• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ЦЗВ-25Т_011_ВО: Пластини (Частини та приладдя до верстатів) (Лот 1 -42670000-3 Частини та приладдя до верстатів; Лот 2 -42670000-3 Частини та приладдя до верстатів)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

18 194 239.83 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 4 340.23 UAH
Період уточнення: 07.02.2025 17:23 - 23.02.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо добровільної оцінки відповідності

Номер: c291a8990ffd498182b3dcb6e04cbde1
Дата опублікування: 22.02.2025 09:01
Опис: Шановний замовнику. Проекту договору (додаток 6) містить пункт 2.2.2 «Документи з відповідності». Згідно вимог цього пункту постачальник при разом з товаром має надати декларацію про відповідність та документ, складений за результатами проведеної оцінки відповідності. Із тексту проекту договору випливає, ця вимога є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ до виконання. Без надання цих документів замовник не прийматиме товар що постачається. Товар що закупляється за цими торгами (пластини твердосплавні) НЕ ВІДНОСИТЬСЯ до товару, щодо якого має проводитися обов’язкова оцінка відповідності. Щодо цього товару може проводитися винятково ДОБРОВІЛЬНА оцінка відповідності. Тому вимога 2.2.2 проекту договору суперечить нормі статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», якою встановлено (цитата): «Стаття 24. Добровільна оцінка відповідності 1. Здійснення добровільної оцінки відповідності НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ технічними регламентами. 2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.». Отже всупереч вказаній нормі законодавства замовник торгів протиправно переводить добровільну оцінку відповідності у обов’язкову, та вимагає надання документів про її проведення. Такі дії є незаконними. Просимо повернути процедуру в правове поле, та скасувати пункт 2.2.2 проекту договору (додаток 6).
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Дата відповіді: 25.02.2025 08:47
Відповідь надана

Порівняльна таблиця

Номер: 90cf565884d149b0bef5b4b17681c81e
Дата опублікування: 20.02.2025 15:28
Опис: Шановний замовнику. Дякуємо за роз’яснення щодо порівняльної таблиці. Але вважаємо що у цьому випадку лише надати роз’яснення недостатньо. Від надання роз’яснення вимога тендерної документації не змінилася. Учасники мають виконати вимоги тендерної документації та надати порівняльну таблицю за наведеною формою. Якщо ми подаватимемо пропозицію лише за одним із лотів, то маємо не заповнювати позиції іншого лоту. Тоді таблиця буде не заповнена рештою вказаних у ній позицій. Тобто не відповідатиме вимогам. При поданні пропозиції лише по одному із лотів коректно по відношенню до вимог ТД порівняльну таблицю заповнити неможливо. Через цей єдиний документ буде безліч проблем і питань. Будь ласка, внесіть зміни до документації та викладіть зразок порівняльної таблиці, розділеної на два лоти.
Відповідь: Відповідні зміни внесені до Додатку 2.
Дата відповіді: 21.02.2025 17:33
Відповідь надана

Документи, що підтверджують якість та відповідність продукції

Номер: 0f7b8eaece524b9ab85fe05bcb09ade5
Дата опублікування: 20.02.2025 14:46
Опис: Звертаємо УВАГУ Замовника, що вже два рази вами подовжувався кінцевий термін подачі цінових пропозицій, а жодні відповідні до запитань та звернень учасників зміни так і не були внесені! Просимо внести зміни до проєкту договору з метою деталізації вимог до документів, що підтверджують якість та відповідність продукції, що є предметом закупівлі.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.02.2025 17:32
Відповідь надана

Технычны характеристики лот 2

Номер: 6a19efd997ca4491b5d3932856afb658
Дата опублікування: 20.02.2025 14:27
Опис: Шановний замовнику. На питання про об’єднання позицій 1 і 2, 3 і 4 лоту 2 Ви відповіли, що його розгляд потребує додаткового часу для погодження із структурними підрозділами. Певний час уже пройшов. Тому ще раз просимо розглянути питання про об’єднання цих позицій лоту 2.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Дата відповіді: 21.02.2025 17:32
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: a41ec539d0ab4599be086f8085351cbd
Дата опублікування: 20.02.2025 14:09
Опис: А також просимо внести зміни до вимог тендерної документації та об’єднати позиції 1 та 2 Лоту 2, та відповідно позиції 3 та 4 Лоту 2, відповідно прибравши сплав ВК8. Виходячи з того, що Замовником в Додатку А надано абсолютно ідентичні технічні характеристики цих пластин, а саме однакові геометричні розміри та фізико-механічні властивості сплавів, з яких ці пластини мають бути виготовлені.
Відповідь: Звертаємо увагу, що пластини мають різну твердість: 16370 ВК8, 16390 ВК8- не менше 88 HRA16370, 16390 – не менше 90 HRA, а отже не доцільно об’єднувати їх в одну позицію. Що до марки повідомляємо, що до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 21.02.2025 17:31
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: c6a3ca29d0b342d99e102dca74d3d044
Дата опублікування: 20.02.2025 14:08
Опис: Шановний Замовнику! Розуміємо потребу додаткового часу для погодження відповіді на наше звернення з іншими підрозділами за напрямком відповідної діяльності. Та все ж таки просимо внести змін до вимог тендерної документації та об’єднати позиції 2 та 6 Лоту 1 за рахунок збільшення загальної кількості Пластин LNMX 191940 до 170 шт., оскільки раніше Замовник закуповував лише цей тип пластин, або внесення змін та винесення до закупівлі цих пластин окремими лотами, або надання своїх письмових роз’яснень, щодо повністю ідентичних технічних характеристик на ці пластини, винесених одним лотом до закупівлі на ці торги.
Відповідь: Шановний учаснику, замовник повідомляє що треті літери пластин U та М – це символ класу допуску до ДСТУ ISO 1832:2015 та відповідно до таблиці 3 мають різні величини допусків. Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Дата відповіді: 21.02.2025 17:31
Відповідь надана

