• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Пристрої виведення інформації (багатофункціональні пристрої друку) - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання за ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника

Завершена

130 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 652.25 UAH
Період уточнення: 07.02.2025 14:10 - 13.02.2025 00:00
Відповідь надана

Повідомляня про маніпуляції

Номер: 0b8781f52c9f4fb0915a4166690d095d
Дата опублікування: 10.02.2025 15:06
Опис: Доброго дня. Нажаль Вас як Замовника психологічно атакує один і той же учасник але під різними назвами: 1) ТОВ Бі2СІ ЄДРПОУ ЄДРПОУ (43509985) - https://clarity-project.info/tenderer/43509985 2) ТОВ 2629 ЄДРПОУ (45032336) - https://clarity-project.info/tenderer/45032336 Є ще інші назви цього ж самого "учасника" такі як: ТОВ "БРЕНДХАБ" ЄДРПОУ (44090423) - https://clarity-project.info/edr/44090423 ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА ЄДРПОУ (2981209581) - https://clarity-project.info/tenderer/2981209581 ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ (3095318233) - https://clarity-project.info/tenderer/3095318233 ТОВ ПОРТАЛ АРЕНА (45119322) https://clarity-project.info/edr/45119322 Замовник може легко пересвідчитись, що це один і той же "учасник" під різними назвами, якщо проаналізує їх власника та бенефіціара. Крім того, закликаємо Замовника переглянути відгуки від інших Замовників про даного учасника. Де можна побачити, що на даного "постачальника" досить багато нарікань, таких як: відмова від постачання товару, та інші. Нажаль багато Замовників дозволяють маніпулювати собою, піддаються залякуванням про АМКУ та задовільняють їхні вимоги, чим роблять себе беззахисними, а також відкривають УСІ можливості таким "постачальникам" продавати нелегально ввезений товар та піратське програмне забезпечення без сплати митних платежів та відповідно без гарантії від виробника на території України. Подібні ж маніпуляції та залякування тільки пересвідчують в тому, що усі компанії перераховані вище знаходяться в бан листах в офіційних виробників товарів, та цей участик пропонує виключно контрафактний товар та піратське програмне забезпечення, так як більш нічого окрім залякування запропонувати не може. Також на закупівлі за наданими посиланнями які вказує ця компанія, АМКУ задовольняють скарги частково. Звертаємо увагу, що один із Скаржників, а відповідно одна з компаній вказани вище при участі в подібних закупівлях неодноразово надавав такі Авторизаційні листи, як приклад закупівля: UA-2024-03-30-000233-a UA-2024-02-12-012730-a (БФП) UA-2024-03-20-002242-a (БФП). Виходячи з їх звернення, ці компані можна сміливо вважати корупціонерами. Отже, підтвердження технічних характеристик Авторизаційним листів не суперечить чинному законодавству України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Дякую за звернення та надану інформацію.
Дата відповіді: 10.02.2025 17:08
Відповідь надана

корупцію яку розповсюджують в закупівлях через так звані листи, які видають офісні працівники міжнародних компаній "своїм" "надійним" постачальникам

Номер: 474c864da55b44ebaa12afd3b7542d0f
Дата опублікування: 10.02.2025 14:55
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a .
Відповідь: Доброго дня! Дякую за Ваше звернення. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Замовник має бути впевненим, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника/офіційного дистриб'ютора в Україні. Також зазначаємо, якщо здійснити мониторинг закупівель у системі PROZORRO, ви зможете впевнитися, що наявні закупівлі з такими саме вимогами, де приймають участь декілька учасників та надають авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника, що свідчить про наявність конкуренції у визначених закупівлях. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, вимоги документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді: 11.02.2025 08:57