-09-08-000126, оголошення № UA-2021-08-02-001396-a та № UA-M-2021-01-05-000024, оголошення № UA-2020-11-16-006274-с. Дана позиція також була підтримана Господарським судом Волинської області по справі 903/432/21
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд. Зауважимо, що враховуючі попередній досвід Замовника з проведення закупівель та специфіку проведення саме робіт з будівництва об’єктів, дана вимога дозволяє учаснику на місці оглянути можливості проведення будівельних робіт, визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і обладнання, та мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Замовник гарантує доступ до об’єкту та має намір підписувати Акти огляду кожному учаснику, який з’явиться на об’єкті для огляду. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників.
Дата відповіді: 11.02.2025 09:41