Про акредитацію лабораторій

Номер: b6f8846dfe0f4ee8a1c3a2debec85f90
Дата опублікування: 20.02.2025 13:52
Опис: Шановний замовнику. Ми ще раз повертаємося до нашого питання від «13.02.2025 16:42», про акредитацію лабораторій. Підстави для цього питання є. Ми вже зустрічалися із ситуацією, що лабораторія може бути акредитована в одній сфері, а надавати свої висновки ПОЗА СФЕРОЮ СВОЄЇ АКРЕДИТАЦІЇ. По закону це не забороняється. Але надані такою лабораторією висновки мають сприйматися як такі, що виконані теж ПОЗА сферою акредитації. Тобто як неверифіковані, такі що носять не підтверджуючий, а лише інформаційний характер. Для прикладу: ми знаємо лабораторію що дійсно має акредитацію у сфері виміру електротехнічних величин. А ПОЗА сферою акредитації вона також проводить дослідження будівельних матеріалів і видає про це інформативні документи. Виданий документ про дослідження будівельних матеріалів у цьому випадку має інформативний характер, а результати не можуть вважатися достовірними. Така ситуація в нашій практиці була, тому і просимо внести зміни та уточнення до тендерної документації. При необхідності Ви можете проконсультуватися з цього питання в Національному агентстві з акредитації України, тел. (044)369-34-89.
Відповідь: Відповідно до п.2.2.2 проєкту договору декларація про відповідність Декларація про відповідність повинна бути складена відповідно до вимог ДСТУ ІSO/IEC 17050-1:2006 з посиланням на документ (-и), складений (-і) за результатами проведеної оцінки відповідності Товару із залученням органу з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Органи з оцінки відповідності повинні бути акредитовані відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в Національному агентстві з акредитації України.
Дата відповіді: 21.02.2025 17:31
Відповідь надана

Щодо технічних характеристик

Номер: ea9f68fd402346b7846360f1298cc561
Дата опублікування: 20.02.2025 09:07
Опис: Шановний Замовнику. Ще раз просимо надати конкретну відповідь щодо відмінностей між собою позицій 1 і 2 та 3 і 4. На попереднє звернення (надавалося 13.02.2025 12:31) Ви дали формальну відповідь. Але всім учасникам потрібна ясність у цьому питанні. Будь ласка, надайте конкретну та однозначну відповідь. Зважте, що відповідь на кшталт попередньої ("Замовник розгляне Ваше запитання та у випадку необхідності внесе відповідні зміни до тендерної документації.") після в черговий раз поставлене одне і те ж питання виглядатиме щонайменше недоречно.
Відповідь: Фізико- механічні властивості пластин 16390 та 16390 ВК8, 16370 та 16370ВК8 не ідентичні, а відрізняються за твердістю: 16370 ВК8, 16390 ВК8- не менше 88 HRA 16370, 16390 – не менше 90 HRA.
Дата відповіді: 21.02.2025 17:30
Відповідь надана

Сплав ВК8

Номер: e8b305a5daa845a7a7cb98f9c91418cb
Дата опублікування: 20.02.2025 08:45
Опис: Шановний замовнику. Ми задавали питання стосовно сплаву ВК8, але конкретної відповіді Ви не надали. Поставимо питання ще раз: чи можемо ми вказувати нориативний документ на виготовлення матеріалу пластин стандарт ГОСТ 3882-74, який на сьогодні в Україні не діє? Іншого стандарту на цей сплав просто не існує.
Відповідь: Повідомляємо, що до марки сплаву внесені зміни, та зазначили фізико-механічні властивості.
Дата відповіді: 21.02.2025 17:29
Відповідь надана

Стосовно документів за якими буде здійснюватися оцінка відповідності та якості продукції

Номер: c8845bf9e49a4b0c8f543298303d6222
Дата опублікування: 15.02.2025 16:23
Опис: Просимо Замовника роз’яснити, яким чином буде здійснюватися оцінка відповідності та оцінка якості продукції і яким чином учасник підтвердить, що продукція буде працювати, оскільки від цього залежить безпека руху, і власне, хто буде відповідати у разі поганої якості поставленої продукції. Ці питання виникають виходячи з вимог зазначених в Додатку 2 пункт 1: «Документи щодо підтвердження відповідності на етапі подання учасниками тендерних пропозицій не вимагаються. Документи щодо підтвердження відповідності надаються постачальником, згідно умов укладеного договору про закупівлю не пізніше поставки першої партії товару.» Тобто учасник, який стане переможцем, спочатку заключить договір, надавши забезпечення виконання договору у розмірі 4,0% від вартості договору за Лотом 1 та 5,0% від вартості договору за Лотом 2, що передбачено пунктом 6.7 Тендерної документації, а лише потім надавати документи, що підтверджують якість та відповідність продукції. Вбачаємо в цьому дискримінацію учасників та завідому змову з постачальником!!! Оскільки, не зрозуміло який документ взагалі має підійти Замовнику, щоб підтвердити розмиті вимоги вказані в пункті 1 Додатку 2. Тому що в разі відсутності таких документів, Замовник розірве договір, а постачальник втратить кошти передбачені забезпеченням виконання договору.
Відповідь: Замовник розглядає внесення змін до проєкту договору з метою деталізації вимог до документів що підтверджують якісь та відповідність продукції, що є предметом закупівлі. Повідомляємо, що дані вимоги не є дискримінаційними та ніяким чином не обмежують учасників у закупівлі.
Дата відповіді: 17.02.2025 17:26