-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги охорони адміністративної будівлі та прилеглої території за адресою: проспект Європейського Союзу, 4, м. Київ, 04123
Завершена
455 968.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 279.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 279.84 UAH
Період уточнення:
07.02.2025 17:51 - 13.02.2025 00:00
Відповідь надана
по ТД
Номер:
10f242ac22004a7ab6a8ea679d6970a6
Дата опублікування:
11.02.2025 15:03
Опис:
Вимоги ТД, в частині визначення відповідальності Учасника, суперечать характеру надання охоронних послуг, а саме: Учасник надає послуги лише в робочі дні тижня з 08.00 до 20.00, тому він не може нести повну матеріальну відповідальність за інший період, коли його працівників на об'єкті немає.
Таким чином необхідно внести відповідні зміни до
Додатку 1.1. ТД
«Учасник несе повну матеріальну відповідальність у випадках крадіжки матеріальних цінностей».
та Додатку 3 ТД «Проект Договору»
«7.3. Виконавець несе матеріальну відповідальність і відшкодовує повну вартість шкоди, заподіяного майну Замовника або майну, за яке відповідає Замовник.»
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Тендерна документація та проект Договору чітко визначають період та термін надання послуг, а саме: робочі дні тижня з 08.00 до 20.00. Тому будь які вимоги і зобов’язання до Виконавця поза межами цього періоду не передбачаються.
Дата відповіді:
14.02.2025 17:04
Відповідь надана
Щодо вимог ТД
Номер:
151050f00a114f6fb4e5d504fe9ca686
Дата опублікування:
11.02.2025 13:45
Опис:
Відповідно до Тендерної документація послуги повинні надаватися Учасником кожного робочого дня з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00 год.
До переліку послуг Учасника відноситься:
- Організація взаємодії з правоохоронними органами з метою належного виконання зобов’язань за Договором. Негайне оповіщення чергової частини поліції за місцем розташування об’єкту охорони та відповідальних представників Замовника у випадку виявлення порушення цілісності об’єкту охорони, крадіжки, грабежу, розбою, підпалу, тощо. До прибуття представників вищезазначених органів Учасник забезпечує недоторканість місця події
Питання: Навіщо для Замовника так потрібна інформація та документи щодо наявності в Учасника:
- групи швидкого реагування (не менше 3-х) на спеціалізованому транспорті зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований)
- дозволу на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв
- довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у військових комісаріатах
- дозвіл(-и) (відомості) виданого власнику транспортного засобу уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, транкінгового зв’язку, які розташовані в транспорті реагування (з прив’язкою (зазначенням) до базової станцій) з потужністю передавача не менше 10 Вт, в регіоні надання послуг
- дозволу Українського державного центру радіочастот або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього УКХ радіозв’язку на право експлуатації радіоелектронного засобу радіозв’язку (базової станції) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного /транкінгового/ цифрового зв’язку сухопутної рухомої служби з прив’язкою до радіообладнання, яке встановлене в транспортних засобах,
- дозвільного документа, виданий органом державної влади, на право зберігання зброї (пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії)
- наявність пункту централізованого спостереження з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування, якщо послуги по даній закупівлі тільки в денний час?
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Вимоги до учасників передбачені у Тендерній документації до цього предмета закупівлі
Дата відповіді:
14.02.2025 17:04
Відповідь надана
вимоги до учасника
Номер:
dad921efc1d847a9b6c84f42584629df
Дата опублікування:
11.02.2025 13:25
Опис:
Доброго дня.
Замовником закуповуються послуги охорони в робочі дні з 08.00 по 20.00 год.
Яка необхідність в наявності в Учасника службових собак в кількості не менше 3
Яким чином вони будуть виявляти серед відвідувачів, хто з них "проникли та незаконно перебувають на об'єкті"?
Та ще й надати документи на наявність в Учасника: Кінолога та Інструктор дресирувальник/охоронник-кінолог.
Яке відношення вони мають до надання охоронних послуг Учасником?
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Наявність службових собак передбачена для груп швидкого реагування.
Дата відповіді:
14.02.2025 17:04
Відповідь надана
Обсяги послуг
Номер:
9c7d2d009c1c4220962c99d41967cbb5
Дата опублікування:
11.02.2025 13:01
Опис:
В ТД визначено, що Учасник повинен забезпечити:
1. Забезпечення охорони (1 пост охорони, 1 охоронець) приміщень адміністративної будівлі
2. Забезпечення охорони (1 пост охорони, 1 охоронець) території (прибудинкової території) об’єкта охорони
3. Здійснення обходу приміщень адміністративної будівлі та прилеглої території з метою перевірки цілісності об'єкта охорони
4. Забезпечення контрольно-перепускного режиму відвідувачів та працівників установи, на територію та в адміністративну будівлю, з відповідною фіксацією
При цьому "Постійно перебувати на контрольно-пропускних пунктах"
Тому виникає питання: Скільки охоронників повинно бути на об'єкті в заявлений Замовником період надання послуг по договору "з 03.03.2025 по 31.12.2025 понеділок – п’ятниця з 08.00 по 20.00 год."
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. У Додаток 1.1 до тендерної документації Технічна специфікація до предмета закупівлі ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги охорони адміністративної будівлі та прилеглої території за адресою: проспект Європейського Союзу, 4, м. Київ, 04123), передбачено 1 (один) пост охорони з 1 (одним) охоронцем.
Дата відповіді:
14.02.2025 17:03
Відповідь надана
Предмет аналогіного договору
Номер:
62225c6210a748129bf9fa4aaffb30d7
Дата опублікування:
10.02.2025 10:36
Опис:
Шановний Замовнику! Ви закуповуєте охоронні послуги, а предмет аналогічного договору у Додатку 1 та Додатку 5 визначено про надання кейтерингових послуг: Аналогічним вважається договір щодо надання кейтерингових послуг та який укладений не пізніше 2021 року. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо) (додаток 1 до тендерної документації). Приведіть будь ласка документацію у відповідність. Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
10.02.2025 18:23